Karl Sivert Sunde

Drammen Legesenter DA

Vårveien 22 3024 Drammen
Karl Sivert Sunde er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Karl Sivert Sunde

Tar seg tid til meg som pasient. Topp på oppfølging. Rask tilbakemelding dersom jeg tar kontakt. Føler meg som en viktig pasient, ikke som et nr i rekken.

Meget dyktig og erfaren lege

Har vært hos Sunde så lenge jeg kan huske (er 47år) Han svare raskt på henvennelser og tar seg tid til å høre fordi om det går raskt når jeg er inne til konsultasjon.
Samtidig kunne han brukt 2 min lengere tid og spurt om at annet var bra, og hvis ikke tatt seg tid til å snakke om det.
Synes kanskje han burde vært flinkere til å til å sende oss videre til utredning, uten å bare tenke kostnad, i alle fall vi som har forsikringer som hjelper oss.

Meget god lege med tid til pasienten

Han tar seg alltid tid til meg. Hatt han som fastlege fra jeg var 16 til nå 40. Håper han fortsetter i mange år enda.

Får alltid time når jeg trenger. Sjelden mer enn 15 min forsinket. Sender svar på prøver eller følger opp med tlf samtale på kveldstid og i helger.

Den mest medmenneskelige legen jeg har møtt

Jeg har vært hos Sunde siden litt før jeg er født, og er stor fornøyd. Jeg har en lege jeg kan stole på og ikke minst føle meg trygg på, som hører på hva jeg sier og gir god behandling. Sunde tar seg tid til pasientene sine noe jeg tror er ekstremt viktig for å gi best behandling og nøyaktige diagnoser raskt, så ventetiden som kan forekomme av og til er verdt det. Anbefaler Karl Sivert Sunde på mitt sterkeste!

Dyktig og kunnskapsrik lege med i tidsnød

Jeg har hatt Sunde som fastlege hele mitt liv frem til jeg byttet nylig.

På det faglige og medmenneskelige planet er Sunde suveren.
Han hilser alltid ordentlig på deg når du kommer og er interessert (+ prater ofte om trivielle ting ved endt konsultasjon, hvordan har du det ellers da mm) og er veldig påpasselig med å sende inn prøver.

Grunnen til at jeg byttet lege går hovedsakelig utpå den keitete og til tider uutholdelige ventetiden man må belage seg på på venteværelset.
På det værste har jeg hatt time 9 og kommet inn kl 13.
Dette bunner nok uti hans endeløse pasientliste antar jeg.

Noe annet som trekker ned er det øvrige personalet som ved flere anledninger har opptrådt spydig og svært upassende.

Så alt i alt en suveren lege med humor, genuin interesse for pasientene og enormt kunnskapsrik.

minusene er som sagt laaaang pasientliste samt uprofesjonelt personale som for meg ble uholdbart.

Så dersom du har rikelig med tid og tolerer personalet i luka og på labratoriumet så anbefaler jeg Sunde på det varmeste.

Legen = Svært Bra
Øvrig personal = Kritikkverdig