Karl Sivert Sunde

Vårveien 22 3024 Drammen
Karl Sivert Sunde er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Karl Sivert Sunde

Flink og empatisk lege

Dette tror jeg må være den beste fastlegen i Drammen. Han følger meg godt opp og jeg blir alltid tatt seriøst. Han er positiv og blid og gjør grundige undersøkelser.
Jeg blir svært godt ivaretatt av fastlegen min.

Tar seg tid til meg som pasient. Topp på oppfølging. Rask tilbakemelding dersom jeg tar kontakt. Føler meg som en viktig pasient, ikke som et nr i rekken.

Meget dyktig og erfaren lege

Har vært hos Sunde så lenge jeg kan huske (er 47år) Han svare raskt på henvennelser og tar seg tid til å høre fordi om det går raskt når jeg er inne til konsultasjon.
Samtidig kunne han brukt 2 min lengere tid og spurt om at annet var bra, og hvis ikke tatt seg tid til å snakke om det.
Synes kanskje han burde vært flinkere til å til å sende oss videre til utredning, uten å bare tenke kostnad, i alle fall vi som har forsikringer som hjelper oss.

Meget god lege med tid til pasienten

Han tar seg alltid tid til meg. Hatt han som fastlege fra jeg var 16 til nå 40. Håper han fortsetter i mange år enda.

Får alltid time når jeg trenger. Sjelden mer enn 15 min forsinket. Sender svar på prøver eller følger opp med tlf samtale på kveldstid og i helger.

Den mest medmenneskelige legen jeg har møtt

Jeg har vært hos Sunde siden litt før jeg er født, og er stor fornøyd. Jeg har en lege jeg kan stole på og ikke minst føle meg trygg på, som hører på hva jeg sier og gir god behandling. Sunde tar seg tid til pasientene sine noe jeg tror er ekstremt viktig for å gi best behandling og nøyaktige diagnoser raskt, så ventetiden som kan forekomme av og til er verdt det. Anbefaler Karl Sivert Sunde på mitt sterkeste!