Hans Kristian Sveaas

Nedre Eiker Legesenter

1979

Ingen på venteliste

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Hans Kristian Sveaas er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Hans Kristian Sveaas

Veldig bra.

Byttet til han fra en håpløs lege i 2016. To mnder etterpå ble jeg plutselig syk og han har tatt meg seriøst fra dag 1. Henvist og undersøkt alt han kan. Jeg hadde selv forslag til blodprøver og det var han enig i og ble ikke sur for at jeg er "bedreviter" eller noe slikt. Er det noe så sjekker han det opp med ekstra blodprøve istedenfor å se det ann. Jeg har aldri blitt sendt hjem med plager uten en henvisning eller med beskjeden å se det ann. Jeg har fått en diagnose som er svært omstridt hos legene og mange bruker årevis for å nå frem hos legen sin om at de er syke og må gjerne bytte lege. Han fant ut av det og hadde diagnosen på papiret iløpet av 7 mnder.

Forrige legen min puttet alt i en "angst skuff" og syns alle undersøkelser for evt plager jeg kom med var unødvendige.

Anbefaler sveaas til de jeg kjenner og gruer meg til han blir pensjonist!

Legesenteret for øvrig er vanskelig å komme i kontakt med. Jeg bruker helserespons appen med godt hell. Har som regel fått time ila 1-3 dager. Men er 1 dame der som er utrolig vanskelig og sur hele tiden og mener du skal ringe legevakt eller må ringe mellom 0845 og 0900 for time(noe som er en utfordring i seg selv)

De andre er hyggelige også de på labben.

Flink og trivelig lege

Vært min og familiens fastlge i 20 år. Faglig flink, tar pasienten på alvor, raskt time, hyggelig og omgjengelig. Man kan snakke om alt og man får svar og god forklaring på alt. Henviser videre når det trengs - "holder" ikke på pasienten uten å henviser videre. God humor når det passer. Gruer til han slutter som lege.

Den beste legen på Nedre Eiker Legesenteret

Har brukt han i mange og 30år.han forstår deg .og følger deg opp hjelper til og er en god lytter.Han er ikke sånn som kaster deg ut med en gang.tar grundige undersøkelser og bakker deg opp.

Til å stole på

Hatt ham som fastlege i årevis, han tar folk på alvor og er faglig dyktig.
Følger opp, og ber du om attester o.l. så ordner han det raskt. Eneste legen på dette legesenteret som gir deg time på dagen eller seinest dagen etter. Kontrolltimer frem i tid hvis man har sykdom som må følges opp med jevne mellomrom er heller ikke noe problem. Holder alltid avtaler om å ringe deg opp. Jeg stoler på denne legen både faglig og som menneske.

Når det gjelder personalet for øvrig ved dette legesenteret så er det svært variabelt. Det hender du står ved skranken i luka og venter ganske så lenge uten at personen som sitter på innsiden "gidder" ense deg. På meg virker dette helt bevisst, og du føler deg rimelig dum der du står. Dette gjentar seg gang på gang, det er ingen engangshendelse.
Det er ofte vanskelig å komme frem til legesenteret på telefonen, man må helst ha svært god tid.

beste legen jeg har hatt.

Han tar deg og dine problemer seriøst. Og gir deg en følelse av trygghet! Han kan virkelig anbefales.