Hans Kristian Sveaas

Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Hans Kristian Sveaas er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Hans Kristian Sveaas

Flink og trivelig lege

Vært min og familiens fastlge i 20 år. Faglig flink, tar pasienten på alvor, raskt time, hyggelig og omgjengelig. Man kan snakke om alt og man får svar og god forklaring på alt. Henviser videre når det trengs - "holder" ikke på pasienten uten å henviser videre. God humor når det passer. Gruer til han slutter som lege.

Den beste legen på Nedre Eiker Legesenteret

Har brukt han i mange og 30år.han forstår deg .og følger deg opp hjelper til og er en god lytter.Han er ikke sånn som kaster deg ut med en gang.tar grundige undersøkelser og bakker deg opp.

Til å stole på

Hatt ham som fastlege i årevis, han tar folk på alvor og er faglig dyktig.
Følger opp, og ber du om attester o.l. så ordner han det raskt. Eneste legen på dette legesenteret som gir deg time på dagen eller seinest dagen etter. Kontrolltimer frem i tid hvis man har sykdom som må følges opp med jevne mellomrom er heller ikke noe problem. Holder alltid avtaler om å ringe deg opp. Jeg stoler på denne legen både faglig og som menneske.

Når det gjelder personalet for øvrig ved dette legesenteret så er det svært variabelt. Det hender du står ved skranken i luka og venter ganske så lenge uten at personen som sitter på innsiden "gidder" ense deg. På meg virker dette helt bevisst, og du føler deg rimelig dum der du står. Dette gjentar seg gang på gang, det er ingen engangshendelse.
Det er ofte vanskelig å komme frem til legesenteret på telefonen, man må helst ha svært god tid.

beste legen jeg har hatt.

Han tar deg og dine problemer seriøst. Og gir deg en følelse av trygghet! Han kan virkelig anbefales.

God lege

Vanskelig å bedømme fagkunnskap uten å ha noen selv, men har overlevd i hans hender så langt.

Har hatt ham som fastlege siden fastlegeordningen startet. Veldig fornøyd med ham som lege. Han er direkte og uformell. Lett å prate med.

Så var det legesenteret.. Har helt gitt opp å få time gjennom å ringe på telefon. Ifølge nettsidene til Nedre Eiker legesenter skal man kunne få time samme eller neste dag hvis man ringer etter kl 09:30. Min erfaring er at ringer du før 09:35 er ikke telefonen åpen og da man prøver igjen 5 minutter senere er det ikke mulig å få time etter å ha stått på vent i 10-15 min.. Bestilling på sms ser ut til å gå greit så hvis man ikke har dårlig tid er nok det måten å gjøre det på.