Anne Mina Thorrud

Tlf: 32 21 35 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Mina Thorrud er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Mina Thorrud

Den verste legen jeg har hatt

Opplevde denne legen som veldig arrogant. Følte hun ikke tok meg på alvor når hun ikke fant ut hva som gjorde meg syk. Skal ha pluss for at hun tok mange prøver, men følte hun ga opp relativt raskt. Til slutt fikk jeg beskjed om at symptomene bare var noe jeg måtte leve med. Et par av sykepleierne på legesenteret var veldig hyggelige og ga bra med informasjon. Andre var derimot ikke like hyggelige og imøtekommende.

Beste legen jeg har hatt

Har vært min fastlege de siste årene, jeg er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte, tar prøver, henviser videre. Tar seg alltid god tid. Kunne ikke vært mer fornøyd.

det er en dronning lege fantanstik

Anne mina beste legen jeg har hatt.hun er kjempe flink og positivt.det er 11 år min fast lege jeg skjønner godt .jeg er godt fornøyd med henne jeg setter pris på.

Elendig lege

Styr unna..Dårlig lege .Liten kunnskap.Har hatt en time der.Byttet fort som bare det til en annen bedre lege.

Den verste legen jeg har hatt

Anne-Mina tok meg ikke alvorlig i det hele tatt, og vil ikke sjekke de tingene som jeg sa jeg hadde problemer med. Hun henviste meg istedenfor til en annen lege, siden hun påsto at hun ikke hadde tid til å sjekke det ut, til tross for at jeg bare hadde vært der i noen minutter. Fikk dermed ny legetime 2 måneder senere, uten at jeg fikk noe ut av den timen vi hadde.

Dyktig lege

Beste legen jeg har hatt. Skjønner godt at hun ikke har ledig kapasitet.

En lege som lytter til meg

Legen min er hyggelig. Hun tar meg på alvor. Hun tar seg tid til meg, lytter til det jeg har og si, spør om det er mere jeg vil ta opp. Hun henviser gjerne videre til spesialist dersom det er nødvendig.

Den beste legen jeg har hatt..hun er best

Den beste legen jeg har hatt ever.hun tar meg på alvor,stresser ikke som de fleste andre legene..tar seg god tid til å snakke med meg. hjelpe meg med søknader og tar meg på alvor..i forhold til sykdom og smertene jeg har, Og setter seg fort i situasjonen min..det er den beste legen jeg har hatt ever..skal ha henne så legene jeg lever og så lenge hun jobber :)

Den beste legen jeg har hatt ever..

Anbefaler til alle ,hun er kjempe flink til å lykke og bryr seg ..det sm er kjempe positivt meg henne er at hun stresser ikke mens du sitter med henne føler deg trygd og kan si det du vil si ..

En god lytter

Hun tar seg tid til å lytte og har tid. En fantastisk lege. Jeg er kjempefornøyd.

Hyggelig

Litt overfladisk og lite orientert om behandlingstilbud. Utsagn som "du må finne deg i å være syk" virker på meg useriøst når det finnes behandlingsformer som er utarbeidet av andre legekontor.

Lege som lytter

Lege som man føler å bli ivaretatt av. Man blir sett og legens faglige kompetanse er god. Er godt fornøyd med denne legen.