Anne Mina Thorrud

Bragernes Legesenter

1992

Bragernes Legesenter Telefonnummer32 21 35 1032 21 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 6A 3017 Drammen
Anne Mina Thorrud er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Mina Thorrud

Trygg, hjelpsom

Kunne aldri ha bedre fastlege. Hun forstår og hører på sine pasienter. Hun gjør sin beste for å helpe deg og gir deg ganske gode råd. Anbefaler på det sterkeste:)

Lange ventetider

Hyggelig lege som virker dyktig, oppfattes dog som ganske kritisk/ mistroende.

For lang ventetid, ved samtlige henvendelser har første mulighet vært minumum 2 - oftest 3 uker - frem i tid. Ved akuttimer er det aldri ledige timer igjen når man først kommer igjennom på telefonen. Har gått over til å betale for privat lege.

Dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt henne som fastlege i veldig mange år, og er meget fornøyd. Hun har alltid lyttet til meg, gitt meg god behandling, og jeg har bare hatt positive opplevelser.

Den verste legen jeg har hatt

Opplevde denne legen som veldig arrogant. Følte hun ikke tok meg på alvor når hun ikke fant ut hva som gjorde meg syk. Skal ha pluss for at hun tok mange prøver, men følte hun ga opp relativt raskt. Til slutt fikk jeg beskjed om at symptomene bare var noe jeg måtte leve med. Et par av sykepleierne på legesenteret var veldig hyggelige og ga bra med informasjon. Andre var derimot ikke like hyggelige og imøtekommende.

Beste legen jeg har hatt

Har vært min fastlege de siste årene, jeg er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte, tar prøver, henviser videre. Tar seg alltid god tid. Kunne ikke vært mer fornøyd.