Anne Mina Thorrud

Tlf: 32 21 35 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Mina Thorrud er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Mina Thorrud

Lange ventetider

Hyggelig lege som virker dyktig, oppfattes dog som ganske kritisk/ mistroende.

For lang ventetid, ved samtlige henvendelser har første mulighet vært minumum 2 - oftest 3 uker - frem i tid. Ved akuttimer er det aldri ledige timer igjen når man først kommer igjennom på telefonen. Har gått over til å betale for privat lege.

Dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt henne som fastlege i veldig mange år, og er meget fornøyd. Hun har alltid lyttet til meg, gitt meg god behandling, og jeg har bare hatt positive opplevelser.

Den verste legen jeg har hatt

Opplevde denne legen som veldig arrogant. Følte hun ikke tok meg på alvor når hun ikke fant ut hva som gjorde meg syk. Skal ha pluss for at hun tok mange prøver, men følte hun ga opp relativt raskt. Til slutt fikk jeg beskjed om at symptomene bare var noe jeg måtte leve med. Et par av sykepleierne på legesenteret var veldig hyggelige og ga bra med informasjon. Andre var derimot ikke like hyggelige og imøtekommende.

Beste legen jeg har hatt

Har vært min fastlege de siste årene, jeg er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte, tar prøver, henviser videre. Tar seg alltid god tid. Kunne ikke vært mer fornøyd.

det er en dronning lege fantanstik

Anne mina beste legen jeg har hatt.hun er kjempe flink og positivt.det er 11 år min fast lege jeg skjønner godt .jeg er godt fornøyd med henne jeg setter pris på.