Leif-Erik Tobiasson

Ingen på venteliste

Leif-Erik Tobiasson er en av 29 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

Alltid positiv

En lege som har omsorg for sine pasienter og følger opp. Har tid til pasienten. God til å "se" deg. Kunnskapsrik og løsningsorientert. Veldig fornøyd med både råd og medisinsk oppfølging.

Komfortabel og empatisk lege

Dr Tobiasson er en fantastisk lege, han ivaretar meg som pasient og kan tulle litt og dra på smilebåndet. Føler meg trygg og ivaretatt hos han - jeg byttet han som fastlege fordi jeg trodde han skulle gå av med pensjon, noe jeg hadde misforstått. men angrer så på dette. Fastlegen jeg har nå er uempatisk og arrogant. Man vet ikke hva man hadde før man mister det. Dere som har Tobiasson som fastlege er heldige!
Jeg må også si at han er en meget tillitsfull lege.

Faglig dyktig og empatisk lege

Dr. Tobiasson er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlings Måter. Han er nøyaktig og man føler at man er i "god hender" i alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten. Vi er svært fornøyd med Dr. Tobiasson som vi har hatt som familielege i 20 år. Personalet er også svært imøtekommende.

Trygg og seriøs

Vi har brukt denne legen som familielege i nesten to tiår, og har alltid følt oss godt ivaretatt. Jeg har hatt mange konsultasjoner med ulike grunner, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Kjenner ikke igjen denne legen som arrogant og avvisende som enkelte melder. Kan hende det har noe med egen personlighet. Hvem lege ringer hjem til deg, helg eller sent på kveld for å hørr hvordan det går. Seriøs, lyttende, effektiv og resultatorientert er ordene på denne legen.
mvh

Uinteressert og arrogant

Etter å ha brukt en langgtidsvikar for Tobiasson i noen år, "måtte" jeg tilbake da vikaren sluttet.
Voldsom overgang: Fra å ha blitt ivaretatt og lyttet til, ble det meste snudd på hodet. Trolig like flink som vikaren rent faglig, men arrogant og lite interessert i å lytte. Bytter derfor fastlege.