Leif-Erik Tobiasson

Tlf: 32 72 70 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leif-Erik Tobiasson er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

Hyggelig fastlege

Dr. Tobiasson er en lege man kan føle seg trygg hos, men som også har litt humor. Føler også han tenker seg godt om og vil høre på hva jeg sier. Det som er synd er at det er litt for lang ventetid, da han ikke praktiserer hver dag, og om man trenger time raskt blir det ofte turnuslegen. Noe som er synd ettersom det ofte et nye folk og jeg føler meg litt usikker da. Hadde også tatt blodprøve, men fikk aldri noe svar på resultatet, ringte derfor. Da tok han personlig forr tak i det og sjekket det ut videre.

Ikke fornøyd med denne fastlegen

Jeg har hatt Leif-Erik Tobiasson i 17år, hvor jeg ikke fornøyd med hvordan han følger meg opp. Han er sjeldent tilgjengelig og de fleste (nesten alle) gangene jeg har vært der har jeg fått en vikarlege, med mindre kompetanse. Velger derfor å bytte fastlege.

En trivelig og flink lege

Anbefaler gjerne Leif- Erik, han tar seg tid til å høre på deg, og er flink til gi tilbakemeldinger.

Dyktig, tillitvekkende og iherdig

Ved uklart sykdomsforløp for flere år siden tok han saken på alvor, brukte mye tid, og fikk meg videre i behandlingskjeden når det viste seg nødvendig. Han brukte også god tid og tok kontakt på kveldstid i enkelte faser av sykdomsforløpet. Jeg håper ikke jeg trenger mye hjelp av lege framover, men får jeg behov for hjelp, vet jeg at jeg vil bli tatt på alvor.

Kjempefornøyd!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min. Han virker oppriktig interessert i hvordan jeg har det og tar meg på alvor. Er hyggelig, grundig og oppdatert på nye ting og tar seg god tid hvis det skulle være noe ekstra jeg lurer på. Personalet er også svært forekommende. Et godt sted å komme til.

Leif Erik Tobiasson er en ordentlig fastlege

Leif Erik tar deg på alvor og lytter, men i tillegg behandler han deg riktig og sender deg til videre behandling med riktig diagnose. Bedre fastlege finner du ikke!

Lege til å stole på.

Meget flink sender deg til spesialister hvis du trenger det. Følgerdegopp veldig nøye.

Dyktig lege

Tar pasienten på alvor - lytter samtidig som han har egne meninger.
Har hatt denne legen som fastlege for meg og tre barn i mange år. Har et par ganger vært uenig med hans innfallsvinkel, og denne legen tåler godt å høre dette.
Han har respekt for pasientene. Har ved et par anledninger vært aktivt oppsøkende etter uhell barna mine har hatt.
Lett å få kontakt med. Tar seg den tid pasienten og problemstilling trenger.
Anbefales på det varmeste.

Et tillitsskapende og suverent menneske.

Et tillitsskapende og suverent menneske. Det føles trygt å gå hos Tobiasson fordi han ikke gir seg hvis man lider av noe som ikke "ligger i dagen".

Flott lege å ha

Lytter alltid til deg, husker historikken og setter seg inn i problemene dine. Ønsker ikke å medisinere, eller gi sykemeldinger bare for å gjøre det.
Har hatt Leif Erik hele livet, og jeg kommer aldri til å bytte fastlege.