Leif-Erik Tobiasson

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

1981

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myntgata 4 3616 Kongsberg
Leif-Erik Tobiasson er en av 29 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

Trygg og seriøs

Vi har brukt denne legen som familielege i nesten to tiår, og har alltid følt oss godt ivaretatt. Jeg har hatt mange konsultasjoner med ulike grunner, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Kjenner ikke igjen denne legen som arrogant og avvisende som enkelte melder. Kan hende det har noe med egen personlighet. Hvem lege ringer hjem til deg, helg eller sent på kveld for å hørr hvordan det går. Seriøs, lyttende, effektiv og resultatorientert er ordene på denne legen.
mvh

Uinteressert og arrogant

Etter å ha brukt en langgtidsvikar for Tobiasson i noen år, "måtte" jeg tilbake da vikaren sluttet.
Voldsom overgang: Fra å ha blitt ivaretatt og lyttet til, ble det meste snudd på hodet. Trolig like flink som vikaren rent faglig, men arrogant og lite interessert i å lytte. Bytter derfor fastlege.

Hyggelig fastlege

Dr. Tobiasson er en lege man kan føle seg trygg hos, men som også har litt humor. Føler også han tenker seg godt om og vil høre på hva jeg sier. Det som er synd er at det er litt for lang ventetid, da han ikke praktiserer hver dag, og om man trenger time raskt blir det ofte turnuslegen. Noe som er synd ettersom det ofte et nye folk og jeg føler meg litt usikker da. Hadde også tatt blodprøve, men fikk aldri noe svar på resultatet, ringte derfor. Da tok han personlig forr tak i det og sjekket det ut videre.

Ikke fornøyd med denne fastlegen

Jeg har hatt Leif-Erik Tobiasson i 17år, hvor jeg ikke fornøyd med hvordan han følger meg opp. Han er sjeldent tilgjengelig og de fleste (nesten alle) gangene jeg har vært der har jeg fått en vikarlege, med mindre kompetanse. Velger derfor å bytte fastlege.

En trivelig og flink lege

Anbefaler gjerne Leif- Erik, han tar seg tid til å høre på deg, og er flink til gi tilbakemeldinger.