Leif-Erik Tobiasson

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Autorisasjon (1981)

Leif-Erik Tobiasson er en av 30 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

Faglig dyktig og empatisk lege

Dr. Tobiasson er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlings Måter. Han er nøyaktig og man føler at man er i "god hender" i alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten. Vi er svært fornøyd med Dr. Tobiasson som vi har hatt som familielege i 20 år. Personalet er også svært imøtekommende.

Trygg og seriøs

Vi har brukt denne legen som familielege i nesten to tiår, og har alltid følt oss godt ivaretatt. Jeg har hatt mange konsultasjoner med ulike grunner, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Kjenner ikke igjen denne legen som arrogant og avvisende som enkelte melder. Kan hende det har noe med egen personlighet. Hvem lege ringer hjem til deg, helg eller sent på kveld for å hørr hvordan det går. Seriøs, lyttende, effektiv og resultatorientert er ordene på denne legen.
mvh

Uinteressert og arrogant

Etter å ha brukt en langgtidsvikar for Tobiasson i noen år, "måtte" jeg tilbake da vikaren sluttet.
Voldsom overgang: Fra å ha blitt ivaretatt og lyttet til, ble det meste snudd på hodet. Trolig like flink som vikaren rent faglig, men arrogant og lite interessert i å lytte. Bytter derfor fastlege.

Hyggelig fastlege

Dr. Tobiasson er en lege man kan føle seg trygg hos, men som også har litt humor. Føler også han tenker seg godt om og vil høre på hva jeg sier. Det som er synd er at det er litt for lang ventetid, da han ikke praktiserer hver dag, og om man trenger time raskt blir det ofte turnuslegen. Noe som er synd ettersom det ofte et nye folk og jeg føler meg litt usikker da. Hadde også tatt blodprøve, men fikk aldri noe svar på resultatet, ringte derfor. Da tok han personlig forr tak i det og sjekket det ut videre.

Ikke fornøyd med denne fastlegen

Jeg har hatt Leif-Erik Tobiasson i 17år, hvor jeg ikke fornøyd med hvordan han følger meg opp. Han er sjeldent tilgjengelig og de fleste (nesten alle) gangene jeg har vært der har jeg fått en vikarlege, med mindre kompetanse. Velger derfor å bytte fastlege.