Leif-Erik Tobiasson

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor Mann, 63 år

Autorisert1981

Leif-Erik Tobiasson er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

Ikke fornøyd med denne fastlegen

Jeg har hatt Leif-Erik Tobiasson i 17år, hvor jeg ikke fornøyd med hvordan han følger meg opp. Han er sjeldent tilgjengelig og de fleste (nesten alle) gangene jeg har vært der har jeg fått en vikarlege, med mindre kompetanse. Velger derfor å bytte fastlege.

En trivelig og flink lege

Anbefaler gjerne Leif- Erik, han tar seg tid til å høre på deg, og er flink til gi tilbakemeldinger.

Dyktig, tillitvekkende og iherdig

Ved uklart sykdomsforløp for flere år siden tok han saken på alvor, brukte mye tid, og fikk meg videre i behandlingskjeden når det viste seg nødvendig. Han brukte også god tid og tok kontakt på kveldstid i enkelte faser av sykdomsforløpet. Jeg håper ikke jeg trenger mye hjelp av lege framover, men får jeg behov for hjelp, vet jeg at jeg vil bli tatt på alvor.

Kjempefornøyd!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min. Han virker oppriktig interessert i hvordan jeg har det og tar meg på alvor. Er hyggelig, grundig og oppdatert på nye ting og tar seg god tid hvis det skulle være noe ekstra jeg lurer på. Personalet er også svært forekommende. Et godt sted å komme til.

Leif Erik Tobiasson er en ordentlig fastlege

Leif Erik tar deg på alvor og lytter, men i tillegg behandler han deg riktig og sender deg til videre behandling med riktig diagnose. Bedre fastlege finner du ikke!