Leif-Erik Tobiasson

Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Myntgata 4 3616 Kongsberg
Leif-Erik Tobiasson er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Leif-Erik Tobiasson

En trivelig og flink lege

Anbefaler gjerne Leif- Erik, han tar seg tid til å høre på deg, og er flink til gi tilbakemeldinger.

Dyktig, tillitvekkende og iherdig

Ved uklart sykdomsforløp for flere år siden tok han saken på alvor, brukte mye tid, og fikk meg videre i behandlingskjeden når det viste seg nødvendig. Han brukte også god tid og tok kontakt på kveldstid i enkelte faser av sykdomsforløpet. Jeg håper ikke jeg trenger mye hjelp av lege framover, men får jeg behov for hjelp, vet jeg at jeg vil bli tatt på alvor.

Kjempefornøyd!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min. Han virker oppriktig interessert i hvordan jeg har det og tar meg på alvor. Er hyggelig, grundig og oppdatert på nye ting og tar seg god tid hvis det skulle være noe ekstra jeg lurer på. Personalet er også svært forekommende. Et godt sted å komme til.

Leif Erik Tobiasson er en ordentlig fastlege

Leif Erik tar deg på alvor og lytter, men i tillegg behandler han deg riktig og sender deg til videre behandling med riktig diagnose. Bedre fastlege finner du ikke!

Lege til å stole på.

Meget flink sender deg til spesialister hvis du trenger det. Følgerdegopp veldig nøye.