Solfrid Hulbak

Autorisasjon (1996)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

Påtatt og respektløs

Jeg har hatt Hulbak som lege i 8 mndr. Pga en del sykdom har jeg derfor vært ofte hos henne. Jeg finner henne lite empatisk, belærende og det er rett og slett ubehagelig å være til time hos henne. Anbefaler henne derfor ikke. I tillegg som så mange andre har skrevet her; helsesekretærene er sure og hele kontoret er det dårligste legekontoret jeg har vært innom. Skjerpings!

Fantastisk lege

Solfrid er alltid hyggelig, imøtekommende, forståelsesfull, gir effektiv og god hjelp både for meg og mitt barn. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det varmeste.

Trygg og åpen, lydhør

God lege. Holder god oversikt over bakgrunnsopplysninger. Stiller gode spørsmål. Trekker inn ekspertise når det behøves.

Fantastisk

Jeg har hatt Hullbak siden 2000 og er meget fornøyd med henne. Nå når jeg sliter ser jeg virkelig hvor omsorgsfull hun er. Vetre legekontor er supert!

Blir ikke tatt på alvor

Forventet å komme videre til spesialist (venstre ben svikter plutselig)???? Det har vart ca 1 uke.....fått låne krykke av nabo. Slik skal d vel ikke være?? Slutt på turer jeg trenger for å "hjelpe"andre svakheter???