Solfrid Hulbak
Kvinne, 57 år
Har vært min fastlege i minst 7 år. Alltid får jeg inntrykk av hun gir mange forklaringer om symptomer men sliter med å være proaktiv. Jeg må pushe henne for å få henvisninger, medisiner eller blodprøver. Hyggelig men altfor passiv over pasientens behov.
Sendt sms for timebestilling 2 ganger og fikk begge ganger tilbakemelding om at jeg måtte bestille time. Jeg fulgte prosedyren på hjemmesiden deres og spesifiserte i sms nummer to at det var timebestilling. Allikevel får jeg tilbakemelding om at jeg må bestille time hos min lege. Dette kostet 24,-. Ringte da legesenter og de mente jeg måtte velge time først og så sende sms. Det står det ingenting om når man skal bestille time via sms.
Har en svært positiv opplevelse av denne legen. Hun har tatt godt vare både på meg og barna mine. Vi har fått akutttimer hvor hun har hatt svært dårlig tid men allikevel tatt seg god tid til både meg og barna mine.
Det som trekker ned her er noen av de ansatte som sitter i resepsjonen. Prøvde å banke på ruten mens de satt og snakket sammen og fikk til svar " ser du ikke at vi er opptatt".
Uansett ikke gi en lege en dårlig karakter på grunn av dårlig service fra øvrig helsepersonell ale......
Har brukt Hulbak i noen år,er bra men man må ikke ha for mange problemer å komme med ....Det store problem er å komme gjennom telefonen og et meget surt personale!! Har aldri opplevd dette andre steder. Har også stått lenge å ventet på at noen skal komme til skranken .et smil og et hei kunne de gitt fra seg. Noe bør gjøres her.....!
Hun er meget dårlig legen som jeg hatt i mitt hele livet. Hun bruker bare to eller tre eller mest fem minuter og ferdig. Barn må gå alene med henne hvis du gå me barn hun sender en faktura til ditt navn. Som jeg har fått. Jeg skal ikke anbefale å velge henne. Enten gjør hva du vil.....
Vis flere...