Solfrid Hulbak

Autorisasjon (1996)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

Meget bra som barnedoktor, hyggelig som fastlege for voksne. Dårlig kontor!

Helt grei som fastlege, hyggelig og effektiv, VELDIG flink med barn!
Jeg har egentlig ikke noe å utsette på Solfrid Hulbaks innsats ved Heggedal legesenter, det er bare så synd at hun jobber med så lite serviceinnstilte helsesekretærer! Jeg har funnet det umulig å komme igjennom på telefonen (gir som regel opp etter 20-30 minutter) og går alltid ut av kontoret sydende av sinne over dårlig service. Vel og merke om jeg har vært der for egen del! Er barna innvolvert er det null problem.
Så nå bytter jeg fastlege.
5 stjerner til doktor Hulbak, 1 stjerne til Heggedal Legesenter

Flink med barn, ryddig og saklig

Min familie og jeg er nyinnflyttede heggedøler og som valgte Heggedal legesenter, da dette ikke er langt unna vårt hjem. Vi har allerede vært hos henne ved tre anledninger, og vi er blitt godt tatt imot og tatt på alvor. Jeg vil gi henne ros for hvordan hun har vært som lege for vår lille sønn, og for at hun er tålmodigheten selv. Jeg har sjelden opplevd at et voksent menneske har klart å forvandle en skremmende situasjon med undersøkelser til at den lille smiler, vinker og sier "ha det!" på vei ut av døren. Solfrid Hulbak er en trygg og solid fastlege

Ok lege

Legen er ok.Men kan til tider virke noe fraværende og stressa.Tar lang tid å få time der.Og kommer nesten ikke igjennom på telefonen til legekontoret,da dem skrur den av i 1 time ved lunch.Så svar på eventuelle blodprøver som er tatt,kan man like godt glemme å ringe å etterlyse.Og om man skulle være så heldig og komme igjennom på telefon,da blir man møtt med en lite hyggelig resepsjonist i andre enden.Man må også beregne å sitte i fra 10 til oppimot 25 min før man kommer inn til timen.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig hyggelig betjening fra du kommer til du går. Time på dagen, samt flott oppfølging av legen. Legen er en god lytter og viser stor forståelse til pasienten. Jeg er kjempe fornøyd.