Rune Varild

Badeveien 1 3370 Vikersund
Rune Varild er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Rune Varild

Dyktig å tilitsfull

Min tidligere lege tok ikke engang blodtrykket mitt enda jeg bestilte time nettopp for dette. Men
Dr varild tok seg god tid å hørte på det jeg hadde å si. Han tok blodtrykk å lyttet på meg. Følte meg trygg å godt ivaretatt. Sekretærer var blide å hyggelige. Så de som sier noe annet bør kansje gå litt i seg selv.

Fornøyd

Rune har vært min fastlege siden 2005. Har ikke vært noe problem og en lege man har kunnet prate med om alt mulig.
Har vært løsningsorientert og visst klokskap og kompetanse for mitt vedkommende. Han har både utført små reparasjoner på meg, sendt meg til fysioterapi etter mitt ønske samt andre spesialister når nødvendig.
Rune er en lege jeg anbefaler.

Tar deg absolutt ikke på alvor!

Helt elendig service i fra både sekretærene og lege. Her har legesekretærene utnevnt seg selv til å være leger, med liten kompetanse sådan. Lytter ikke til deg og kommer med råd som er helt banale. Her eksisterer ikke helhetlig menneskesyn. Legen nekter å henvise videre, så man må nesten trygle om å få det gjort. ALDRI NOENSINNE VELG DETTE LEGESENTERET..

Virker ikke interessert

En av de dårligste legene jeg har hatt. Virker ikke som han lytter ordentlig etter når du forklarer problemet og virker heller ikke som at han har nok kunnskap rundt sykdommer/problemer. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor når jeg er der. Flink til å utsette å si at man får vente å se om det blir bedre eller at det ikke er noe å gjøre med, i steden for å ta tak i problemet eller henvise videre til noen som har mer kunnskap. Her må man selv ta ansvar for å oppsøke annen hjelp, i steden for å få henvisning videre.

dårlig lege

har nettop byttet til han, og han fremstår veldig uengasjert, ser ut til å være I dårlig form og virker ikke interesert I å ha meg som pasient. :(