Rune Varild

Vikersund Klinikk Mann, 61 år

Autorisert1983
Ledige plasser 19 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vikersund Klinikk

Badeveien 1 3370 Vikersund
Rune Varild er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Rune Varild

Tar deg absolutt ikke på alvor!

Helt elendig service i fra både sekretærene og lege. Her har legesekretærene utnevnt seg selv til å være leger, med liten kompetanse sådan. Lytter ikke til deg og kommer med råd som er helt banale. Her eksisterer ikke helhetlig menneskesyn. Legen nekter å henvise videre, så man må nesten trygle om å få det gjort. ALDRI NOENSINNE VELG DETTE LEGESENTERET..

Virker ikke interessert

En av de dårligste legene jeg har hatt. Virker ikke som han lytter ordentlig etter når du forklarer problemet og virker heller ikke som at han har nok kunnskap rundt sykdommer/problemer. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor når jeg er der. Flink til å utsette å si at man får vente å se om det blir bedre eller at det ikke er noe å gjøre med, i steden for å ta tak i problemet eller henvise videre til noen som har mer kunnskap. Her må man selv ta ansvar for å oppsøke annen hjelp, i steden for å få henvisning videre.

dårlig lege

har nettop byttet til han, og han fremstår veldig uengasjert, ser ut til å være I dårlig form og virker ikke interesert I å ha meg som pasient. :(

Effektiv og behagelig

Hadde behov for en kjapp liten operasjon, og kom rett inn. Kjempeservice - godt å vite at fastlegen er der for en når uhellet er ute! Også veldig bra støtteapparat

Flink lege!

Meget behagelig. Har tid til meg, og jeg blir tatt på alvor.