Rune Vågenes

Tlf: 32 85 87 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Vågenes er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Rune Vågenes

Aldri opplevd verre

Han tar meg aldri seriøst, og virker likegyldig. Antibiotikakurene flyr veggemellom hos Vågenes uten noen form for kontroll av symptomer.

Skremmende likegyldig lege

Vågenes er mer opptatt av å skrive på pc'en enn å undersøke pasientens symptomer.
Hadde han som fastlege i mange år,men gikk lei av slapp og likegyldig behandling og fikk en annen lege ved senteret som er mye bedre.
Han gidder ikke å lytte eller lyse i hals eller ører,heller ingen kontroll av blodtrykket.
Myser bare over brillen mens han klimprer på tastaturet.
Hensviser gjerne videre,men har problemer med å komme med råd hvis man spør.

Skeptisk

Virker svært skeptisk på det jeg som pasient sier, må ha fysiske bevis ellers tar han deg ikke på alvor. Ikke å anbefale, styr unna

Slakk holdning

Jeg har vært hos han flere ganger med både ungene og meg selv. Han undersøker ikke ordentlig. Spesiellt med barna må jeg be han kikke i ører og hals, samt lytte. Han har en slapp holdning som gjør meg egentlig mer usikker enn det jeg var før jeg kom. Sist gang ba jeg han kikke i ørene på sønnen min, han kikket lynfort. Alt så bra ut. Dagen etter var jeg på 6 mnd kontroll og den legen konstanterte at han hadde ørebetennelse med sprukket tromhinne. Jeg kommer ikke til å bruke han igjen.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke. Lite tilgjengelig

Dyktig

Tar tak i det jeg frembringer som problem. Flink til å takle mange "baller i luften" samtidig. En god lege.

God og påletig

R.Vågenes er en suveren mann å gå til. Har løst alle mine problemer raskt. Han tar meg på alvor når jeg kommer. Dette setter jeg stor pris på. Stå på Rune!

Det er foreøvrig ikke Rune sin skyld at det er lang ventetid for å komme til ham. Han kan ikke noe for at han er populær. Telefonkøen går heller ikke på hans kappe, men Tranby Legesenter. De som jobber i skranken der er et annet kapittel.

Tranby's beste Lege

Dette er fastlegen som altid har tid til deg, og altid er behjelpelig når man trenger han.
Veldig god til å ta pasienten på alvor, og føler opp altid.
Altid blid, og stiller pasientens behov først.

Jeg har vært inne alle de andre legen her på legesentert via "akutt timer" og det er ingen som kan måle seg med Rune Vågenes, de rekker han max til knærne.

Meget fornøyd !!

Jeg er meget fornøyd.Jeg blir tatt på alvor og han spør om relevante spørsmål til mine problemer.Om det har vært nødvendig med henvisning,er dette blitt sendt,og IKKE glemt.Hyggelig og blid.

Anbefales ikke

Undersøker sjelden, skriver helst rekvisisjoner som han ofte glemmer å sende. Da dette gikk opp for meg at var mer rutine enn en forglemmelse, byttet jeg fastlege. En lettelse å komme til en lege som er verdig min tillitt