Rune Vågenes

Tranby Legesenter DA Mann, 59 år

Autorisert1986
Ledige plasser 350 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tranby Legesenter DA

Tranby torg 5 3408 Tranby
Rune Vågenes er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Rune Vågenes

Slakk holdning

Jeg har vært hos han flere ganger med både ungene og meg selv. Han undersøker ikke ordentlig. Spesiellt med barna må jeg be han kikke i ører og hals, samt lytte. Han har en slapp holdning som gjør meg egentlig mer usikker enn det jeg var før jeg kom. Sist gang ba jeg han kikke i ørene på sønnen min, han kikket lynfort. Alt så bra ut. Dagen etter var jeg på 6 mnd kontroll og den legen konstanterte at han hadde ørebetennelse med sprukket tromhinne. Jeg kommer ikke til å bruke han igjen.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke. Lite tilgjengelig

Dyktig

Tar tak i det jeg frembringer som problem. Flink til å takle mange "baller i luften" samtidig. En god lege.

God og påletig

R.Vågenes er en suveren mann å gå til. Har løst alle mine problemer raskt. Han tar meg på alvor når jeg kommer. Dette setter jeg stor pris på. Stå på Rune!

Det er foreøvrig ikke Rune sin skyld at det er lang ventetid for å komme til ham. Han kan ikke noe for at han er populær. Telefonkøen går heller ikke på hans kappe, men Tranby Legesenter. De som jobber i skranken der er et annet kapittel.

Tranby's beste Lege

Dette er fastlegen som altid har tid til deg, og altid er behjelpelig når man trenger han.
Veldig god til å ta pasienten på alvor, og føler opp altid.
Altid blid, og stiller pasientens behov først.

Jeg har vært inne alle de andre legen her på legesentert via "akutt timer" og det er ingen som kan måle seg med Rune Vågenes, de rekker han max til knærne.