Rune Vågenes

Dølasletta 7 3408 Tranby
Rune Vågenes er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Rune Vågenes

Aldri opplevd verre

Han tar meg aldri seriøst, og virker likegyldig. Antibiotikakurene flyr veggemellom hos Vågenes uten noen form for kontroll av symptomer.

Skremmende likegyldig lege

Vågenes er mer opptatt av å skrive på pc'en enn å undersøke pasientens symptomer.
Hadde han som fastlege i mange år,men gikk lei av slapp og likegyldig behandling og fikk en annen lege ved senteret som er mye bedre.
Han gidder ikke å lytte eller lyse i hals eller ører,heller ingen kontroll av blodtrykket.
Myser bare over brillen mens han klimprer på tastaturet.
Hensviser gjerne videre,men har problemer med å komme med råd hvis man spør.

Skeptisk

Virker svært skeptisk på det jeg som pasient sier, må ha fysiske bevis ellers tar han deg ikke på alvor. Ikke å anbefale, styr unna

Slakk holdning

Jeg har vært hos han flere ganger med både ungene og meg selv. Han undersøker ikke ordentlig. Spesiellt med barna må jeg be han kikke i ører og hals, samt lytte. Han har en slapp holdning som gjør meg egentlig mer usikker enn det jeg var før jeg kom. Sist gang ba jeg han kikke i ørene på sønnen min, han kikket lynfort. Alt så bra ut. Dagen etter var jeg på 6 mnd kontroll og den legen konstanterte at han hadde ørebetennelse med sprukket tromhinne. Jeg kommer ikke til å bruke han igjen.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke.

Ineffektiv, lite interessert. Anbefales ikke. Lite tilgjengelig