Rune Vågenes

Autorisasjon (1986)

Rune Vågenes er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Rune Vågenes

Tar pasienten på alvor

Har hatt Dr. Vågenes som fastlege fra jeg var et barn og blir alltid tatt på alvor. Han stiller konkrete spørsmål og tar sjekk. Tar seg alltid god tid til pasientene. Anbefales som fastlege.

fantastisk lege

Alltid vært strålende fornøyd med hjelpen, jeg har fått hos Vågenes. Blir alltid tatt på alvor, Vågenes lytter og kommer med konkrete løsninger eller sender videre hvis nødvendig. Ringer alltid tilbake samme dag, hvis jeg lurer på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Flink og hyggelig

Kjempe flink og forståelsesfull lege. God å prate med og flink til å lytte.
Fikk all den hjelpen jeg trengte.

Flink og lytter

Har hatt Vågenes som fastlege siden jeg var jentunge. Jeg har alltid blitt tatt på alvor og føler meg sett, hørt og respektert. Ingen problemer er for store eller for små, her blir jeg ønsket velkommen uansett!

Jeg føler meg alltid trygg på at han tar det jeg sier på alvor, og blir behandlet deretter. Ikke en typisk "pushy" lege, men tar seg god tid til meg og har alltid en løsning eller en hjelpende hånd, i tillegg til litt humor som også er viktig.

Anbefales på det sterkeste!

Aldri opplevd verre

Han tar meg aldri seriøst, og virker likegyldig. Antibiotikakurene flyr veggemellom hos Vågenes uten noen form for kontroll av symptomer.