Rune Vågenes

Autorisasjon (1986)

Rune Vågenes er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Rune Vågenes

God og påletig

R.Vågenes er en suveren mann å gå til. Har løst alle mine problemer raskt. Han tar meg på alvor når jeg kommer. Dette setter jeg stor pris på. Stå på Rune!

Det er foreøvrig ikke Rune sin skyld at det er lang ventetid for å komme til ham. Han kan ikke noe for at han er populær. Telefonkøen går heller ikke på hans kappe, men Tranby Legesenter. De som jobber i skranken der er et annet kapittel.

Tranby's beste Lege

Dette er fastlegen som altid har tid til deg, og altid er behjelpelig når man trenger han.
Veldig god til å ta pasienten på alvor, og føler opp altid.
Altid blid, og stiller pasientens behov først.

Jeg har vært inne alle de andre legen her på legesentert via "akutt timer" og det er ingen som kan måle seg med Rune Vågenes, de rekker han max til knærne.

Meget fornøyd !!

Jeg er meget fornøyd.Jeg blir tatt på alvor og han spør om relevante spørsmål til mine problemer.Om det har vært nødvendig med henvisning,er dette blitt sendt,og IKKE glemt.Hyggelig og blid.

Anbefales ikke

Undersøker sjelden, skriver helst rekvisisjoner som han ofte glemmer å sende. Da dette gikk opp for meg at var mer rutine enn en forglemmelse, byttet jeg fastlege. En lettelse å komme til en lege som er verdig min tillitt