Hans-Gunnar Wear-Hansen

Spikkestadlegene

1982

Spikkestadlegene Telefonnummer31 28 58 5431 28 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Hans-Gunnar Wear-Hansen er en av 13 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Hans-Gunnar Wear-Hansen

Ikke tilgjengelig og nedlatende personale

Har hatt denne legen i 6 år. Personalet er virker mest opptatt av å overbevise pasientene om at det ikke finnes tid til å se pasienter. Vanskelig å få informasjon om tilgjengelighet når man ringer, nettløsninger som ikke fungerer. Du rekker sannsynligvis å bli frisk på egenhånd før du får time her. Er du heldig å få time, husk å ta med bok eller annet til venterommet, for du skal ha veldig mye flaks for å komme inn under tredve minutter forsinket.

Tar deg på alvor!

Fastlegen har lang erfaring, er kunnskapsrik og tar deg på alvor.
Det kan til tider være lang ventetid, men de kan jeg leve med.

Hyggelig og kunnskapsrik. Kjenner meg som pasient.

Kunskapsrik men noe stresset.Har gått hos denne legen I 19 år, men har aldri kommet inn til rett tid. Vente 45-60 min. Hyggelig lege men har ikke lest journal Før jeg kommer inn. Henviser når det trengs, og må lete på journalen hvis jeg påstår ting.

Min fastlege nå i 25 år

Mye venting ja og noen ganger litt stressa og ikke helt til stede,men en lege som vet mye om nesten allt og jobber for meg .Når en har kroniske lidelser og en del andre sykdommer han vet om allt.Føler meg veldig trygg på han og vil ikke bytte for allt i verden .Da er det gret for meg og vente litt ekstra.Lang reise ,men det ofrer jeg.Jeg er veldig fornøyd😊

Dyktig lege, men stresset

Legen er dyktig, søker alltid andre vurderinger ved usikkerhet. For meg var det dog avstand, kombinert med at han ble stadig mer stresset og lite tilstede i timen som gjorde at jeg ikke følte meg ivaretatt på rett måte.
Men de som jobber i kontoret der, kan du få gratis av meg, de er nedlatende og ufine til tider når man tar kontakt.
Han må fokusere på pasienten som sitter der og ikke skjermen sin, samt at det er en fordel for pasientens del at legen ikke trenger å spørre 3 ganger iløpet av samme timen om hvilke medisiner man bruker, når det er medisiner man har brukt i langt tid og som legen har foreskrevet selv.
Når man ringer legekontoret kommer man ofte ikke gjennom, får opptatt signal, noen ganger tar de telefonen og legger røret til side bare uten å gi beskjed engang om hva som skjer. Og dersom jeg må vente under 1 time så er det en under.