Hans-Gunnar Wear-Hansen

Tlf: 31 28 58 54 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans-Gunnar Wear-Hansen er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Hans-Gunnar Wear-Hansen

Tar deg på alvor!

Fastlegen har lang erfaring, er kunnskapsrik og tar deg på alvor.
Det kan til tider være lang ventetid, men de kan jeg leve med.

Hyggelig og kunnskapsrik. Kjenner meg som pasient.

Kunskapsrik men noe stresset.Har gått hos denne legen I 19 år, men har aldri kommet inn til rett tid. Vente 45-60 min. Hyggelig lege men har ikke lest journal Før jeg kommer inn. Henviser når det trengs, og må lete på journalen hvis jeg påstår ting.

Min fastlege nå i 25 år

Mye venting ja og noen ganger litt stressa og ikke helt til stede,men en lege som vet mye om nesten allt og jobber for meg .Når en har kroniske lidelser og en del andre sykdommer han vet om allt.Føler meg veldig trygg på han og vil ikke bytte for allt i verden .Da er det gret for meg og vente litt ekstra.Lang reise ,men det ofrer jeg.Jeg er veldig fornøyd😊

Dyktig lege, men stresset

Legen er dyktig, søker alltid andre vurderinger ved usikkerhet. For meg var det dog avstand, kombinert med at han ble stadig mer stresset og lite tilstede i timen som gjorde at jeg ikke følte meg ivaretatt på rett måte.
Men de som jobber i kontoret der, kan du få gratis av meg, de er nedlatende og ufine til tider når man tar kontakt.
Han må fokusere på pasienten som sitter der og ikke skjermen sin, samt at det er en fordel for pasientens del at legen ikke trenger å spørre 3 ganger iløpet av samme timen om hvilke medisiner man bruker, når det er medisiner man har brukt i langt tid og som legen har foreskrevet selv.
Når man ringer legekontoret kommer man ofte ikke gjennom, får opptatt signal, noen ganger tar de telefonen og legger røret til side bare uten å gi beskjed engang om hva som skjer. Og dersom jeg må vente under 1 time så er det en under.

Klar for pensjonstilværelse?

Har hatt Wear som fastlege i 15-20 år, men blir nå mer og mer skuffet. At det alltid er lenge å sitte på venteværelset er en ting, men å bli hørt og lyttet til så lite som nå er langt under pari. Vurderer sterkt å bytte, selv om det er synd da han er en fin kar. Men må tenke på helsa!

laaaaang ventetid....

Wear Hansen er uten tvil en faglig dyktig lege. Det som ødelegger mitt helhetsinntrykk er den utrolige lange ventetiden for å komme inn. Fra 30-60 minutter på venterommet er heller regelen enn unntaket...

bra lege

hører alltid på meg, ja han er en stressa lege og kan til tider virke noe opphengt i mindre vesentlige detaljer. dog føler jeg meg trygg

Fastlege spikkestad

Travelt opptatt med pc under besøk, flink til å aksjonere hvis det er behov for videre behandling på sykhus,

Så det er den beste legen jeg har hatt til nå.

Jeg har brukt denne legen siden 1984 så han kjenner meg og mine plager og det syntes jeg er en fordel.
Siden min mann bruker samme lege så føler jeg at familiens helse blir godt ivaretatt.

Medmenneskelig og empatisk fastlege. Dyktig allmenmedisiner.

En god fastlege med mye å gjøre :-). Litt lenge å vente på time, samt når man skal inn til legen.

overfladisk

etter og ventet ca.en time for og komme inn så føler du at legen helst vil ha deg ut igjen for og få inn neste pasient og hadde Wear Hansen mistet pc og post så hadde kanskje vi pasienter fått en bedre vurdering og ikke bare "hvordan har vi det i dag da og kom igjenn om tre uker