Hans-Gunnar Wear-Hansen

Spikkestadlegene Mann, 64 år

Autorisert1982
Ledige plasser 33 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Spikkestadlegene

Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Hans-Gunnar Wear-Hansen er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Hans-Gunnar Wear-Hansen

Min fastlege nå i 25 år

Mye venting ja og noen ganger litt stressa og ikke helt til stede,men en lege som vet mye om nesten allt og jobber for meg .Når en har kroniske lidelser og en del andre sykdommer han vet om allt.Føler meg veldig trygg på han og vil ikke bytte for allt i verden .Da er det gret for meg og vente litt ekstra.Lang reise ,men det ofrer jeg.Jeg er veldig fornøyd😊

Dyktig lege, men stresset

Legen er dyktig, søker alltid andre vurderinger ved usikkerhet. For meg var det dog avstand, kombinert med at han ble stadig mer stresset og lite tilstede i timen som gjorde at jeg ikke følte meg ivaretatt på rett måte.
Men de som jobber i kontoret der, kan du få gratis av meg, de er nedlatende og ufine til tider når man tar kontakt.
Han må fokusere på pasienten som sitter der og ikke skjermen sin, samt at det er en fordel for pasientens del at legen ikke trenger å spørre 3 ganger iløpet av samme timen om hvilke medisiner man bruker, når det er medisiner man har brukt i langt tid og som legen har foreskrevet selv.
Når man ringer legekontoret kommer man ofte ikke gjennom, får opptatt signal, noen ganger tar de telefonen og legger røret til side bare uten å gi beskjed engang om hva som skjer. Og dersom jeg må vente under 1 time så er det en under.

Klar for pensjonstilværelse?

Har hatt Wear som fastlege i 15-20 år, men blir nå mer og mer skuffet. At det alltid er lenge å sitte på venteværelset er en ting, men å bli hørt og lyttet til så lite som nå er langt under pari. Vurderer sterkt å bytte, selv om det er synd da han er en fin kar. Men må tenke på helsa!

laaaaang ventetid....

Wear Hansen er uten tvil en faglig dyktig lege. Det som ødelegger mitt helhetsinntrykk er den utrolige lange ventetiden for å komme inn. Fra 30-60 minutter på venterommet er heller regelen enn unntaket...

bra lege

hører alltid på meg, ja han er en stressa lege og kan til tider virke noe opphengt i mindre vesentlige detaljer. dog føler jeg meg trygg