Einar Zwaig

Vikersundvn. 226 3533 Tyristrand
Einar Zwaig er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Einar Zwaig

'ikke trodd'

Har Dr.Hjortland som fastlege , men da han ikke var på jobb den dagen var jeg hos Dr.Zwaig for første gang og håper det var siste! Fikk ut av lokalet med en følelse av å ikke bli trodd. Svaret jeg fikk hos han var :- vi får se det ann. Noe min forrige fastlege ALDRI ville sagt pga mine plager.

Aldri vært hos Dr.Hjortland heller, men håper han tar folk mer seriøst!

Empatisk, og faglig dyktig

Føler meg alltid ivaretatt når jeg er hos Zwaig. Han følger meg opp, tar meg på alvor og sender meg videre når det trengs. Kort ventetid, og har alltid tid hvis det oppstår noe akutt. Anbefaler han virkelig som lege. En mann med mye kunnskap.

Ingen god lege..

De få gangene jeg går til legen er jeg dårlig, og det er alvor. På meg virket det som at han alltid trodde jeg kom for å be om sykemelding eller piller. Det var dog aldri mitt mål noen av besøkene. I tillegg kom jeg alltid ut derifra og følte på at om jeg var alvorlig syk ville han aldri ha oppdaget det. Svært passiv, spurte lite og endte opp med å si, vet ikke - vi får se det ann. Har bytta!

Meget dyktig!!

Pasient vennlig og MEGET faglig dyktig Lege som gjør sitt ytterste for sine pasienter!!!

Flott lege med utrolig sure "legesekretærer"

Zwaig er en flott lege. Har hatt han som fastlege til mine to barn nå i tyve år. Alltig blid,empatisk og dyktig. Bare synd han har så sure...forværelsesdamer"" Trist.

faglig svak og tar ikke sykdommer alvorlig

desverre en usikker og lite faglig tyngde. jeg er selv i helsevesenet og er redd for behandlingen er svak, ikke blir sendt videre når nødvendig etc

Den beste lege jeg har hatt

Einar Zwaig er prakteksemplet på hvordan en lege bør være. Han har god blikkontakt med pasienter og er en meget tillitsvekkende lege.
Det er kort tid å vente på time, og man føler seg godt ivaretatt med Zwaig som fastlege.
Han er lyttende og god til å gi råd til pasienter.

Legen min er topp!

Her er det IKKE pc`n som får oppmerksomheten, men pasienten :) Alltid lyttende......

bra

meget bra. følger opp veldig godt, og virker genuint intressert i deg. ANBEFALES!

Tilgjengelig og tilstedeværende

En lege som det er lett å snakke med og som fremstår som svært dyktig.

Dårlig

han skal være best på ting som gjelder magen og jeg har vært hos han i flere år med mageproblemer men han gidder ikke sjekke ordentlig, han ser på meg og sier at nei jeg vet ikke. han burde sjekke meg ut ordentlig istedet men det gjør han ikke