Einar Zwaig

Tyristrand Legekontor Mann, 64 år

Autorisert1980
Ledige plasser 41 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tyristrand Legekontor

Vikersundvn. 226 3533 Tyristrand
Einar Zwaig er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Einar Zwaig

'ikke trodd'

Har Dr.Hjortland som fastlege , men da han ikke var på jobb den dagen var jeg hos Dr.Zwaig for første gang og håper det var siste! Fikk ut av lokalet med en følelse av å ikke bli trodd. Svaret jeg fikk hos han var :- vi får se det ann. Noe min forrige fastlege ALDRI ville sagt pga mine plager.

Aldri vært hos Dr.Hjortland heller, men håper han tar folk mer seriøst!

Empatisk, og faglig dyktig

Føler meg alltid ivaretatt når jeg er hos Zwaig. Han følger meg opp, tar meg på alvor og sender meg videre når det trengs. Kort ventetid, og har alltid tid hvis det oppstår noe akutt. Anbefaler han virkelig som lege. En mann med mye kunnskap.

Ingen god lege..

De få gangene jeg går til legen er jeg dårlig, og det er alvor. På meg virket det som at han alltid trodde jeg kom for å be om sykemelding eller piller. Det var dog aldri mitt mål noen av besøkene. I tillegg kom jeg alltid ut derifra og følte på at om jeg var alvorlig syk ville han aldri ha oppdaget det. Svært passiv, spurte lite og endte opp med å si, vet ikke - vi får se det ann. Har bytta!

Meget dyktig!!

Pasient vennlig og MEGET faglig dyktig Lege som gjør sitt ytterste for sine pasienter!!!

Flott lege med utrolig sure "legesekretærer"

Zwaig er en flott lege. Har hatt han som fastlege til mine to barn nå i tyve år. Alltig blid,empatisk og dyktig. Bare synd han har så sure...forværelsesdamer"" Trist.