Roar Aksel Øhren

Thorsbergv 6 3032 Drammen
Roar Aksel Øhren er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Roar Aksel Øhren

beste fastlegen, anbefales

lytter , empatisk, seriøs og dyktig lege. tar deg på alvor.
tar kontakt så snart han har tid
rask med svar
anbefales

Dyktig

- Faglig dyktig
- lyttende
- ydmyk

Denne beskrivelsen dekker det meste.
100 tegn er neppe nødvendig.

Den beste legen og omsorgsfull person!

Hatt denne legen siden han begynte i faget, fordi jeg var spebarnet når jeg begynte, fulgte min mor, og gjør det fortsatt, så blir 29 år til sommer! Han er tillitsfull, forstår, omsorg, jobber for at du skal ha det bra eller bedre. Han er den beste og mine barn skal følge han også, gruer meg til den dagen han vil slutte! Han får beste karakter som lege og person!

Flink, omsorgsfull og meget hyggelig

Øhren har vært min fastlege siden han begynte ved Konnerud legesenter og er også fastlege for mine barn. Øhren er grundig, lyttende og henviser videre ved behov, samtidig som han viser stor omsorg. Han er veldig flink med barn, og begge barna mine har tillit til ham og lar ham undersøke seg uten protester.

Det kan være ventetid på å komme gjennom til legesekretærene på telefonen, men det avhenger en del av når på dagen man ringer. Jeg har nesten alltid fått ø-timer samme dag eller dagen etter når det har vært nødvendig og Øhren er sjelden veldig forsinket.

En meget dyktig lege.

Har hatt Øhren som fastlege helt siden han kom til Konnerud Legesenter for over 10 år siden.
En meget dyktig lege selv, men henviser deg videre til spesialist hvis han er det minste i tvil. Her har jeg alltid følt meg i trygge hender.