Arne Skullerud Øiestad

Bragernes Torg 6A 3017 Drammen
Tlf: 32 21 35 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Skullerud Øiestad er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Arne Skullerud Øiestad

Tillit. Kommunikasjon. Kunnskap. Forståelse.

Tror det er ca 36 år jeg har brukt Øiestad. Genuint interessert i meg som både menneske og pasient. En flott fastlege!

Legen er suveren, men de kontoransatte er ufine

Jeg har gjentatte ganger irritert meg grenseløst over de damene dette legesenteret har tiltrukket seg - det kan nesten virke som om alle har havnet på samme legesenter for jeg nekter å tro at ette er malen. De er sure og grinete, blir irriterte når de må hjelpe med en time etc. De er de første og siste vi møter på legesenteret..... skjerp dere, dette er et serviceyrke og ikke et sted man skal gå for å bli enda sykere.

Utrulig flott mann!

En fantastisk hyggelig mann! Er virkelig intressert i å vite hvordan du har det som menneske, ikke pasient.

Bruker god tid til det psykiske som det fysiske.

Omsorgsfull og snill. Anbefaler han på det sterkeste.

Øiestad er fantastisk

Han tar seg alltid tid til å lytte.
Har veldig mye kunnskap og har alltid hjulpet meg og mine barn med alt vi har kommet til han for.
han forstår seg på meg og er veldig omsorgsfull.

Beste legen ! Skulle bare ønske han var yngre, så han hadde fortsatt i mange, mange, mange år til :-)

Den beste legen i Norge

Øiestad må være den beste fastlegen i Norge, og den mest omtenksomme. Han er faglig dyktig, samtidig som han ser pasienten og pasientens problem.

Har alltid brukt Arne.

Alltid tilgjegelig når jeg trenger hjelp. Tid til å høre på meg og gir meg en følelse av trygghet. Har hatt han som min lege i over 30 år, samt til mine barn og samboer.
Er også meget fornøyd med hele legesenteret, også de som sitter bak skranken.

Humør og tillit!

Det er alltid hyggelig å komme til Arne Øiestad. Har brukt ham som lege i ca. 20 år og kommer ikke til å bytte så lenge han er "oppegående"!
Han er flink til å lytte - han HØRER faktisk på det man sier...
Man griper seg i å tenke at var det ikke for at han faktisk er legen din, så hadde det vært koselig å tatt en øl sammen...
Anbefaler Arne Øiestad på det sterkeste!

Sterk faglig, engasjert og lyttende

Alltid hyggelig, med solid erfaring, tar seg god tid og er tilstedet. Har forståelse og innblikk for hvordan ting henger sammen, tar helhetlige vurderinger. Kjenner godt til behandlingsmulighetene som finnes. Han fortjener å få ros fra sine pasienter!

Beste legen i Norge

Han er en som tror på deg,støtter deg er der for deg og dine problemer fysisk og psykisk og får tinga raskt i gang.

Blir godt ivaretatt av min lege.

Tar seg alltid god tid til å lytte, viser interesse og innsikt. Kommer med gode råd og forslag. Er alltid blid, imøtekommende og oppmundrende.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Alltid hjelpsom, og den rette hjelpen på rett tid.

Suverén fyr med topp kompetanse og prima sosiale egenskaper

Liker egentlig ikke denne formen for bedømming men vil uansett passe på at han kommer godt ut her for det fortjener han. Øiestad får meg til å glede meg til å gå til legen, samtidig som han er direkte og ærlig så man går ikke for ofte. En god porsjon humor er heller ikke å forakte.