Arne Skullerud Øiestad

Bragernes Legesenter

1979

Bragernes Legesenter Telefonnummer32 21 35 1032 21 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 6A 3017 Drammen
Arne Skullerud Øiestad er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Arne Skullerud Øiestad

Meget dyktig og full av humør & empati!

Dette er en faglig dyktig lege, som tar seg tid...som faktisk lytter til deg, og finner gode løsninger! Man stoler virkelig på en så dyktig lege, og i tillegg; om man er litt «nede» og deprimert - så SER han det, og klarer på en flott måte å muntre deg opp! Det er sjelden «vare»! Anbefales!

Helt ok

Øiestad er en flink lege i begynnelsen, men gir seg for lett ved diagnoser. Ikke genuint opptatt av å finne ut hva som feiler en pasient. Tar de blodprøver som han mener er nødvendig og henviser videre ved behov, men er definitivt ikke nytenkende. Opplever ikke at han hører hva pasienten egentlig sier og tenker ikke helhetlig.

trygg

vel jeg har brukt han siden 1988 så jeg synes han er en kjempeflott lege. han forstår seg på meg. har ikke noe negative ord til han.

Tillit. Kommunikasjon. Kunnskap. Forståelse.

Tror det er ca 36 år jeg har brukt Øiestad. Genuint interessert i meg som både menneske og pasient. En flott fastlege!

Legen er suveren, men de kontoransatte er ufine

Jeg har gjentatte ganger irritert meg grenseløst over de damene dette legesenteret har tiltrukket seg - det kan nesten virke som om alle har havnet på samme legesenter for jeg nekter å tro at ette er malen. De er sure og grinete, blir irriterte når de må hjelpe med en time etc. De er de første og siste vi møter på legesenteret..... skjerp dere, dette er et serviceyrke og ikke et sted man skal gå for å bli enda sykere.