Arne Sivert Aarflot

Valløveien 56B 3152 Tolvsrød
Arne Sivert Aarflot er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Arne Sivert Aarflot

Kjapt inn, Kjapt ut

Arne Aarflot er en hyggelig lege som gjerne vil ha deg inn til besøk for å prate etter lang ventetid. Dessverre er det kun prat man møter. Oppfølgingen, samt testing er det lite av. Man må kreve å få bli videresendt til en spesialist for å få ting undersøkt, da han ikke tar tak i noe som helst. Han har alt for mange pasienter og tiden blir dermed kraftig nedprioritert.

Arrogant og sarkastisk.

Jeg har blitt møtt med sarkastiske og arrogante tilnærminger som fks " Ja, så du har i praksis vondt i hele kroppen du " Da svarte jeg " Nei. Jeg har strålinger i bein fra rygg" .Alle mine symptomer kan forenes med den kroniske og genetiske lidelsen jeg er født med. Jeg føler han ofte svartmaler en situasjon uten å gi noen løsninger eller forståelse. Veldig stressende fyr, jeg kommer aldri til å dra til han igjen.

Noe faglig utdatert, men flink med mennesker

Han er generelt en god lege, men han har nok ikke lest seg opp på den aller nyeste forskningen i henhold til sykdommer som utbrenthet, ME osv. Han har en sjarmerende fremtoning, noe slentrende. Vet han blir brukt av familier, i flere generasjoner. Blant annet av min. Han kunne kanskje tilegnet noe nyere kunnskap på flere felt, men alt i alt er han en god lege. Han ser deg i øynene, han tar seg tid til deg og du føler deg fortrolig med ham.

Gir et veldig godt faglig inntrykk

Han har vært vår familiedoktor i mer enn 25 år, og har fulgt opp våre sykdommer og plager på en veldig god måte.

Tar meg på alvor!

Jeg må si jeg er godt fornøyd med legen min! Han har vært min lege i 27 år nå, og jeg har til dags dato ingen negative ting å si :-) dyktig med mye kunnskap. Medmennesklig :-)