Guri Aarseth

Sigurdsgt 4 3256 Larvik
Guri Aarseth er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Guri Aarseth

Meget godt legesenter

Meget godt. Fornøyd med både mor gjennom mange år og nå sønnen .Eneste aber telefonkapasiteten til tider noe for svak og dermed lang ventetid.alt kan ikke forklares ved sms

Dyktig og grundig lege

Den beste fastlegen min famile og jeg har hatt.
Lyttende, faglig god, grundig, behagelig, lite ventetid.
Blir alltid tatt seriøst.

Vi har hatt noen fastleger før og har godt sammeligningsgrunnlag.

Kan anbefales på det varmeste

Legen som har erfaring

Bred erfaring , effektiv og riktige avgjørelser ,ser pasienten og lytter ikke bare ser på pc og skriver med noen "hmmm" innimellom

Dyktig!!

Har ikke vært hos Guri Aarseth, men er storfornøyd med Erling Aarseth. Lyttende, følger veldig bra opp og er veldig grundig, tar seg god tid. Føler meg i gode hender hos denne legen. Får rask time dersom det er nødvendig. Hyggelige sekretærer. Kan anbefales!

meget bra legekontor

Har brukt guri som fastlege i flere år, og har vært veldig fornøyd. Også meget fornøyd med hennes nye vikar, sønnen Erling Aarseth. Han er meget grundig, lyttende, følger raskt opp prøvesvar o.l. virker også faglig sterk.

synkende

Guri er ei bra dame. Nøyaktig, ærlig og vennlig. Synd at hun trapper ned praksisen, noe som gjør at jeg bytter fastlege nå.
Legen som overtar, Erling Becker Aarseth (hennes sønn), har jeg intet til overs for. Unøyaktig, rotete. Noe som er svært viktig en time og man må komme tilbake for snarest, er da ikke viktig. Skriver ut medisiner som ikke trengs og pas ikke ønsker etc. Men han er hyggelig da...
Men de som jobber på kontoret, er helt suverene!!
Enkel sms bestilling og betaling på terminal.

Til stede!

Alltid "tid" til deg. Kjenner deg. Meget bra! Husker din "historie". Enkelt med sms timebestilling

Bra lege

Har bare hatt god erfaring med denne legen. hadde en sjelden sykdom med små voksende symptomer. Hun tok meg alvorlig fra første stund. Hun ga aldri opp og sendte meg til spesialister helt til de fant ut hva som feilet meg. Lett å få time dersom det er kritisk. Viser medfølelse og forståelse og tar seg tid.