Arne Høyem

Fekjan 13 1394 Nesbru
Arne Høyem er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Arne Høyem

Fantastisk dyktig lege

Han er nøye og har bred erfaring.
Har oppdaget sjelden sykdom hos 2 av mine venner.
Flink til å følge opp når det er noe galt.

Populær og med god grunn,

Dr. Høyem er grundig, flink, hyggelig og lyttende. Han er respektfull og ydmyk ift. pasientens egne kunnskaper, noe som er spesielt viktig når man har en rekke sjeldne lidelser som krever spesialkunnskap innen flere medisinske felt. Dr. Høyem har i Asker vært kjent som en meget dyktig lege i flere tiår og var mitt førstevalg da min tidligere fastlege gikk av med pensjon for rundt 10 år siden.

Er generelt svært godt fornøyd med Nesbru Legesenter og alle ansatte der. Time og resepter bestilles raskt og enkelt over internett.
Gode parkeringsforhold og lett tilgjengelig i første etg.

Han er bare den beste fastlegen

Han er alltid nøye og følger deg opp. Er det noe som kan være galt så sender han deg videre for å få utelukket at det ikke er noe annet enn det han tror. Blir alltid trygg av og ta en tur innom for en sjekk. Har et Glimt i øye men tar deg alltid på alvor. Tror man skal lete lenge etter en så fantastisk lege.

En veldig dyktig lege med god oppfølging

En lege som følger opp pasienten, åpen for forslag til behandling, lytter og råder.
Det er synd han har trappet ned og det er det som gir lengere ventetid pr i dag for å få time. Har brukt legen i 24 år, så heller ventetid en å bytte lege. Er det noe som haster får man jo betnyttet ø-bl hjelp/kølappsystemet de dagene legen er der.
Utmerket sørvis ellers på kontoret, hyggelig og behjelpelig på alle måter.

Han er bare FASTLEGEN

Sier meg veldig enig med foregående vurderinger. Han snakker ikke "ned" til deg, har glimt i øyet, og om man sier et eller annet, sitter verken humor eller ironi langt inne. Så han passer kanskje ikke for dem som ønsker en "dullete" lege, men hva vet jeg ... Syns også at det er flott at han svært lite formanende og dømmende. Tror rett og slett han liker jobben sin.
Opplever ham også som dyktig faglig, selv om jeg ikke har hatt noen livstruende diagnoser hittil.
Veldig heldig at jeg fant ham (midt på åttitallet?) før fastlegeordningen oppsto.