Arne Høyem

Fekjan 13 1394 Nesbru
Tlf: 66 98 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Høyem er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Arne Høyem

Trygg, erfaren, glimt i øyet

Utmerket fastlege - brukt siden før fastlegeordningen oppsto. Trygg og erfaren, humoristisk sans og pragmatisk anlagt. Ganske så populær, ofte forsinket, folk stått i kø for å prate med ham mellom timeavtaler. Dessverre blir han snart pensjonist - blir savnet

Fantastisk dyktig lege

Han er nøye og har bred erfaring.
Har oppdaget sjelden sykdom hos 2 av mine venner.
Flink til å følge opp når det er noe galt.

Populær og med god grunn,

Dr. Høyem er grundig, flink, hyggelig og lyttende. Han er respektfull og ydmyk ift. pasientens egne kunnskaper, noe som er spesielt viktig når man har en rekke sjeldne lidelser som krever spesialkunnskap innen flere medisinske felt. Dr. Høyem har i Asker vært kjent som en meget dyktig lege i flere tiår og var mitt førstevalg da min tidligere fastlege gikk av med pensjon for rundt 10 år siden.

Er generelt svært godt fornøyd med Nesbru Legesenter og alle ansatte der. Time og resepter bestilles raskt og enkelt over internett.
Gode parkeringsforhold og lett tilgjengelig i første etg.

Han er bare den beste fastlegen

Han er alltid nøye og følger deg opp. Er det noe som kan være galt så sender han deg videre for å få utelukket at det ikke er noe annet enn det han tror. Blir alltid trygg av og ta en tur innom for en sjekk. Har et Glimt i øye men tar deg alltid på alvor. Tror man skal lete lenge etter en så fantastisk lege.

En veldig dyktig lege med god oppfølging

En lege som følger opp pasienten, åpen for forslag til behandling, lytter og råder.
Det er synd han har trappet ned og det er det som gir lengere ventetid pr i dag for å få time. Har brukt legen i 24 år, så heller ventetid en å bytte lege. Er det noe som haster får man jo betnyttet ø-bl hjelp/kølappsystemet de dagene legen er der.
Utmerket sørvis ellers på kontoret, hyggelig og behjelpelig på alle måter.

veldig fornøyd

han ser deg og hører deg. du føler deg trygg.
han oppdaget en sjelden kreft type på svigerfar
som er vanskelig å oppdage men siden han er så grundig
klarte han å hjelpe svigerfar med å
få riktig diagnose noe han veldig sannsynligvis ikke
hadde fått hos hvem som helst så fort.
han følger opp og har alltid tid til deg selv om
han ligger langt bak i skjemaet.
veldig dyktig lege. over gjennomsnittet
etter mine erfaringer.

Drar på åra, men har glimt i øyet enda...

Arne er granskende og litt reservert person. Jeg har en følelse at han ofte tenker sitt og sier lite, bare smiler skjevt og gjør det han skal gjøre.
Men jeg liker han. Og han gjør det han skal, uten særlig store fakter, men rolig, avmålt og selvsikker. Spør han gjerne om noe privat som gleder han, så får du straks litt mere tid i gave. En lege som gjør deg trygg, viser respekt og krever respekt. Omtrent slik en lege skal være, men godt over middels dyktig.

Super lege!

Legen er veldig dyktig og nøye.Han er veldig hyggelig og du føler at han bryr seg om pasientene sine.Barna og jeg er kjempefornøyd!
Alle som jobber på Nesbru legesenter er svært hyggelige og gjør det de kan for oss pasienter!

veldig bra

Som diabetiker har jeg hatt Arne Høyem som lege i 20-30 år..føler meg veldig trygg på at han er veldig oppdatert på hva som skjer akkurat innen dette "feltet"...Har alltid fått svar på det jeg lurer på, savner kanskje at jeg en gang iblandt får en grundigere sjekk , EKG, sykkeltest o lign, men mulig behovet ikke har vært der fordi jeg er velregulert.
Arne Høyem er presis på tid, men man føler likevel han har "tid til deg", veldig lett- og hyggelig å prate med.
Anbefales absolutt !!!

kompetent lege

har vært hos han i mange år og har vært veldig fornøyed med han hele tiden. Han lytter og har hjulpet med i en tid der jeg hadde det ikke særlig bra. Kan bare anbefales!