Ivar Aartun

Tlf: 33 42 15 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ivar Aartun er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ivar Aartun

Utrolig flink lege!

Han tar deg på alvor, både psykisk og fysisk. Gir beskjed om prøvesvar, dersom det er behov. Oppriktig interessert i hvordan det går og henviser der han føler det nødvendig. Lett å prate med og tar deg på alvor.

Dyktig lege, men dårlig sekretær!

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over 20 år, og har alltid hatt god tillit til denne legen. Han er flink til å lytte og forklare hva man kan forvente av en sykdom. Dersom han er usikker er det ikke vanskelig å få henvendelse til spesialist. MEN, legesekretæren er helt umulige å snakke med; jeg verger meg hver gang jeg skal bestille time (etter at de fjernet muligheten til å bestille legetime på nett)! Legen har ofte lang ventetid, er ofte forsinket og noen ganger føler jeg han stresser for å ta igjen tid.

Helt ok

Han er helt ok. Han er en lege for de som er 40+ tenker jeg siden han ikke tar yngre pasienter på alvor etter min erfaring. Men for de som er over 40 er han sikkert ok.

Grei å snakke med

Har hatt denne legen selv i en liten periode før jeg byttet. Han er grei å snakke med men han tar ikke psykiske problemer på alvor. Fysiske problemer tar han mer på alvor. Jeg vil anbefale han til folk som ikke har psykiske problemer for han er en helt grei lege.

God lege med uhøflige legesekretærer

Jeg ar hatt denne legen som min faste lege i mange år. Jeg har vært fornøyd med legen, men etter å ha blitt utsatt for krenkende og uhøflig behandling av hans legesekretærer i lengre tid, har jeg skiftet til annen fastlege

Veldig bra lege!

Hører og lytter og tar seg god tid. Tar deg på alvor. Denne legen kan annbefalels på det sterkeste. Denne legen vet hva han snakker om. Skal få hele familien over til denne legen. Beste legen jeg har hatt

En god lege med veldig dårlige legesekretærer

Alltid hatt god tillit til denne legen som jeg hadde i noen år som fastlege. Passe omfang på forklaringer, mulige alternativer hva man kan forvente av en plage/sykdom videre fremover og rask til å henvise til spesialist hvis det ikke kan dekkes av ham selv. Men, skjær i sjøen: Legesekretærende er helt umulige å snakke med (noen måndeder tilbake da jeg måtte bytte pga dette). Her kan du fortelle legesekretæren om de mest omfattende akutte lidelser, men det er helt dødt i den andre enden av røret. Det er ofte umulig å komme gjennomg for å få en akutt-time, eller en time i nærmeste fremtid. Legen har nok litt lite timer i uken til hans antall pasienter. Synd fordi legen er god, men slikt er også legens ansvar å organisere.

Forståelsesfull lege.

Legen møter sine pasienter med varme og interesse. Han er god til å lytte og virker oppriktig interessert I sine pasienter. Han tar sine pasienter på alvor , og henviser gjerne til videre undersøkelser dersom han ikke finner ut det selv. Er svært god til å følge opp pasientene. Er glad han er vår familielege.

Veldig forståelsesfull.

Denne legen møter sine pasienter med interesse og varme. Han lytter og er prøver å finne riktig diagnose. Han følger opp pasienten og henviser gjerne videre, dersom han ikke finner svar på hva pasienten feiler. Han viser stor interesse for hele personen og også det psykososiale.
Vil absolutt anbefale denne legen.

En flott medmenneske

Har nå brukt legen over mange år å kan varmt anbefale han. Han viser seg virkelig som et medmenneske og er flink til å lytte og flink til å ta tak i problemene som jeg som pasient har. Anbefales...

Bra lege

Har brukt han siden han begynte som lege i Sandefjord, men i det siste så har han begynt å rote litt. jeg får resepter til min bror. han mente jeg hadde en symtom men MR bilder viste noe annet. veldig vanskelig til å få han til å bestille time til MR og slikt. men veldig flink til det han gjør ellers.

Den beste legen jeg har hatt.

Både jeg og familien har brukt ham i ca 30 år.
Veldig god kunnskap, medmenneske med stor interesse for sine pasienter