Ivar Aartun

Legene Sentrum Vest
Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Ivar Aartun er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ivar Aartun

Dyktig lege, men dårlig sekretær!

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over 20 år, og har alltid hatt god tillit til denne legen. Han er flink til å lytte og forklare hva man kan forvente av en sykdom. Dersom han er usikker er det ikke vanskelig å få henvendelse til spesialist. MEN, legesekretæren er helt umulige å snakke med; jeg verger meg hver gang jeg skal bestille time (etter at de fjernet muligheten til å bestille legetime på nett)! Legen har ofte lang ventetid, er ofte forsinket og noen ganger føler jeg han stresser for å ta igjen tid.

Helt ok

Han er helt ok. Han er en lege for de som er 40+ tenker jeg siden han ikke tar yngre pasienter på alvor etter min erfaring. Men for de som er over 40 er han sikkert ok.

Grei å snakke med

Har hatt denne legen selv i en liten periode før jeg byttet. Han er grei å snakke med men han tar ikke psykiske problemer på alvor. Fysiske problemer tar han mer på alvor. Jeg vil anbefale han til folk som ikke har psykiske problemer for han er en helt grei lege.

God lege med uhøflige legesekretærer

Jeg ar hatt denne legen som min faste lege i mange år. Jeg har vært fornøyd med legen, men etter å ha blitt utsatt for krenkende og uhøflig behandling av hans legesekretærer i lengre tid, har jeg skiftet til annen fastlege

Veldig bra lege!

Hører og lytter og tar seg god tid. Tar deg på alvor. Denne legen kan annbefalels på det sterkeste. Denne legen vet hva han snakker om. Skal få hele familien over til denne legen. Beste legen jeg har hatt