Ivar Aartun

Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Ivar Aartun er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ivar Aartun

Veldig bra lege!

Hører og lytter og tar seg god tid. Tar deg på alvor. Denne legen kan annbefalels på det sterkeste. Denne legen vet hva han snakker om. Skal få hele familien over til denne legen. Beste legen jeg har hatt

En god lege med veldig dårlige legesekretærer

Alltid hatt god tillit til denne legen som jeg hadde i noen år som fastlege. Passe omfang på forklaringer, mulige alternativer hva man kan forvente av en plage/sykdom videre fremover og rask til å henvise til spesialist hvis det ikke kan dekkes av ham selv. Men, skjær i sjøen: Legesekretærende er helt umulige å snakke med (noen måndeder tilbake da jeg måtte bytte pga dette). Her kan du fortelle legesekretæren om de mest omfattende akutte lidelser, men det er helt dødt i den andre enden av røret. Det er ofte umulig å komme gjennomg for å få en akutt-time, eller en time i nærmeste fremtid. Legen har nok litt lite timer i uken til hans antall pasienter. Synd fordi legen er god, men slikt er også legens ansvar å organisere.

Forståelsesfull lege.

Legen møter sine pasienter med varme og interesse. Han er god til å lytte og virker oppriktig interessert I sine pasienter. Han tar sine pasienter på alvor , og henviser gjerne til videre undersøkelser dersom han ikke finner ut det selv. Er svært god til å følge opp pasientene. Er glad han er vår familielege.

Veldig forståelsesfull.

Denne legen møter sine pasienter med interesse og varme. Han lytter og er prøver å finne riktig diagnose. Han følger opp pasienten og henviser gjerne videre, dersom han ikke finner svar på hva pasienten feiler. Han viser stor interesse for hele personen og også det psykososiale.
Vil absolutt anbefale denne legen.

En flott medmenneske

Har nå brukt legen over mange år å kan varmt anbefale han. Han viser seg virkelig som et medmenneske og er flink til å lytte og flink til å ta tak i problemene som jeg som pasient har. Anbefales...