Ivar Aartun

Legene Sentrum Vest

1982

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Legene Sentrum Vest Telefonnummer33 42 15 8033 42 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Ivar Aartun er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ivar Aartun

God

Brukt legen i mange år. Stort sett veldig fornøyd.
En av kontorpersonale virker lite imøtekommende og til dels sur. En av de som har vært der lengst.

Proffessional

Professional, an excellent listener and friendly.
Knows his patients well, and has understanding for the needs of the patients, individually.
I've been his patient since 1982, and through a variety of illnesses, some serious, have found him to be brilliant, at all times.

Utrolig flink lege!

Han tar deg på alvor, både psykisk og fysisk. Gir beskjed om prøvesvar, dersom det er behov. Oppriktig interessert i hvordan det går og henviser der han føler det nødvendig. Lett å prate med og tar deg på alvor.

Dyktig lege, men dårlig sekretær!

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over 20 år, og har alltid hatt god tillit til denne legen. Han er flink til å lytte og forklare hva man kan forvente av en sykdom. Dersom han er usikker er det ikke vanskelig å få henvendelse til spesialist. MEN, legesekretæren er helt umulige å snakke med; jeg verger meg hver gang jeg skal bestille time (etter at de fjernet muligheten til å bestille legetime på nett)! Legen har ofte lang ventetid, er ofte forsinket og noen ganger føler jeg han stresser for å ta igjen tid.

Grei å snakke med

Har hatt denne legen selv i en liten periode før jeg byttet. Han er grei å snakke med men han tar ikke psykiske problemer på alvor. Fysiske problemer tar han mer på alvor. Jeg vil anbefale han til folk som ikke har psykiske problemer for han er en helt grei lege.