Ingrid Skjelstad Askjer

Danholmen 3 3128 Nøtterøy
Ingrid Skjelstad Askjer er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Ingrid Skjelstad Askjer

Medmenneske

Dette er den beste legen jeg har hatt så langt. Empatisk, omsorgsfull, tar deg virkelig på alvor! Hadde lenge en lege som slettes ikke brydde seg. Og hun her var rake motsetningen. Hun kan nærmest virke en smule engstelig når man kommer til henne med problemer, men det vise bare at hun bryr seg om helsen din og om å få deg frisk. Har uheldigvis flyttet, så må bytte fastlege nå, noe som ikke frister ettersom ingrid var så flink!

Legesenteret derimot håper jeg at har byttet ut resepsjonisten. Ble ofte møtt med spørsmål som "Er du virkelig så syk?" når jeg ringte inn etter akutt time. (som endte med øyeblikkelig videresendelse til sykehus.) Var sjeldent syk, men de få gangene man trengte hjelp ble en møtt av en svært ikke imøtekommende resepsjonist. (kun ved behov for akutte timer.) Litt ventetid på vanlige timer, vanskelig å få akutte timer.

Helt topp!

En lege som lytter og følger opp pasienten. Hun sender deg videre når det er behov for det. Jeg er veldig fornøyd.

Flott lege

Hun er lyttende, forberedt og prøver å gjøre sitt beste for pasienten. Jeg er veldig fornøyd.

En flott lege!

Blir alltid tatt på alvor - hun sender videre når det er behov for spesialister. God oppfølging - Alltid blid og imøtekommende. Føler at hun bryr seg om pasientene, vi er ikke bare ett tilfelle men ser helheten :)

Kjempeflott lege - har aldri opplevd så bra oppfølging noen gang.

Hun er en lege som setter seg grundig inn i pasientens journal og t.o.m ringer hjem hvis noe skal følges bedre opp eller informeres om.
Føler at hun tar meg som pasient virkelig på alvor og gjør alt for at jeg skal få den beste oppfølging og undersøkelse som mulig.