Tollef Jahren

Tlf: 67 80 86 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tollef Jahren er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Tollef Jahren

Dyktig og sympatisk fastlege

Min familie har brukt denne fastlegen i mange år og er svært fornøyd. Han lytter til det man har å si, fremstår kunnskapsrik og oppdatert, og han henviser til spesialist når dette er ønskelig/nødvendig. Ellers følger han opp med prøvetaking etc. og sender brev med prøvesvar (og forklaring der dette trengs). Legesenteret er bemannet med hyggelig og dyktig personale.

Lite tilgjengelig

Dette er den tredje fastlegen jeg har hatt i mitt liv. Den eneste grunnen til at jeg har byttet tidligere er fordi jeg har flyttet. Denne gangen er det annerledes. Dette er den dårligste legen jeg har hatt. Følger ikke opp og er lite tilgjengelig. Han fremstår dessuten som faglig svak. Har ikke annet valg enn å bytte fastlege selv om jeg ikke skal flytte til andre steder av landet

Mangelfull utredning og oppfølning

Hyggelig og sympatisk som person, men har følelse av at han ikke lytter til pasienten og er genuint interessert i å finne diagnose. Overser opplysninger og henger seg fast i kun enkelte symptomer. Føler ikke at jeg får en (riktig) diagnose eller nøye utredning hos legen og savner å bli henvist videre til spesialister slik tidligere leger har gjort slik at jeg føler jeg får den oppfølgningen og utredninger jeg trenger for å være trygg.

Bare glad vi er kommet derfra....

Har mest lyst til å bli ferdig med deg,,,til tider direkte sur,begynner å miste pasienter ? Lite hjelp med å finne Spesialister.De har skiftet bygg lite tilgjengelig,mye rot ikke heis så du må helst være frisk og rask.Men en ting er sikker det falt en tung bør av skuldrene dra vi byttet Fastlege.men det er mulig du trives der.De som jobber i resepsjonen er helt topp også servisen deres...men de er jo ikke legene...

Kunne vært mer serviceorientert

Jeg valgte en annen fastlege etter å ha blitt avvist fordi jeg var 5 min for sent til avtalt konsultasjon. Ble ikke tilbudt noen ny konsultasjon. Aksepterte å bli avvist, men reagerte på manglende interesse for å hjelpe meg til å finne ny tid og fravær av serviceinnstilling generelt ved legekontoret.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Kjempedyktig lege på verdens beste legesenter som alltid har tid!
Aldri problem og får time og han tar seg tid til å høre og snakke ordentlig.
Han er grundig og flink til å følge opp pasienten. Både samboer og jeg er så fornøyd og har vært det helt fra det ble fastlegeordning og fikk Jahren som fastlege.
Skulle så gjerne fortsatt med å ha han som fastlege, men vi har nå flyttet til et annet sted så det blir dessverre for langt unna :)
Dette er en lege som vi virkelig kan anbefales på det varmeste til andre.

Den beste jeg ha hatt!

Veldig behjelpelig. Lett å få tak i, ordner mye over tlf, følger opp bra.

Overfladisk

Lite interessert i å lytte, mest opptatt av å snakke selv. Får en følelse av at du kaster bort tiden hans og at han vil ha deg fortest mulig ut av døren igjen.

Ikke noe å skryte av

Opplevde ofte at han ikke hadde tid, eller ikke var tilstede når dette trengtes. Han kjente meg ikke igjen fra gang til gang, og følte at vi hadde et veldig "upersonlig" lege/pasient forhold. Jeg hadde tilbakevendende symptomer, men som han aldri så i sammenheng med hverandre, jeg følte meg sjeldent ivaretatt og unngikk å gå til legen så ofte jeg kunne - tross behov for antibiotika eller likende. Han så heller aldri sammenhenger mellom symptomer hos min mor, meg og min søster - noe jeg trodde var fordelen ved at hele familien gikk til samme legen.
Byttet fastlege da jeg flyttet, og skjønner nå hvordan en ordentlig fastlege fungerer..

en stresset lege!

Ikke tid til høre på pasienten, lang ventetid, ønsker få deg ut av døra fortest mulig!Virker som ønsker flest mulig på lista si,sjelden tilstede, masse vikarer, sur!!

Den beste legen jeg har hatt:-)

Kjempe dyktig lege på verdens beste legesenter som alltid har tid! Aldri noe trøbbel og få time og han tar seg tid til å høre og snakke ordentlig. Han er grundig og flink til å følge opp pasienten. Han er også legen til min sønn og eksmann, og vi har bare positive ting og si om han.