Tollef Jahren

Autorisert1977
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 132 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Tollef Jahren er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Tollef Jahren

Dyktig og sympatisk fastlege

Min familie har brukt denne fastlegen i mange år og er svært fornøyd. Han lytter til det man har å si, fremstår kunnskapsrik og oppdatert, og han henviser til spesialist når dette er ønskelig/nødvendig. Ellers følger han opp med prøvetaking etc. og sender brev med prøvesvar (og forklaring der dette trengs). Legesenteret er bemannet med hyggelig og dyktig personale.

Lite tilgjengelig

Dette er den tredje fastlegen jeg har hatt i mitt liv. Den eneste grunnen til at jeg har byttet tidligere er fordi jeg har flyttet. Denne gangen er det annerledes. Dette er den dårligste legen jeg har hatt. Følger ikke opp og er lite tilgjengelig. Han fremstår dessuten som faglig svak. Har ikke annet valg enn å bytte fastlege selv om jeg ikke skal flytte til andre steder av landet

Mangelfull utredning og oppfølning

Hyggelig og sympatisk som person, men har følelse av at han ikke lytter til pasienten og er genuint interessert i å finne diagnose. Overser opplysninger og henger seg fast i kun enkelte symptomer. Føler ikke at jeg får en (riktig) diagnose eller nøye utredning hos legen og savner å bli henvist videre til spesialister slik tidligere leger har gjort slik at jeg føler jeg får den oppfølgningen og utredninger jeg trenger for å være trygg.

Bare glad vi er kommet derfra....

Har mest lyst til å bli ferdig med deg,,,til tider direkte sur,begynner å miste pasienter ? Lite hjelp med å finne Spesialister.De har skiftet bygg lite tilgjengelig,mye rot ikke heis så du må helst være frisk og rask.Men en ting er sikker det falt en tung bør av skuldrene dra vi byttet Fastlege.men det er mulig du trives der.De som jobber i resepsjonen er helt topp også servisen deres...men de er jo ikke legene...

Kunne vært mer serviceorientert

Jeg valgte en annen fastlege etter å ha blitt avvist fordi jeg var 5 min for sent til avtalt konsultasjon. Ble ikke tilbudt noen ny konsultasjon. Aksepterte å bli avvist, men reagerte på manglende interesse for å hjelpe meg til å finne ny tid og fravær av serviceinnstilling generelt ved legekontoret.