Leif Harald Brevig

Tlf: 33 35 21 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leif Harald Brevig er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Leif Harald Brevig

Ryddig og nøyaktig.

Vi har brukt Brevig siden 1992 tror jeg faktisk det var.
En utrolig dyktig, ryddig og nøyaktig lege.
Han er flink til å lytte og gir seg ikke før han finner feilen, og gjør sitt ytterste slik at riktig behandling blir gitt.

Utrolig og sjeldent bra oppfølging ved innlagt på sykehus i 2006.

Fantastisk lege rett og slett.

Arrogant og flink

Tar ting på alvor, får raskt time, og henviser gjerne videre. Ganske så arrogant væremåte, så du burde ikke være usikker på deg selv når du går til ham. Går ikke til han i svangerskapet, da han ikke er den beste på svangerskapsplager, men ellers er han en flink lege. Flinke og hyggelige folk i resepsjonen.

Lite imøtekommende

Synes legen har en nedlatende holdnin, på grensen til frekk. Virker uinteressert. Låst til pc. Får ikke følelsen av han egentlig bryr seg.

Vurdering av vår fastlege Brevig

Brevig har vært vår fastlege de siste 5 år, og absolutt å anbefale
Brevig er en fantastisk person, som lege og som en person man kan samtale med.
Uproblematisk og tillitsvekkende, og en lege vi tør å stole på
Anbefalingen kan ikke bli annet enn full score

Veldig fornøyd

Har gått til Dr. Brevig så lenge jeg kan huske, og alltid vært fornøyd. Han ser problemene fra et annet perspektiv enn feks. legevakten etter min erfaring. Han er alltid hyggelig, rett på sak og skaper god tone og tillit. Eneste som er dumt er at hvis jeg vil ha time fort, havner jeg ofte hos turnuslege da jeg heller ville dratt til han. Men slik er det vel, kan ikke forvente å komme inn med en gang alltid.

Skuffet!

Vil ikke anbefale ham som fastlege. Jeg byttet for et par år siden, og opplevde i starten at vi kommuniserte bra. Men det har bare blitt verre og verre; han lytter ikke, tar ikke tak i det jeg ber om, følger ikke opp osv. Timen går med til andre ting enn jeg kom for, og før jeg vet ordet av det er timen over. Veldig ofte må jeg bestille ny time for å få den resept eller annet jeg kom for. Veldig håpløst.

Vi er meget fornøyde!s

Etter å ha fått dårlig til elendig mottakelse og behandling på legevakten i Tønsberg, tok dr. Brevik oss på alvor med vår 1-mnd. gamle barn som var veldig dårlig. Vi fikk time umiddelbart og rask henvisning til sykehuset. Takk også til respsjonspersonalet og turnuslegen som var involverte på en veldig god måte:-)!

Hyggelig og imøtekommende.

Da jeg byttet til dr.Brevig ble jeg veldig fornøyd. Han tar seg tid, jeg føler han ser meg, og forstår min tilstand uten at jeg må forklare så mye. Vi har en god dialog. Han stoler på mine egne vurderinger, kommer med råd og bidrar, men lar meg ta ansvar for egen helse. Vi har en god balanse i samtalene. Trenger jeg noe er det bare å ringe. Veldig hyggelige folk som jobber der.

meget bra

Får time raskt. Tar seg tid. Setter seg inn i problemer og tar aksjon og prøver når det er nødvendig.
Melder tilbake og følger op.
Er tilå stole på og skaper tillit.

Dyktig fastlege

Legen er meget dyktig - behagelig og handler raskt - er klar i samtale med passient

dårlig lytter ,

har fått beskjed om å ta vitamin å dra på jobb .hvordan er det mulig når kroppen ikke klarer .sure folk som jobber i reseptsjonen også .