Terje Bøe

Sandefjord Legesenter

1980

Sandefjord Legesenter Telefonnummer33 42 31 8033 42 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Halvdan Svartes Gate 12 3208 Sandefjord
Terje Bøe er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Terje Bøe

Utrolig god lege

Har hatt Terje som lege i 9 år nå, og beste lege jeg noen gang har hatt. Tar deg alvorlig, lytter og gir tid hvis dette behøves. Gjør alt for å finne ut hva som feiler, og utrolig god forståelseevne. Kan ikke finne noe negativt med denne legen.

Forstår meg ikke

følte jeg ikke ble hørt, og følte han ikke forsto mine psykiske lidelser, noe som er viktig at en lege gjør. Han var hyggelig da jeg møtte han, men føler han bare vil ha meg ut derfra så fort som mulig. Det er også veldig lang ventetid. Han sa også upassende ting om meg til meg. Opplever han som litt sur når jeg er der.

Ikke fornøyd-sur og grinete lege

Laaang ventetid og når man først kommer inn til legen vill han bli fort ferdig og bare vill høre en ting og har man flere ting man vill ta opp el flere sykdommer må man få ny time til hver enkel ting. Lite hyggelig og kvass, kommenterer utseende og personlighet og er ellers sur og grinete. Ikke hyggelig som person, bryr seg ikke og har ingen medfølelse.

Veldig flink!

Han er Veldig flink hyggelig! Svarer bra bruker ikke så mye faglige utrykk en kjempe lege! Beste jeg har hatt!:-)

Flink og hyggelig

Bøe er en hyggelig og dyktig lege. Føler alltid at jeg blir forstått og tatt alvorlig. Avslappende å prate med. Tidligere var det endel venting, men det er mye bedre nå. 5/5.