Terje Bøe

Sandefjord Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1980
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 30 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandefjord Legesenter

Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord
Terje Bøe er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Terje Bøe

Ikke fornøyd-sur og grinete lege

Laaang ventetid og når man først kommer inn til legen vill han bli fort ferdig og bare vill høre en ting og har man flere ting man vill ta opp el flere sykdommer må man få ny time til hver enkel ting. Lite hyggelig og kvass, kommenterer utseende og personlighet og er ellers sur og grinete. Ikke hyggelig som person, bryr seg ikke og har ingen medfølelse.

Veldig flink!

Han er Veldig flink hyggelig! Svarer bra bruker ikke så mye faglige utrykk en kjempe lege! Beste jeg har hatt!:-)

Flink og hyggelig

Bøe er en hyggelig og dyktig lege. Føler alltid at jeg blir forstått og tatt alvorlig. Avslappende å prate med. Tidligere var det endel venting, men det er mye bedre nå. 5/5.

Obs, obs!

Kontordamene er veldig hyggelige og imøtekommende, får som regel time samme dag - noe som er veldig positivt.

Til og begynne med var Bøe hyggelig, og jeg følte at jeg ble tatt på alvor. Dessverre, da jeg ikke kom pga. åpenbare skader som brudd og hjernerystelse ble jeg ikke like godt mottatt. Det var heller ikke hjelp å få da jeg kom med problemer i mageregionen som er vanskelig å sette en diagnose på / finne ut av. Jeg ble bedt om å bestille ny time, fordi han "ikke kunne putte meg i en maskin for å finne ut hva som var galt".

Alt i alt føler jeg at jeg ikke blir lyttet til, ikke blir tatt alvorlig og at alt handler om å få unna flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Som regel får jeg ikke mer enn 4-5 minutter, før jeg må gå og heller blir bedt om å avtale ny time. Dette blir dyrt!! Dessuten må man beregne svært god tid, da ventetiden på å få komme inn er 45-70 minutter.

Profesjonell ÓG hyggelig!!

Aldri vært alvorlig syk, men blir uansett møtt med forståelse, et oppriktig spørsmål om hvordan man har hatt óg har det, gode undersøkelser etter mitt syn og man blir ALLTID tatt på alvor! Han har god erfaring og oppleves som en menneskekjenner.