Torger Corneliusen

Kilgata 9 3217 Sandefjord
Torger Corneliusen er en av 55 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Torger Corneliusen

Vikaren er lite troverdig

Kom til legehuset kl 14.01 i romjulen for å levere noen prøver. På nettsidene stod det, og på telefon sa de, at det var åpent til kl 15.00. På døren hadde de imidlertid hengt opp 1 plakat om at de stengte kl 14.00 i romjulen. Jeg banket på, så 3 ulike personer på innsiden, både kontorpersonel, helsesykepleier og vikaren for Torger. Alle så meg, men snudde bare ryggen til. Jeg banket flere ganger, og de overdå meg fullstendig, jeg har aldri følt meg så oversett og verdiløs Jeg kom 1 minutt for seint, og de kunne ikke låse opp døra og spørre hva det gjaldt. Skal ikke helsepersonell være litt medmennesker og ha omsorg for andre? Her er det ikke spor. Dette var eneste fridagen min i romjulen, og den dagen jeg hadde mulighet til å levere prøvene. Pga stort snøfall, måtte jeg vente til brøytebilen hadde kommet, før jeg kunne kjøre. Jeg gråt i bilen på vei hjem. Har opplevd flere ganger en veldig avvisende tone fra kontorpersonell på telefonen. Torger er en fantastisk lege, og derfor har jeg holdt ut med resten i mange år. Men nå skifter jeg fastlege denne oppførselen synes jeg ikke er akseptabel.

Fantastisk lege, kunnskapsrik og empatisk.

Veldig glad for støtten og hjelpen jeg får, alltid tid å se på alternativer og støtter opp om evt andre valg. Ikke minst god innsikt min helse og situasjonen.

Kunnskapsrik og tar seg tid

Tar seg god tid og viser god kunnskap og innsikt. Han har vært legen min i flere år og viser stor forståelse av den psykologiske biten ved sykdom som den fysiske.

Utrolig imøtekommende lege

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Tar pasienten på alvor og er flink til å lytte såvel som å gi gode råd og veiledning. Han har en mild og forståelsesfull væremåte, både for voksne og barn. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient og stoler fullt på hans faglige dyktighet.

Flink lege

Jeg har aldrig oppleve maken til flink lege . Han er flink med de som har utfordringer i hverdagen som lett kan bli urolig han er en lege som går ned eller opp på pasientens Nivå . Jeg veldig fornøyd føler meg hørt . Veldig bra å han en sånn lege som han andre leger burde gå på kurs hos Corneliussen 😊