Torger Corneliusen

Prinsensgate 3 3211 Sandefjord
Torger Corneliusen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Torger Corneliusen

Utrolig imøtekommende lege

Han er alltid imøtekommende og hyggelig. Tar pasienten på alvor og er flink til å lytte såvel som å gi gode råd og veiledning. Han har en mild og forståelsesfull væremåte, både for voksne og barn. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient og stoler fullt på hans faglige dyktighet.

Flink lege

Jeg har aldrig oppleve maken til flink lege . Han er flink med de som har utfordringer i hverdagen som lett kan bli urolig han er en lege som går ned eller opp på pasientens Nivå . Jeg veldig fornøyd føler meg hørt . Veldig bra å han en sånn lege som han andre leger burde gå på kurs hos Corneliussen 😊

En lege som tar deg på alvor

Dr. Corneliusen er en seriøs og kunnskapsrik lege. Han henviser når det trenges og følger opp sykdom som går over tid. Takket være han er jeg tilbake i 100% stilling etter langtidsykemelding. Han fanget opp mitt problem lenge før jeg innså det selv.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Vennlig, omtenksom og veldig flink med kommunikasjon. Følte at jeg ble forstått og stemningen var hele tiden hyggelig. Veldig betryggende å komme på legebesøk.

MEGET DYKTIG LEGE

Legen er meget dyktig, flink til å lytte. Dessverre må man selv møte opp for timebestilling da Legehuset ikke tar imot telefoner.

Seriøs og trofast hjelper.

Føler vi blir godt ivaretatt, god til å lytte og arbeide sammen for en løsning.
Flink med ungene, tar seg tid.

Flink

Føler man blir tatt på alvor. Ene av legesekretærene er desverre lite imøtekommende og sur. Rett og slett uhøflig.

Oppmerksom

Corneliusen er oppmerksom og intressert i enhver tilstand eller problem. Han inngir stor tillit både til diagnoser, videre utredninger eller råd han gir.
Han har heller ikke noen problemer å henvise videre dersom han mener har den kunnskapen som trengs.

Dyktig og sympatisk

Tar seg tid. God til å forklare. Lytter til pasientens synspunkter. Svært faglig dyktig på sykdom hos barn.

Lite engasjert.

Hadde denne fastlegen tidligere, men byttet til en annen da jeg syntes at Corneliusen ikke tok sykdom på alvor. Jeg måtte selv stille diagnoser, som han da var uenige i. Tryglet ham om å ta forskjellige prøver på barna mine, og da han motvillig gjorde det, viste det seg at jeg hadde rett. Dette gjaldt diagnose for kyssesyke, kikhoste og urinveisinfeksjon.
At jeg gang på gang måtte mase om at han skulle sende inn prøver for å få stilt diagnose, ble for meg uholdbart i lengden.
Synes ellers han var vanskelig å snakke med, da han hadde en veik og unnvikende væremåte.
Det var også vanskelig å komme fram på telefonen for å få bestilt time, og det bittelille venteværelset var ofte overfylt slik at pasienter måtte stå og vente.

Lite forståelse ved psykisk sykdom

Grei å ha med å gjøre ved enkle plager sykdommer, men liten forståelse og empati ved psykisk sykdom.
Sluttet hos han.

Mild, rolig og grei

Han er en god lytter, mild og rolig. Men jeg savner litt mer engasjement fra hans side ved samtaler.

Fantastisk dyktig lege

Har tid til pasienten, ikke noe stress, meget god på informasjon/kommunikasjon og god til å lytte.

Helt på topp!

Jeg har tidligere hatt dr Corneliusen som fastlege, før jeg flyttet til en annen kant av landet, og han er den beste legen jeg har hatt. Han er alltid hyggelig og forståelsesfull. Han tar aldri lettvinte løsninger, men undersøker grundig og jeg har stor tiltro til hans faglige innsikt.

Meget fornøyd

Tar meg arvorlig. Går langt for å finne ut problemet. Inkluderend og flink med barn. Føler meg helt trygg.

Verste legen jeg har vært borti!

Avvisende, bruker ikke tid på å undersøke problemet, gir ikke tilstrekkelig råd og informasjon, mangel på empati

Tar pasienten på alvor.

Dr Corneliusen er grundig og tar meg som pasient på alvor. Gir klare tilbakemeldinger og følger meg opp på en tillitsvekkende måte. Når jeg har trengt tett oppfølging så leverer han varene:-)