Kaja Dokke

Trimveien 41 3188 Horten
Kaja Dokke er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Kaja Dokke

Kaja er en god lege.

Takk til deg, Kaja, for all hjelp jeg har fått av deg gjennom ett år og 9 måneder jeg har hatt deg som fastlege. Du følger alltid opp og er hjelpsom. Jeg føler meg trygg hos deg som lege.

Men jeg må også skryte av dere som sitter og tar i mot oss pasienter. Blide og hyggelige er dere alle sammen enten dere sitter i luka eller tar blodprøver. Tusen takk. Legene skal være glade for at det er dere som jobber i Trimveien Legesenter.

Dårlig innsikt og forståelse. Må nesten passe på alt selv som pasient. Uerfaren lege som bryr seg lite om deg

Meget misfornøyd m Kaia Dokke som lege. Hun er vanskelig og tverr. Hun sier nei til det meste og føler lite opp på alt. Føler meg ikke ivaretatt av dette legekontorer.

Veldig fornøyd!

Har blitt møtt med faglig grundighet, respekt og omtanke. Både Kaja Dokke og hennes team er veldig gode, og de tar pasienten på alvor.

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med Kaja. Alltid blitt tatt på alvor og fått den hjelpen jeg har trengt.
Raske med å svare telefon, og godt med akutt-timer.

Generelt fornøyd med Storgaten Legesenter.

Effektiv, dyktig og menneskelig

En god lege som jeg er glad for å være pasient hos. Har behandlet flere i familien med respekt og profesjonalitet, da spesielt også de eldre medlemmene.