Harald Elvsåshagen

Storgt 27 3290 Stavern
Harald Elvsåshagen er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Harald Elvsåshagen

God lege

Enkel å forholde seg til. Virker som han har god fagkunnskap. Kommuniserer greit. Griper muligens litt raskt til reseptblokka enkelte ganger.
Her forventes visst mer utførlig vurdering. Jeg har skrevet det jeg har behov for å skrive, så da får det holde.

Dyktig lege med dårlig tid

Elvsåshagen er uten tvil en dyktig lege men han får dessverre kortere og kortere tid til meg som pasient. Han lytter i 10 min., etter det sitter jeg igjen med følelsen av at han vil ha meg ut for å gjøre plass til neste. For 15 år siden hadde han tid til meg og til å la meg forklare meg ferdig. Nå i 2015 har han ikke det lenger. Jeg har derfor byttet fastlege og er svært fornøgd med den nye fastlegen min.

Tar seg ikke tid til å undersøke

God elektronisk ordning for timebestilling og for å fornye resepter.

Har opplevd at Dr. Elvsåshagen helst unngår å henvise til spesialist, selv ved kronisk sykdom.

Han er rask til å skrive ut resept uten å se hele sykdomsbildet, ta blodprøver, forhøre seg om familiesykdommer o.l.

Ofte mye ventetid.

En særdeles dyktig lege

Legen er samvittighetsfull og dyktig. Han undersøker grundig og tar deg på alvor. Anbefales.

Reseptlege

Jeg har ikke tillit til ham. Han var en dårlig lytter og altfor rask til å ta til reseptblokka. Treg med å henvise til spesialist. Dette og mer til fikk meg til å bytte fastlege.