Harald Elvsåshagen

Tlf: 33 12 19 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Harald Elvsåshagen er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Harald Elvsåshagen

God Lege

Har bare positive erfaringer, Lyttende, engasjerende, følger opp, imøtekommende. God til å komme med løsninger og forklarende

Huhei hvor det går!

Super lege visst målet er å komme raskt ut fra kontoret... Hektisk og stressende. Alt for rask med reseptblokka og lite intr i å utrede noe videre.

Han er lyttende, og veldig dyktig

Han er en lege som er veldig dyktig ivaretar godt sine pasientenes behov for å opprettholde god helsetilstand.

God lege

Enkel å forholde seg til. Virker som han har god fagkunnskap. Kommuniserer greit. Griper muligens litt raskt til reseptblokka enkelte ganger.
Her forventes visst mer utførlig vurdering. Jeg har skrevet det jeg har behov for å skrive, så da får det holde.

Dyktig lege med dårlig tid

Elvsåshagen er uten tvil en dyktig lege men han får dessverre kortere og kortere tid til meg som pasient. Han lytter i 10 min., etter det sitter jeg igjen med følelsen av at han vil ha meg ut for å gjøre plass til neste. For 15 år siden hadde han tid til meg og til å la meg forklare meg ferdig. Nå i 2015 har han ikke det lenger. Jeg har derfor byttet fastlege og er svært fornøgd med den nye fastlegen min.

Tar seg ikke tid til å undersøke

God elektronisk ordning for timebestilling og for å fornye resepter.

Har opplevd at Dr. Elvsåshagen helst unngår å henvise til spesialist, selv ved kronisk sykdom.

Han er rask til å skrive ut resept uten å se hele sykdomsbildet, ta blodprøver, forhøre seg om familiesykdommer o.l.

Ofte mye ventetid.

En særdeles dyktig lege

Legen er samvittighetsfull og dyktig. Han undersøker grundig og tar deg på alvor. Anbefales.

Reseptlege

Jeg har ikke tillit til ham. Han var en dårlig lytter og altfor rask til å ta til reseptblokka. Treg med å henvise til spesialist. Dette og mer til fikk meg til å bytte fastlege.

En god lege.

Han er nærværende og lytter til mine problemer.
Har gitt meg god veiledning og behandling.
Fint å kunne bestille time/fornye respter på nettet.

Grei lege, dårlig kontor

Byttet ut denne legen i ca 2010. Var fornøyd med legen, men legekontoret (AKA lekekontoret) rotet, var utilgjengelig og håpløst. Lang ventetid for å komme til legen (meste var 4 timers forsinkelse). Kom ikke igjennom på tlf og måtte fysisk ned for å bestille time. Siste gangen jeg var syk og måtte være hjemme fra jobben fikk jeg time 6 uker frem i tid...

Dårlig

Jeg har opplevd ved flere anledninger at han søker på lommelegen.no for å finne ut diverse ting om helt vanlige sykdommer som en hver lege burde kunne, og dette gjør han mens jeg prøver å forklare hvilke smerter jeg har.

Somler mye, er ikke så nøye
Man føler han gir en diagnose raskest mulig grunnet dårlig tid.
Virker generelt lite interessert og litt fraværende

Nr. 1

Den beste jeg har hatt til nå
Omgjengelig og trygg
Alltid positiv
Grei å snakke med

Uinterresert og hektisk

Lytter ikke. Travel. Stadfester om mulig sykdom, men gir ingen informasjon rundt sykdommen til pasienten.
Sentralbordet har flere ganger glemt å gi viktig informasjon.
Ofte lang ventetid på time.

Dyktig

En lydhør og dyktig lege som tar deg på alvor... føler seg trygg og ivaretatt

Absolutt fornøyd

En lege som har fulgt meg både fysisk og mentalt gjennom ned- og oppturer gjennom 15 år. Litt tid på å bli kjent, men idag er jeg svært fornøyd både med han og hyggelige mennesker som arbeider på senteret ellers. At kona har kvinnelig lege på samme senter er en ubetinget fordel

Flink lege!

Hyggelig og reflektert lege som har fulgt meg i snart 25 år. Flink til å henvise videre når han står fast, og rett frem og ærlig om det trengs. Jeg bytter ihvertfall aldri!!!