Astrid Jelstad

Trekanten Legesenter

Autorisasjon (1990)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astrid Jelstad er en av 73 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astrid Jelstad

Profesjonell og dyktig

Astrid er en lege jeg stoler 100 prosent på. Hun møter meg og barna på en veldig fin og profesjonell måte. Hun har evne til å raskt se sammenhenger og treffer oftest riktig konklusjon. En dyktig og fin fastlege.

Arrogant og dårlig lege

Var hos jelstad på svangerskapskontroll og er på overtid. Hun lo av ting jeg fortalte og var bekymret for, klagde på damene som utfører blodprøver og urinprøver om hvor trege de er. Kunne også fortelle meg at å gå på overtid kunne føre til dødfødsel. Ja, var mye jeg kunne ramset opp. Tok meg ikke seriøst og vet tydeligvis ikke hvordan man snakker til folk. Hun trodde heller ikke på meg da jeg sa hvilken side fosteret lå i, hun tok ultralyd for å bevise at hun hadde rett, men det viste seg at det var jeg som hadde rett. Ergo; anbefaler ikke denne legen til noen! Jeg var selg nå satt meg på venteliste hos en annen fastlege. Man skal ikke føle seg utrygg etter en legetime. Ærlig talt!

Trygg og kunnskapsrik

Hun har lest epikriser og er godt forberedt. Hun er rolig og snakker aldri til «skjermen», men til meg.

Engasjert og empatisk som det føles trygt å konsultere

En fastlege bør kunne oppnå god kontakt med den som konsulterer henne, noe jeg i høyeste grad føler hos Dr. Jelstad. Interessert i å finne ut av event. problemer, kunnskapsrik og «tilstede» når man besøker henne. Det føles trygt. Hun vet hvem som kommer og er forberedt. Det er fint.

Ikke alltid raskt å «komme inn» hos henne, men litt venting er det verdt når legen er god.

Kontoret er også flinke til å ta blodprøver, selv når blodårene er vanskelige å finne.

Dårlig lege og ikke dyktig

Har hatt Astrid Jelstad i 17 år, men får hun ett problem med deg som pasient er hun veldig arrogant og lite hjelpsom. Byttet til annen fastlege som har hjulpet meg. Sier som de andre. Styr unna henne.. servicen i ekspedisjonen er topp. All honnør til jentene.