Astrid Jelstad

Astrid Jelstad er en av 79 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astrid Jelstad

Erfaren og kunnskapsrik

Har hatt denne fastlegen i over 2 år nå
Er meget godt fornøyd med henne.
Ser meg som pasient og er en meget grundig og kunnskapsrik lege.

Trygg og hyggelig lege

Basert på min opplevelse er Astrid en troverdig, kunnskapsfull og dyktig lege. Jeg fikk god rådgiving og forståelse rundt problemet.

Adekvat

En adekvat fastlege. Jeg har egentlig ikke så mye mer å tilføye, men jeg kan dog nevne at hun fremstår som svært nøye og behjelpelig.

Profesjonell og dyktig

Astrid er en lege jeg stoler 100 prosent på. Hun møter meg og barna på en veldig fin og profesjonell måte. Hun har evne til å raskt se sammenhenger og treffer oftest riktig konklusjon. En dyktig og fin fastlege.

Arrogant og dårlig lege

Var hos jelstad på svangerskapskontroll og er på overtid. Hun lo av ting jeg fortalte og var bekymret for, klagde på damene som utfører blodprøver og urinprøver om hvor trege de er. Kunne også fortelle meg at å gå på overtid kunne føre til dødfødsel. Ja, var mye jeg kunne ramset opp. Tok meg ikke seriøst og vet tydeligvis ikke hvordan man snakker til folk. Hun trodde heller ikke på meg da jeg sa hvilken side fosteret lå i, hun tok ultralyd for å bevise at hun hadde rett, men det viste seg at det var jeg som hadde rett. Ergo; anbefaler ikke denne legen til noen! Jeg var selg nå satt meg på venteliste hos en annen fastlege. Man skal ikke føle seg utrygg etter en legetime. Ærlig talt!