Astrid Jelstad

Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Tlf: 66 79 90 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Astrid Jelstad er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astrid Jelstad

Faglig dyktig, effektiv og samvittighetsfull

Jeg har hatt Astrid Jelstad som fastlege i omkring 20 år, og er svært fornøyd med henne. Det er tydelig at hun har et stort arbeidspress, men hun tar seg alltid tid til å lytte hvis symptomene kan tyde på en alvorlig lidelse. Litt lang ventetid, men man kan få akuttime på dagen hvis det er noe som haster. Jeg opplever at hun har omsorg for pasientene. Legekontoret driver også svært effektivt, og jeg har aldri opplevd at de har gjort noen feil.

Arrogant og overkjørende

Var nylig hos henne, og deler opplevelsene til de andre på denne nettsiden som skriver at hun er lite lyttende, og ikke ønsker å belyse et problem ut fra andre årsakssammenhenger enn sine egne. Og de konklusjonene trekker hun med en gang, gjerne før hun har gjort utfyllende undersøkelser. Styr unna!

Arrogant!

Har en meget arrogant fremtoning og bagatelliserer problemstillinger. Burde tenke over måten hun ordlegger seg på til personer i en sårbar situasjon. Styr unna!

Dyktig, engasjert, oppriktig

Astrid har fulgt meg i flere år. I noen perioder har hun fulgt meg veldig tett. Jeg har opplevd henne som et ryddig og tillitsskapende menneske. Hun er en dyktig og engasjert fastlege som jeg har opplevd oppriktig har brydd seg om meg og min situasjon.

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg opplever det som vanskelig å komme med "helt alminnelige" somatiske ting, når det lenge primært har dreid seg om psykiatri. Jeg har også behov for å få litt avstand fra relasjoner som primært har "handlet om" det vonde og vanskelige, deriblant tidligere behandlingsrelasjoner.

Å bytte fastlege har vært en vanskelig avgjørelse å ta, da Astrid har vært en god støttespiller for meg og er et menneske som betyr mye for meg.
Jeg har opplevd Astrid som dyktig, engasjert og oppriktig. Jeg anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Veldig dyktig lege!

Tar seg tid til meg som pasient.
Tar meg på alvor.
Kunnskap om det jeg kommer for.
Hun har full tillit hos barna mine.