Astrid Jelstad

Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astrid Jelstad er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astrid Jelstad

Arrogant!

Har en meget arrogant fremtoning og bagatelliserer problemstillinger. Burde tenke over måten hun ordlegger seg på til personer i en sårbar situasjon. Styr unna!

Dyktig, engasjert, oppriktig

Astrid har fulgt meg i flere år. I noen perioder har hun fulgt meg veldig tett. Jeg har opplevd henne som et ryddig og tillitsskapende menneske. Hun er en dyktig og engasjert fastlege som jeg har opplevd oppriktig har brydd seg om meg og min situasjon.

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg opplever det som vanskelig å komme med "helt alminnelige" somatiske ting, når det lenge primært har dreid seg om psykiatri. Jeg har også behov for å få litt avstand fra relasjoner som primært har "handlet om" det vonde og vanskelige, deriblant tidligere behandlingsrelasjoner.

Å bytte fastlege har vært en vanskelig avgjørelse å ta, da Astrid har vært en god støttespiller for meg og er et menneske som betyr mye for meg.
Jeg har opplevd Astrid som dyktig, engasjert og oppriktig. Jeg anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Veldig dyktig lege!

Tar seg tid til meg som pasient.
Tar meg på alvor.
Kunnskap om det jeg kommer for.
Hun har full tillit hos barna mine.

Raske løsninger

Jeg har denne fastlegen i dag. Jeg er ung og frisk og går sjeldent til lege. De gangene jeg faktisk går til legen føler jeg meg lite ivaretatt av henne. Hun ser på mine eventuelle problemer som små bagateller og stiller sjeldent/aldri noen diagnose. "Dette gjør nok ikke særlig vondt", "dette er ikke uvanlig", "Åh nei, dette får vi ikke gjort noe med", osv.

Jeg føler hun har liten tid og helst vil finne raske løsninger som får meg fortest mulig ut av legekontoret. Nå som vi planlegger et svangerskap her hjemme har jeg bestemt meg for å bytte fastlege, jeg vil gjerne ha en lege som lytter og er i stand til å vise forståelse.

Arrogant, and uncaring, unprofessional doctor

I would never recommend this doctor,
My visit was related to pregnancy, as I did not want to take an ultrasound, she refused to respect my views and told me that there was nothing she could do for me. She refused to take measurements, weigh me and so on as I wanted a natural follow up to my pregnancy. Very unprofessional attitude!