Ane-Cecilie Grivi

Dr Thomas Karlsson

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Ane-Cecilie Grivi er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ane-Cecilie Grivi

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Ane- Cecilie er bare fantastisk. Hun lytter, hun henviser deg videre. Hun er tilstede for deg. Kunne jeg ha gitt flere enn 5 stjerner så hadde hun fått det.

Veldig fornøyd

Byttet til Ane-Cecilie Grivi da jeg ikke ble tatt på alvor av min forrige lege. Ane-Cecilie er flink til og lytte. Under legetimen spør hun ofte om hvordan det går med det som skjedde sist gang man var der, og hun viser omsorg.

Dersom det er noe man plages med, så er hun med på og finne løsninger. Nøler ikke med og ta en ekstra blodprøve f.eks, og er flink til og henvise videre når det er noe hun selv ikke har kompetanse til.

Alt i alt, ett godt valg!

Den beste legen jeg har hadd.

Hun er veldig snill, blid og tar seg god tid til å forklare det som er litt i tvil. Foler meg hørt, sett og tatt på alvor.

Dr. Grivi er tilstedeværende. Hun lytter til deg og ser hele deg. Legetimen føles ikke forhastet, da hun tar seg god tid. Hun foklarer nøye om det et noe som er uforståelig. Har ikke opplevd en mer behagelig fastlege enn henne. Kjempefornøyd!

Den beste legen jeg har hatt

Dr Grivi er veldig imøtekommende og tar deg seriøst. Hun lytter og er interessert i å finne løsninger. Hun er en av de sjeldne legene som faktisk ser på deg og ikke inn i pc-skjermen. Anbefales virkelig.