Trond Fossum Oliversen

Tlf: 51 89 70 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Fossum Oliversen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trond Fossum Oliversen

Flink lege

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg har byttet til dr. Oliversen etter 5 år hos en annen lege.

Dr. Oliversen virker veldig kompetent på det han gjør. Han tar seg tid med pasienten. Han er den første legen jeg har vært hos som faktisk forklarer meg om hvorfor han stiller den og den diagnosen. Han går også gjennom prøvesvar med meg, noe som jeg synes er vedlig bra.

Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hos han. Han er ikke en lege som er ute etter å sette verdensrekord i kortest mulig konsultasjon. Jeg anbefaler denne legen.

Eneste som er delvis negativt er at det er at det kan ta 2 uker av og til før man får time. Skal man også ta blodprøver så kan det være lang ventetid på laboratoriet (har ventet alt fra 30 min til 1 time).

Hyggelig, smilende

En hyggelig og smilende lege. Dessverre opplevde jeg besøket litt "kleint".
Men han tok seg god tid og hjalp meg med det jeg trengte.

Den eldre dama i resepsjonen er uhøflig og grusom. Hun gjør hele opplevelsen veldig ubehagelig.

Den beste legen jeg har hatt.

Møter meg godt, bruker en del humor som jeg setter pris på. Er presis og er sjelden forsinket de gangene jeg har vært der. Noe slitte lokaler, men hyggelige ansatte. Han har behandlet og fulgt meg siden han overtok for min forrige fastlege og jeg er godt fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Ny fastlege

Veldig høflig og grei å prate med, lytter på hva jeg sier, kommer med svar på det jeg spør han om. Lytter til mine problemer. Kunne tenkt at de åpnet tidlegere som før p.g.a. fasting dagen før for prøver på labratoriet.

En god erstatning for min gamle fastlege :-)

Han tar meg og mine problemer seriøst.
Han har fin humor, noe jeg setter ekstremt pris på hos leger.
Han er grundig og behagelig

Anbefales.

Jeg var hos denne legen i sommer, da han var vikar for min fastlege. Han er faglig dyktig, empatisk, blid, høflig, god humor og tar ting kjapt. Oliversen henviste meg til rett instans, hvor jeg fikk god hjelp selv om det var fellesferie. Jeg var hos Oliversen to ganger, og anbefaler ham som fastlege.