Trond Fossum Oliversen

Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger
Trond Fossum Oliversen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trond Fossum Oliversen

Flink lege

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg har byttet til dr. Oliversen etter 5 år hos en annen lege.

Dr. Oliversen virker veldig kompetent på det han gjør. Han tar seg tid med pasienten. Han er den første legen jeg har vært hos som faktisk forklarer meg om hvorfor han stiller den og den diagnosen. Han går også gjennom prøvesvar med meg, noe som jeg synes er vedlig bra.

Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hos han. Han er ikke en lege som er ute etter å sette verdensrekord i kortest mulig konsultasjon. Jeg anbefaler denne legen.

Eneste som er delvis negativt er at det er at det kan ta 2 uker av og til før man får time. Skal man også ta blodprøver så kan det være lang ventetid på laboratoriet (har ventet alt fra 30 min til 1 time).

Hyggelig, smilende

En hyggelig og smilende lege. Dessverre opplevde jeg besøket litt "kleint".
Men han tok seg god tid og hjalp meg med det jeg trengte.

Den eldre dama i resepsjonen er uhøflig og grusom. Hun gjør hele opplevelsen veldig ubehagelig.

Den beste legen jeg har hatt.

Møter meg godt, bruker en del humor som jeg setter pris på. Er presis og er sjelden forsinket de gangene jeg har vært der. Noe slitte lokaler, men hyggelige ansatte. Han har behandlet og fulgt meg siden han overtok for min forrige fastlege og jeg er godt fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Spydig regelrytter

Kommer med dumme og upassende kommentarer, som gjør at en blir flau av å gå til legen. Kommuniserer fryktelig dårlig og sitter mye med nesen i pc skjermen. Ved svar på MR eller lignende er det vanskelig å få svar på hva funnene egentlig er og forklarer ting på merkelige måter og enkelte ting er ifølge manuelterapaut og fysioterapaut helt feil forklaring å oppdager ikke mulig brudd i fot hos barn, selv etter flere besøk.

Blir rådvill når første diagnose ikke stemmer og en får bare beskjed om å vente på at en blir henvist til en og en instans istedet for å sende henvisninger til flere på en gang når han er usikker på hvilket av 3 ting det kan være. Får beskjed om at en ting er utelukket, for så etter 2 måneder med smerter får jeg beskjed om at det kanskje er det allikevel og må da vente 1,5 måneder på spesialist etterpå.

Den eldste kontordamen er fryktelig vanskelig å få hurtigtime hos, og senteret har dårlig service. Anbefales ikke.

Legen er derimot veldig hyggelig i kommunikasjon med barn og når han er trygg på diagnose.

Ny fastlege

Veldig høflig og grei å prate med, lytter på hva jeg sier, kommer med svar på det jeg spør han om. Lytter til mine problemer. Kunne tenkt at de åpnet tidlegere som før p.g.a. fasting dagen før for prøver på labratoriet.