Trond Fossum Oliversen

Tjensvoll legesenter

Autorisasjon (2009)

Tjensvoll legesenter Telefonnummer51 89 70 3051 89 70 ...
Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger
Trond Fossum Oliversen er en av 119 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Trond Fossum Oliversen

Den Beste Fastlegen

Han er en helt super lege, han er nøye og gir en veldig bra og utfyllende beskrivelse på den diagnosen han kommer frem til, noe som gir meg trygghet og tillit til at riktig diagnose er stilt.
Trond tar seg tid til pasienten, men det er likevel ikke en time venting for å komme inn til bestilt time, så kanskje det er at han er rolig, og lytter til det jeg har å si, som gir en følelse av at han har brukt god tid, og at jeg ikke har flere spørsmål når jeg går.
Blir litt urolig når han har tatt et år til å gjøre noe annet, ønsker jo ikke å måtte bytte fastlege, da jeg ikke tror jeg kan finne en bedre lege.

Fantastisk fastlege

Tar seg god tid til å høre på deg. Forklarer godt og bruker også en del humor som gjør hele legebesøket mer behagelig og uhøytidelig.
Anbefales på det varmeste.

Kompetent og grundig

Trond Oliversen er en kompetent og grundig lege. Han gir seg tid til å høre på deg og han forklarer sammenhenger på en tydelig måte. Dessuten er en uhøytidelig og trivelig kar.

Betryggende og effektiv

Veldig god fastlege, jeg har fått rask og effektiv hjelp med fysiske problemer, og tålmodig støtte med emosjonelle problemer. Anbefales på det varmeste!

Super fastlege

Trond er en trivelig lege som tar sine pasienter på alvor. Han er flink til å kommunisere og henviser videre til spesialist dersom nødvendig. Trivelige folk i resepsjon og på labratoriet.