Anne Lise Haukås

Autorisasjon (2014)

Fitjar Legesenter Telefonnummer53 45 71 9053 45 71 ...
Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar
Anne Lise Haukås er en av 2 fastleger i Fitjar

Siste vurderinger av Anne Lise Haukås

En dyktig lege, man blir tatt på alvor, og man blir hørt

Faglig dyktig, en lege som virkelig lytter . Flink på å gi tilbakemelding når det trengs. Veldig god på å forklare når jeg lurer på noe.

Dyktig og omsorgsfull lege

Kunnskapsrik lege som har hjulpet meg med mine utfordringer og rettigheter i helsevesenet slik at mitt liv har blitt mye bedre. Har virkelig kjempet min sak og jeg føler meg veldig ivaretatt.
Evig takknemlig.

Føler oss mistenkeliggjort

Vi er et ektepar i 60-årene som opplever at det er litt av en jobb å få fornyet resepter. I et tilfelle måtte man møte til konsultasjon for en lidelse en av oss har hatt i årevis, deretter får man minste dosering, og så man må ringe og få ny resept når man går tom. Et annet tilfelle er medikament for kronisk lidelse hvor man får 1 stk. på blå resept og må hele riden ringe inn for å få nye resepter. Dette er slitsomt og vi føler oss mistenkeliggjort og at vi blir behandlet som små barn som ikke kan vurdere eget behov.
Vi synes hun bør lese i journalenene våre fra den forrige fastlegen, se hva han doserte og stole på at han var i stand til å vurdere vårt behov.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en utrolig hyggelig og kunnskapsrik lege. Hun gir meg en følelse av at jeg er førsteprioritet og tar alle problemer og spørsmål på alvor.

Hun er kjempe flink på oppfølging og en lege man føler man kan stole på. Hun er absolutt den beste legen jeg har hatt!

Anbefales på det sterkeste!

Godt førsteintrykk

Forståelsesfull og interessert.
Flink til å lytte og stille de riktige spørsmålene.

Kom inn akuratt til timen