Lars Edmund Gleditsch

Lars E Gleditsch
Nordbyen 41 3111 Tønsberg
Lars Edmund Gleditsch er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Edmund Gleditsch

Veldig hyggelig og oppmerksom lege

Tar mine symptomer alvorlig og henviser videre alltid naar det trengs. Kunnskapsrik og direkte i sin kommunikasjon.

Trygg og dyktig

Dr. Lars, som sønnen min sier, er helt fantastisk! Han har vært min lege i 12 år, sønnen min i hans 6 år, og nå datteren min på 8 mnd. Han har alltid vist oss omsorg, tar seg tid, og har sinnsyk god hukommelse. Han er faglig dyktig og ikke redd for å si sin mening. Han krever heller ikke at alle skal være enige med han. En ærlig, ryddig, dyktig og morsom lege! Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og trygg!

IKKE ok

Dette er en lege jeg håper legger opp. Maken til overkjørende og arrogant type har jeg ikke vært borti før. Han hadde bestemt seg etter en 3 minutters samtale og da var det ikke mulig og kommunisere lenger. Jeg var høflig og forklarte at jeg har dokumenterte plager fra diverse leger men det hjalp lite. Jeg følte meg rett og slett krenket og anbefaler ikke denne legen til noen.
Han vet tydeligvis mer enn det andre leger vet, og er ikke til og rikke når han har bestemt seg, samme hvor sant det du sier måtte være.
Det med bevaring av pasienters integritet ser ikke ut til og gjelde for Gleditsch.

Anbefaler ikke denne legen

Jeg opplevde denne legen som lite empatisk. Vurderingene han gjør er sikkert ok, men dialogen jeg opplevde var ikke god. God kommunikasjon er en forutsetning for god pasientbehandling.

Lite lyttende

Legen har ikke kunnskaper og forståelse for psykiske lidelser. Han leser ikke rapporter fra psykologer og andre fagfolk. Arrogant, og har en nedlatende holdning til folk