Lars Edmund Gleditsch

Nordbyen 41 3111 Tønsberg
Lars Edmund Gleditsch er en av 50 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Edmund Gleditsch

Betaling, takk.

Dette er fyren for deg som tenker det er kult at legen sitter med betalingsterminal på skrivebordet. Betalt må man jo tross alt få!

Rolig og erfaren

Bruker Gleditsch som sjømannslege, han er hyggelig og erfaren, rolig og lyttende.
Har flere ganger kommet inn på kort varsel.

Kunnskapsrik og en behagelig lege

Meget dyktig lege med lang erfaring. Behagelig og rolig mann å snakke med. Benytter meg av hans sjømannslege tjenester. Han stiller opp når det haster og er behjelpelig utover det vanlige.

Ikke å anbefale!

Ble veldig dårlig tatt i mot og følte meg utrygg hos legen min:( har nå byttet lege.
Jeg kom til han og søkte om hjelp da jeg sliter med psykiske problemer og har angst. Ønsket råd til medisinering og snakket om min livs situasjon og han virket hele tiden lite empatisk og lite interessert generelt. trengte en sykemelding av han så Nav kunne hjelpe meg okonomisk men dette ville han ikke gjøre noe med til tross for at jeg er i systemet og vært syk en stund . Hvis man ikke kan stole legen sin og føle seg hørt da er poenget borte med å søke hjelp!

Alltid hyggelig og forståelig

Har hatt Gledich, som fastlege i 20 år nå og jeg har aldri vært inne på tanken å bytte. Må si meg overrasket over hvor mange her som har noe negativt å si.