Lars Edmund Gleditsch

• Samfunnsmedisin

1976

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lars E Gleditsch
Nordbyen 41 3111 Tønsberg
Lars Edmund Gleditsch er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Edmund Gleditsch

Kunnskapsrik og en behagelig lege

Meget dyktig lege med lang erfaring. Behagelig og rolig mann å snakke med. Benytter meg av hans sjømannslege tjenester. Han stiller opp når det haster og er behjelpelig utover det vanlige.

Ikke å anbefale!

Ble veldig dårlig tatt i mot og følte meg utrygg hos legen min:( har nå byttet lege.
Jeg kom til han og søkte om hjelp da jeg sliter med psykiske problemer og har angst. Ønsket råd til medisinering og snakket om min livs situasjon og han virket hele tiden lite empatisk og lite interessert generelt. trengte en sykemelding av han så Nav kunne hjelpe meg okonomisk men dette ville han ikke gjøre noe med til tross for at jeg er i systemet og vært syk en stund . Hvis man ikke kan stole legen sin og føle seg hørt da er poenget borte med å søke hjelp!

Alltid hyggelig og forståelig

Har hatt Gledich, som fastlege i 20 år nå og jeg har aldri vært inne på tanken å bytte. Må si meg overrasket over hvor mange her som har noe negativt å si.

Burde ikke vært lege

Han mente jeg var rusa. Jeg var syk og kunne ikke ruset meg om jeg ønsket engang. Jeg var på legekontoret og tryglet og ba om å bli sjekket, de truet med å ringe politiet!
Dro hjem og skiftet fastlege, fikk komme inn dagen etter og han tok mange prøver og fant ut at jeg faktisk var syk og trengte medisiner for ikke å få senplager.

Trygg og god lege

Er meget godt fornøyd med Lars Gleditsch. Han tar seg god tid til å lytte til meg. Føler at jeg blir godt ivaretatt.