Lars Edmund Gleditsch

Nordbyen 41 3111 Tønsberg
Lars Edmund Gleditsch er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Edmund Gleditsch

IKKE ok

Dette er en lege jeg håper legger opp. Maken til overkjørende og arrogant type har jeg ikke vært borti før. Han hadde bestemt seg etter en 3 minutters samtale og da var det ikke mulig og kommunisere lenger. Jeg var høflig og forklarte at jeg har dokumenterte plager fra diverse leger men det hjalp lite. Jeg følte meg rett og slett krenket og anbefaler ikke denne legen til noen.
Han vet tydeligvis mer enn det andre leger vet, og er ikke til og rikke når han har bestemt seg, samme hvor sant det du sier måtte være.
Det med bevaring av pasienters integritet ser ikke ut til og gjelde for Gleditsch.

Anbefaler ikke denne legen

Jeg opplevde denne legen som lite empatisk. Vurderingene han gjør er sikkert ok, men dialogen jeg opplevde var ikke god. God kommunikasjon er en forutsetning for god pasientbehandling.

Lite lyttende

Legen har ikke kunnskaper og forståelse for psykiske lidelser. Han leser ikke rapporter fra psykologer og andre fagfolk. Arrogant, og har en nedlatende holdning til folk

En særs ubehagelig opplevelse

Opplevdes som lite imøtekommende, framstod autoritær og usympatisk. Kan godt mulig være en god lege, men vil ikke råde mennesker som er diagnostisert borderline - eller "emosjonelt ustabil" til å samtale med ham; er man på legevakt kan det, etter min erfaring, være en god ide å vente til ny lege er tilgjengelig.

En dyktig lege som følger opp

Opplever at legen tar meg og barna på alvor og at han er god på å følge opp. Henviser videre hvis det er behov for det.