Lars Ivar Hatlebakk

Eide Legesenter AS

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Eide Legesenter AS
Eidetorget 6490 Eide
Lars Ivar Hatlebakk er en av 3 fastleger i Eide

Siste vurderinger av Lars Ivar Hatlebakk

Lite flink med mennesker

Hadde med min sønn som var syk, jeg fortalte hva som var galt og ba om medisin til han. Legen snakket ikke, bare svarte mhm. Sønnen min ville ikke la han undersøke han og legen gjorde ingen forsøk på å få tillit. Så han skrev ut medisiner uten at gutten ble undersøkt, men ut ifra jeg som mor fortalte. Jeg er ikke fornøyd, kommer ikke til å ta med barna mine til han om de er syke. Svært lite snakkesalig. Sikkert flink faglig, men må lære seg hvordan han skal forholde seg til pasienter, særlig små barn.

Ekstremt dårlig relsjonskompetanse

Utydelig, uklar og generelt svak på kommunikasjon. Gir ikke svar, og virker svært usikker på å gi svar. Svært misfornøyd med mine møter med denne legen.

Hyggelig og dyktig

Tar pasienten på alvor, trivelig, god lytter, faglig flink. Lett å få videre henvisning om det trengs. Veldig fornøyd!

Helt grei

Synes han er veldig dårlig på å kommunisere, og virker litt fjern og litt lite bestemt. Føler han ikke tar meg helt på alvor selv om jeg er klar over hva helseplagene mine er. Snill og grei og virker som han lytter men som sagt litt fjern og kanskje litt for stille. Rask med å skrive ut piller istede for å se problemene på en mer helhetlig måte. Bør samarbeide mer med pasientens ønsker.

Grei nok

Dårlig på kommunikasjon. Har ikke peiling gynokoli. Snar til å skrive ut resepter og sykemelding. Du må vite hva som feiler deg når du kommer dit.