Hilde Gran

Postboks 102 3251 Larvik
Hilde Gran er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Hilde Gran

Meget bra.

Meget bra. Jeg har brukt Hilde Gran i mer enn 30 år og har alltid blitt meget godt ivaretatt og fulgt opp. Dette kan ikke bli bedre.

Bra lege! men

Jeg byttet etter å ha vært der mange år, syntes jeg ble stående å stampe uten å komme noen vei. Tror det er lurt å bytte lege etter noen år...Men, hun er søt og flink.

En ærlig og åpen person

Hilde har for meg vært godt støtte gjennom vanskeligere tider. Hun ser forbi "legeboka" og praktiserer en mer holistisk virksomhet. Hos henne opplevde jeg for første gang en lege som tilsynelatende brydde seg, og stilte gode og viktige spørsmål om hvordan plager påvirket livet ellers, og hvilke vanskeligheter jeg kunne ha som kanskje forhindret meg fra å bli frisk.

Manglende kunnskaper som en allmennlege bør ha

Det er ingen tvil om at hun er flink når det gjelder det psykiske, men hun er ikke dyktig nok når det gjelder fysisk sykdom og kunnskaper en allmennlege bør inneha. Jeg byttet lege etter at hun ikke klarte å finne ut av fysisk sykdom som det tok en annen lege EN konsultasjon å finne. Jeg hadde mange symptomer. En gang måtte jeg hente samme sykmelding tre ganger fordi hun ikke klarte å fylle den ut riktig.

Behagelig lege

Hun er lyttende og tar pasienten på alvor. Tar alle nødvendige prøver og sender pasienten videre til spesialist hvis nødvendig. Hyggelige ansatte og god betjening på telefon. Fint med timebestilling på nett og raske svar på SMS. Full tillit til alle på Legegruppen.