Anna Xilin Isabelle Phanthog Fritzson

Anna Xilin Isabelle Phanthog Fritzson er en av 10 fastleger i Indre Fosen

1 vurdering

Siste vurderinger av Anna Xilin Isabelle Phanthog Fritzson

Trygg og kunskapsrik

Var med min mor til henne, vi var veldig fornøyd med henne. Trivelig og veldig flink. Vurderer å skifte til henne som fastlege.

Tar deg på alvor

Jeg liker Isabelle Fritzson kjempegodt. Ja, hun er alltid veldig forsinket, men det er fordi hun bruker den tiden hun trenger på pasientene. Hun undersøker grundig, lytter, henviser til riktige instanser uten å mukke. Meget betryggende å ha henne som fastlege. Så får man bare leve med litt ventetid da.

Distrè og manglende tillit

Lite tilgjengelig, sitter bare å ser i dataskjermen, alltid minst 1 time forsinket (om ikke mer), skylder på pasientene for at hun er forsinket, klarer ikke avslutte en time til rett tid, bruker 30 min av timen på å sitte å skrive på data uten å si noe. Ellers får man henvisninger, blodprøver og alt det ganske ''kjapt''. Lite smilende og imøtekommende, lite pasientkontakt og tilliten må man be om. Må spørre opp etter timen for å høre hva hun har gjort og skrevet.

Stresset og lite tilgjengelig lege

Legen var over en time forsinket til timen, stresset og som pasient opplevde jeg det vanskelig å få forklart symptomer og hva som var problemet. Hun så mest i PC skjermen og virket uinteressert. Kan ikke anbefale henne, spesielt ikke dersom en er gravid.