Elena Malikova Myren

Brønnøysund Legesenter Kvinne, 44 år

Autorisert2010
Ledige plasser 48 av 820
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brønnøysund Legesenter

Skulesvei 13 8904 Brønnøysund
Elena Malikova Myren er en av 11 fastleger i Brønnøy

1 vurdering

Siste vurderinger av Elena Malikova Myren

Veldig fornøyd, men litt lang ventetid

Er veldig fornøyd når jeg endelig kommer inn. Gir gode svar, og er hyggelig og grei. Bruker tiden til å kommunisere, i stedet for å glo inn i PC skjermen, noe som jeg har opplevd ofte hos andre leger.

Ventetiden for å få time, er desverre lang. Men jeg velger å tro at dette ikke er legens feil, men heller ett kommunalt problem.

Helt ok, men kan bli bedre på oppfølging

Jeg har hatt denne legen i seks måneder. Opplevde henne som helt ok under konsultasjon, men etter en undersøkelse med blodprøver fikk jeg aldri resultatene. Jeg ringte og sa at jeg ønsket svar på disse (uavhengig av resultat), enten skriftlig eller per telefon. Purret på dette to ganger i løpet av de neste to månedene, men hørte aldri noe fra legen. Her er det et stort forbedringspotensiale, det er viktig at jeg som pasient føler meg ivaretatt etter en undersøkelse, særlig når jeg spesifikt ber om tilbakemelding.

Varierende

Flink å henvise videre når det trengs. Flink å kommunisere og forklare. Bra norskkunnskaper. Relativt grundig i sine undersøkelser. Er ganske mye forsinket eller syk så er litt vanskelig å få tak i. Hvis du vil ha denne legen må du påse å ha god tid til venting.