Hedda Herder Nilssen

Fauske legesenter

2015

Fauske legesenter Telefonnummer75 60 09 9075 60 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsetunet 1 8200 Fauske
Hedda Herder Nilssen er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Hedda Herder Nilssen

Her blir det mye "God dag mann! Økseskaft."

Legen er dårlig til å kommunisere, lytte, og forstår ikke hva pasienten sier, og trenger hjelp til. Hun er ung, og relativt nyutdannet, så hadde forventet at hun tok kontakt med sin veileder, når det var noe hun ikke forstår seg på, men neida.. Jeg kom for å undersøke mine skulderproblemer, men hun klarte hverken å sette diagnose, eller foreslå behandling, eller henvise meg videre. I stedet ble hun veldig opptatt av et lite sår jeg hadde på armen, og påsto dette var sopp, som jeg skulle få en salve for. (Det var et lite brannsår..) Jeg takket nei til salven, og da heiv hun meg ut, med beskjed at da kunne hun ikke hjelpe meg. Bytter fastlege så snart som rå er. Må ha en som kan legefaget iallfall.

Veldig hjelpsom

Fastlege til flere i familien. Hun er dyktig, hjelpsom og vennlig. Vi har fått bedre hjelp hos henne enn hos tidligere fastlege. Hun var tålmodig, vennlig og hjelpsom til min datter.

Dårlig opplevelse

Dårlig til å kommunisere. Liten tillit grunnet mangel på evnen til å lytte. Hadde følelsen av at legen hadde dårlig tid og før jeg fikk snakket ferdig var jeg ute av kontoret. Kommer helt klart til å bytte fastlege.

Umulig og få tak i på telefon

På tross av flere henvendelser fra pårørende, der legen blir bedt om og ta kontakt forblir det taust. Det er håpløst og frustrerende at ikke legen er sitt ansvar bevist ovenfor pårørende.