Christine Hesla

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Christine Hesla er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christine Hesla

Samlebånd lege

Har vært hos denne legen flere ganger, første gang var hun veldig hyggelig å ga et godt førsteinntrykk. For hver gang jeg har vært innom virket det som at hun ville ha meg fortest mulig ut døren. Viste ikke særlig interesse for problemene og gikk ut døren med en dårlig følelse. Men nå slipper hun å se meg i døren igjen, for jeg bytter!

Imøtekommende og lyttende

Min fastlege Christine er hyggelig og lyttende. Hun oppdaterer seg raskt på min sykehistorie, er interessert i nåværende situasjon, samtidig som hun stiller spørsmål om ting som har vært gjort/prøvd.
Jeg opplever dessuten at hun er opptatt av å gi meg best mulig hjelp, og er samtidig opptatt av hva jeg synes om hjelpen hun gir.

Utrolig trivelig lege

Ble virkelig tatt på alvor av denne legen. Følte hun var konsentrert om meg og mine symptomer, stilte meg en hel masse spørsmål. I tillegg ringte hun meg uka etter for å høre hvordan det gikk, det var veldig hyggelig. Jeg er superfornøyd.

Veldig forståelsesfull

Hyggelig og imøtekommen, strålende lege med god innsikt i det meste.
Veldig hjelpsom , også per telefon eller om man kommer innom labben.

Lite tillitsvekkende og forståelsesfull.

Virker egentli ikkje som om ho vil ha pasienter, var veldig nedlatandes og ikkje ville hjelpe til med å løyse problemer.
Ikkje serlig god på komunikasjon og pasientforståesle.
Spydig i fremtoning mot meg som pasient.
Totalt bortkasta å i de heile tatt gå inn på kontoret, kastet berre vekk min egen og arbeidsgivers tid da hun ikke var villig til å gjere noke med det som var problemet.
Gjorde slapp undersøkelse der det virket som om hun ville bli ferdig så fort som mulig.
Kan ikkje anbefalle ho til noken slags jobb der det skal behandles mennesker.