Christine Hesla

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Christine Hesla er en av 67 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christine Hesla

Beste legen EVER!!!

Varm, omsorgsfull og engasjert lege som ser deg for den du er. Motiverer, roser og backer opp de som trenger det.
Heldige er de som har henne som lege. Vil takke masse for den tiden vi fikk ha henne som fastlege i Tromsø.

Samlebånd lege

Har vært hos denne legen flere ganger, første gang var hun veldig hyggelig å ga et godt førsteinntrykk. For hver gang jeg har vært innom virket det som at hun ville ha meg fortest mulig ut døren. Viste ikke særlig interesse for problemene og gikk ut døren med en dårlig følelse. Men nå slipper hun å se meg i døren igjen, for jeg bytter!

Imøtekommende og lyttende

Min fastlege Christine er hyggelig og lyttende. Hun oppdaterer seg raskt på min sykehistorie, er interessert i nåværende situasjon, samtidig som hun stiller spørsmål om ting som har vært gjort/prøvd.
Jeg opplever dessuten at hun er opptatt av å gi meg best mulig hjelp, og er samtidig opptatt av hva jeg synes om hjelpen hun gir.

Utrolig trivelig lege

Ble virkelig tatt på alvor av denne legen. Følte hun var konsentrert om meg og mine symptomer, stilte meg en hel masse spørsmål. I tillegg ringte hun meg uka etter for å høre hvordan det gikk, det var veldig hyggelig. Jeg er superfornøyd.

Veldig forståelsesfull

Hyggelig og imøtekommen, strålende lege med god innsikt i det meste.
Veldig hjelpsom , også per telefon eller om man kommer innom labben.