Christine Hesla

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Christine Hesla er en av 64 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christine Hesla

Imøtekommende og lyttende

Min fastlege Christine er hyggelig og lyttende. Hun oppdaterer seg raskt på min sykehistorie, er interessert i nåværende situasjon, samtidig som hun stiller spørsmål om ting som har vært gjort/prøvd.
Jeg opplever dessuten at hun er opptatt av å gi meg best mulig hjelp, og er samtidig opptatt av hva jeg synes om hjelpen hun gir.

Utrolig trivelig lege

Ble virkelig tatt på alvor av denne legen. Følte hun var konsentrert om meg og mine symptomer, stilte meg en hel masse spørsmål. I tillegg ringte hun meg uka etter for å høre hvordan det gikk, det var veldig hyggelig. Jeg er superfornøyd.

Veldig forståelsesfull

Hyggelig og imøtekommen, strålende lege med god innsikt i det meste.
Veldig hjelpsom , også per telefon eller om man kommer innom labben.

Lite tillitsvekkende og forståelsesfull.

Virker egentli ikkje som om ho vil ha pasienter, var veldig nedlatandes og ikkje ville hjelpe til med å løyse problemer.
Ikkje serlig god på komunikasjon og pasientforståesle.
Spydig i fremtoning mot meg som pasient.
Totalt bortkasta å i de heile tatt gå inn på kontoret, kastet berre vekk min egen og arbeidsgivers tid da hun ikke var villig til å gjere noke med det som var problemet.
Gjorde slapp undersøkelse der det virket som om hun ville bli ferdig så fort som mulig.
Kan ikkje anbefalle ho til noken slags jobb der det skal behandles mennesker.

Beste legen jeg har hatt

Hun er Årets Troms doktor og det skjønner jeg godt! Hun forstår alltid hvorfor jeg er bekymret og lytter. Hun møter meg også på et menneskelig plan, ikke bare som lege. Vil absloutt anbefale henne.

Jeg gir fem stjerner og da sier den "meget fornøyd". Men jeg ville sagt superfornøyd!!