Christine Hesla Høyem

Autorisasjon (2008)

Åssiden Legesenter AS Telefonnummer32 23 39 3932 23 39 ...
Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen
Christine Hesla Høyem er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Christine Hesla Høyem

Veldig ålreit og proff

Får hjelp med det jeg trenger. God tillit og god kontakt med meg som pasient. Føler meg møtt og forstått

Faglig dyktig og forståelsesfull

Føler jeg kan diskutere de fleste problemstillinger med henne. Noen ganger er svarene enkle og jeg trenger en bekreftelse, andre ganger er problemstillingene mer kompliserte og krever mer utredning og en lengre samtale. Uansett hva det er, er hun alltid imøtekommende og jeg føler meg møtt og sett. Hun er lege til hele min familie og har vært der for oss i alle mulige tenkelige situasjoner.

Lite empatisk og nedlatende

Har hatt Christine som fastlege i ca 2 år, og det siste året har vært ganske tøft og det har gjort at jeg har hatt behov for sykemeldinger litt her og der i løpet av året. Men hun er lite villig til å gi sykemeldinger, og man føler at man ikke blir trodd eller tatt på alvor. Hun himler med øynene og overkjører det man sier. Jeg har heller valgt å gå med sykdom eller smerter framfor å bestille time hos henne , da det er fånyttes uansett.
Det første hun sa til meg ved siste besøk var «hvorfor er du så mye sykmeldt» og jeg sitter med en følelse av at jeg må forsvare meg mot en som skal hjelpe meg. Her er det total misbruk av makt. Og man sitter igjen med en forferdelig vond følelse .
Jeg har nå valgt å søke om ny fastlege. Jeg anbefaler ingen å gå til henne, man vil ikke bli møtt med noen forståelse eller hjelp.

Fantastisk lege

Christine er en lege som tar seg tid og lytter til deg, om det er fysiske eller psykiske vansker. Hun ser deg på en god måte og står på for at man skal få riktig hjelp. Hun er kunnskapsrik, og hun ser problemet fort, og hun har gode løsninger. Derfor er hun familie lege hos oss. Hun er flink med små barn og kommer med gode råd og stiller fort opp. De som har Christine som fastlege burde føle seg heldig synes jeg, hun bryr seg virkelig å ønsker gi meg som pasient den beste behandlingen.

Kunnskapsrik,empatisk alltid godt forberedt

Er bestandig godt forberedt når jeg kommer , tar seg tid til å lytte og tar meg på alvor . I en tid med alvorlig sykdom føler jeg veldig godt i varetatt og at hun har en plan fremover som gir meg den trygghet jeg trenger .hun har også en fin humor som gjør det lett og ta opp vanskelige temaer .
En fastlege som jeg kan anbefales