Jan Tjugum

Autorisasjon (2010)

Jan Tjugum er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Jan Tjugum

Fantastisk lege

Denne legen utviser en høy grad av omsorg og profesjonalitet. Han er alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål, og tar initiativ til å kontakte meg på helligdager og ettermiddager for å følge opp min helsetilstand og diskutere veien videre.
Jan Tjugum bidrar til at jeg føler meg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Føler meg ivaretatt

Meget fornøyd og føler at han tar meg på alvor. Henviser til gode spesialister når det er behov for det. Jeg er meget fornøyd og det hun jeg bor sammen med også.

Veldig bra lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Enkel å få tak i, veldig bra med e-konsultasjon. Opplever at han oppriktig bryr seg om stort og smått.

Dårlig opplevelse

Jeg har nå byttet fastlege. Han var ikke komfortabel med å ta en undersøkelse ifm Livmorhalskreft. Kanskje det var pga at vi er nesten sammen alder. Men det følte ikke godt i den hele tatt.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg er meget fornøyd med å ha han som fastlege. Han tar meg alltid seriøst, lytter og inkluderer meg i avgjørelsene som blir tatt. Han er også varm og empatisk, ringte meg uoppfordret etter en traumatisk situasjon for å høre hvordan jeg hadde det. I tillegg opplever jeg at spesialistene han henviser til også er meget dyktige. Anbefaler han på det varmeste.