Morten André Hoff Oseberg

Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Får ikke akutte timer!

Hyggelig og flink lege når du først får en time. Men, de har et håpløst system med at du må være den første som ringer kl. 08 på morgenen for å kanskje få en time om du er heldig. Har opplevd og ringe på vegne av sykt barn, med høy feber og fått beskjed om at de dessverre ikke har noe ledig. Da jeg spør om time neste dag, får jeg beskjed om at jeg igjen må være den første som ringer kl. 08 neste dag, og kanskje være heldig. Ellers kan de tilby time om 3 uker!! Har opplevd dette systemet flere ganger, og det er uholdbart. Man må kunne få en hastetime til barn eller seg selv når det et behov for det! Jeg har bytta fastlege nå!

Veldig fornøyd

Er kjempefornøyd med Morten Andre Hoff Oseberg som lege. Han er flink til å lytte, tar deg alvorlig og tar seg tid til deg. Har bare fått god og grundige hjelp og man blir henvist videre hvis behov. Vært for lang ventetid men dette blir nok bedre nå. Jeg er glad for å ha han som lege.

Frarådes.

Umulig å få tak i på telefonen. Ringer aldri opp igjen som lovet. Veldig arrogant og nekter medisiner som jeg har fått i mange år av forrige lege, uten å begrunne hvorfor. Det virker som han jobber mot meg som pasient. Burde aldri vært fastlege.

Uerfaren og arrogant

Etter over 20 år hos forgjengeren var første møtet med Oseberg greit.
Men det var det.
8 ukers venting på neste time var uholdbart og etter tre legetimer hos ham siden oppstart sender han utreding til NAV uten noe helhetlig bilde av min helsesituasjon og konsentrerer seg om kun en ting og det er mine angstplager, intet annet som er relevant for NAV.
Anbefales ikke.
Skal nå bytte lege da jeg er lite fornøyd samt den uendelig lange ventetiden.

Ikke tilgjengelig

Fem ukers ventetid og ber fremdeles om 259 ny pasienter, burde ikke vært lov. Uhøfelig kontor dame ble sint når jeg sa at 5 ukers ventetid var for langt tid