Morten André Hoff Oseberg

Tønsberg Medisinske Senter AS
Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Helt ubrukelig !!! Liker ikke pasienter som har noe problemer.

Sur og humørsyk er vel den beste beskrivelsen. Får aldri telefon tilbake om jeg ber han ringe, selv om det blir lovet.

Arrogant og ubrukelig

Denne er IKKE og anbefale. Han er herre og bestemmer og ferdig med der. Fikk ikke de tablettene jeg har brukt før (for de var farlige) og det var innsovning. Da kunne jeg jo bli avhengig, men heller sove. Han hilste ikke og smilte aldri. STYR UNNA

Dyktig lege

Veldig fornøyd med legen min, tar meg alltid på alvor, kan ha en artig tone, spøke og samtidig snakke alvorlig. Får skryt av der jeg blir henvist at legen min skriver veldig gode henvisninger. Det som er negativt er at han har veldig mange pasienter, dermed er det fort lang ventetid med mindre man får akuttimer, som kan være vanskelig å få tak i. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd med legen, og ikke minst damene som jobber Der, de er alltid hyggelige og jeg stortrives på dette legekontoret alt i alt :-)

Trygg og svært faglig sterk

Gir denne fastlegen de beste anbefalinger. Virker som en faglig svært sterk lege og er veldig glad for å ha ham som fastlege.

Tillitsfull

Meget dyktig fastlege! Har bare opplevd positivitet, og i en travel tid synes jeg både fastlegen og det øvrige personale hans yter sitt beste.