Morten André Hoff Oseberg

Oseberg Outdoor

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Oseberg Outdoor
Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Dyktig lege

Veldig fornøyd med legen min, tar meg alltid på alvor, kan ha en artig tone, spøke og samtidig snakke alvorlig. Får skryt av der jeg blir henvist at legen min skriver veldig gode henvisninger. Det som er negativt er at han har veldig mange pasienter, dermed er det fort lang ventetid med mindre man får akuttimer, som kan være vanskelig å få tak i. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd med legen, og ikke minst damene som jobber Der, de er alltid hyggelige og jeg stortrives på dette legekontoret alt i alt :-)

Trygg og svært faglig sterk

Gir denne fastlegen de beste anbefalinger. Virker som en faglig svært sterk lege og er veldig glad for å ha ham som fastlege.

Tillitsfull

Meget dyktig fastlege! Har bare opplevd positivitet, og i en travel tid synes jeg både fastlegen og det øvrige personale hans yter sitt beste.

Får ikke akutte timer!

Hyggelig og flink lege når du først får en time. Men, de har et håpløst system med at du må være den første som ringer kl. 08 på morgenen for å kanskje få en time om du er heldig. Har opplevd og ringe på vegne av sykt barn, med høy feber og fått beskjed om at de dessverre ikke har noe ledig. Da jeg spør om time neste dag, får jeg beskjed om at jeg igjen må være den første som ringer kl. 08 neste dag, og kanskje være heldig. Ellers kan de tilby time om 3 uker!! Har opplevd dette systemet flere ganger, og det er uholdbart. Man må kunne få en hastetime til barn eller seg selv når det et behov for det! Jeg har bytta fastlege nå!

Veldig fornøyd

Er kjempefornøyd med Morten Andre Hoff Oseberg som lege. Han er flink til å lytte, tar deg alvorlig og tar seg tid til deg. Har bare fått god og grundige hjelp og man blir henvist videre hvis behov. Vært for lang ventetid men dette blir nok bedre nå. Jeg er glad for å ha han som lege.

Frarådes.

Umulig å få tak i på telefonen. Ringer aldri opp igjen som lovet. Veldig arrogant og nekter medisiner som jeg har fått i mange år av forrige lege, uten å begrunne hvorfor. Det virker som han jobber mot meg som pasient. Burde aldri vært fastlege.

Uerfaren og arrogant

Etter over 20 år hos forgjengeren var første møtet med Oseberg greit.
Men det var det.
8 ukers venting på neste time var uholdbart og etter tre legetimer hos ham siden oppstart sender han utreding til NAV uten noe helhetlig bilde av min helsesituasjon og konsentrerer seg om kun en ting og det er mine angstplager, intet annet som er relevant for NAV.
Anbefales ikke.
Skal nå bytte lege da jeg er lite fornøyd samt den uendelig lange ventetiden.

Ikke tilgjengelig

Fem ukers ventetid og ber fremdeles om 259 ny pasienter, burde ikke vært lov. Uhøfelig kontor dame ble sint når jeg sa at 5 ukers ventetid var for langt tid

Anbefales ikke

Har for mange pasienter til å være tilstede bare 2 ganger pr. uke, svært lang ventetid. Endrer dosering og uthenting av medisiner uten å informere pasienten. Lover gull og grønne skoger uten å innfri. Har ikke forstått alvoret av å være en fastlege.

U-tilgjengelig

Bedre dialog med pasienten, som å kunne informere og lytte til pasient.
Ikke ta en avgjørelse uten dialog med pasient.

Anbefales ikke

Helt umulig å få tak i. Han er, i følge telefonsekretæren, på legekontoret kun 2 dager i uken, så bestiller man time så er det mange ukers ventetid.
Han holder ikke lovnader om å ringe tilbake, heller ikke etter gjentatte forsøk og flere beskjeder fra sine sekretærer.

Han burde undersøke pasientene i saker som omhandler NAV før han konkluderer og sender sin anbefaling til NAV.

Hyggelig lege, men...

2 måneders ventetid er uholdbart. Liker fyren, men må bytte for det går ikke. Mye er nok pga. astlegeordningen som er håpløs. Før i tiden fikk man alltid time samme uke, men etter fastlegeordningen kom så har ventetiden eksplodert.

Hyggelig kar.

Etter mange år hos forgjengeren var det første besøket hos Oseberg positivt. Hyggelig kar som svarte greit på spørsmål og som informerte på en tillitvekkende og forståelig måte. Ikke masse tomprat. Absolutt en lege etter min smak.