Morten André Hoff Oseberg

Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Dyktig lege

Veldig fornøyd med legen min, tar meg alltid på alvor, kan ha en artig tone, spøke og samtidig snakke alvorlig. Får skryt av der jeg blir henvist at legen min skriver veldig gode henvisninger. Det som er negativt er at han har veldig mange pasienter, dermed er det fort lang ventetid med mindre man får akuttimer, som kan være vanskelig å få tak i. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd med legen, og ikke minst damene som jobber Der, de er alltid hyggelige og jeg stortrives på dette legekontoret alt i alt :-)

Trygg og svært faglig sterk

Gir denne fastlegen de beste anbefalinger. Virker som en faglig svært sterk lege og er veldig glad for å ha ham som fastlege.

Tillitsfull

Meget dyktig fastlege! Har bare opplevd positivitet, og i en travel tid synes jeg både fastlegen og det øvrige personale hans yter sitt beste.

Får ikke akutte timer!

Hyggelig og flink lege når du først får en time. Men, de har et håpløst system med at du må være den første som ringer kl. 08 på morgenen for å kanskje få en time om du er heldig. Har opplevd og ringe på vegne av sykt barn, med høy feber og fått beskjed om at de dessverre ikke har noe ledig. Da jeg spør om time neste dag, får jeg beskjed om at jeg igjen må være den første som ringer kl. 08 neste dag, og kanskje være heldig. Ellers kan de tilby time om 3 uker!! Har opplevd dette systemet flere ganger, og det er uholdbart. Man må kunne få en hastetime til barn eller seg selv når det et behov for det! Jeg har bytta fastlege nå!

Veldig fornøyd

Er kjempefornøyd med Morten Andre Hoff Oseberg som lege. Han er flink til å lytte, tar deg alvorlig og tar seg tid til deg. Har bare fått god og grundige hjelp og man blir henvist videre hvis behov. Vært for lang ventetid men dette blir nok bedre nå. Jeg er glad for å ha han som lege.