Morten André Hoff Oseberg

Tønsberg Medisinske Senter AS

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tønsberg Medisinske Senter AS
Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Grundig lege

Jeg har bare positivt å si om lege og kontoret forøvrig. Jeg er nok ikke den som har mye behov for legebistand. Men, de gangene jeg har hatt bruk for lege så har jeg fåttsvært god hjelp. Grundig utredning og henvisninger videre for enda mer grundig utredning. Følger opp med sms ift svar på prøver og setter ny oppfølgingstime for å se hvordan ting har utviklet seg. For mitt vedkommende kunne det ikke vært bedre.

Flink i faget men ikke med mennesker

Første inntrykket var kjempe bra fra både "kontor" og lege men de gangene jeg ringer inn så møter jeg enten en arrogant jente som liker å gi sin mening når medikamenter eller på andre siden eller en hyggelig eldre dame som virkelig gjør jobben sin.

Har ikke så veldig mye vondt å si om Oseberg, han er en fantastisk flink lege men kunne ønske han var like flink med meg som pasient.

Helt ubrukelig !!! Liker ikke pasienter som har noe problemer.

Sur og humørsyk er vel den beste beskrivelsen. Får aldri telefon tilbake om jeg ber han ringe, selv om det blir lovet.

Arrogant og ubrukelig

Denne er IKKE og anbefale. Han er herre og bestemmer og ferdig med der. Fikk ikke de tablettene jeg har brukt før (for de var farlige) og det var innsovning. Da kunne jeg jo bli avhengig, men heller sove. Han hilste ikke og smilte aldri. STYR UNNA

Dyktig lege

Veldig fornøyd med legen min, tar meg alltid på alvor, kan ha en artig tone, spøke og samtidig snakke alvorlig. Får skryt av der jeg blir henvist at legen min skriver veldig gode henvisninger. Det som er negativt er at han har veldig mange pasienter, dermed er det fort lang ventetid med mindre man får akuttimer, som kan være vanskelig å få tak i. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd med legen, og ikke minst damene som jobber Der, de er alltid hyggelige og jeg stortrives på dette legekontoret alt i alt :-)