Morten André Hoff Oseberg

Oseberg Outdoor Mann, 39 år

Autorisert2009
Ledige plasser 370 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Oseberg Outdoor

Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten André Hoff Oseberg er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten André Hoff Oseberg

Veldig fornøyd

Er kjempefornøyd med Morten Andre Hoff Oseberg som lege. Han er flink til å lytte, tar deg alvorlig og tar seg tid til deg. Har bare fått god og grundige hjelp og man blir henvist videre hvis behov. Vært for lang ventetid men dette blir nok bedre nå. Jeg er glad for å ha han som lege.

Frarådes.

Umulig å få tak i på telefonen. Ringer aldri opp igjen som lovet. Veldig arrogant og nekter medisiner som jeg har fått i mange år av forrige lege, uten å begrunne hvorfor. Det virker som han jobber mot meg som pasient. Burde aldri vært fastlege.

Uerfaren og arrogant

Etter over 20 år hos forgjengeren var første møtet med Oseberg greit.
Men det var det.
8 ukers venting på neste time var uholdbart og etter tre legetimer hos ham siden oppstart sender han utreding til NAV uten noe helhetlig bilde av min helsesituasjon og konsentrerer seg om kun en ting og det er mine angstplager, intet annet som er relevant for NAV.
Anbefales ikke.
Skal nå bytte lege da jeg er lite fornøyd samt den uendelig lange ventetiden.

Ikke tilgjengelig

Fem ukers ventetid og ber fremdeles om 259 ny pasienter, burde ikke vært lov. Uhøfelig kontor dame ble sint når jeg sa at 5 ukers ventetid var for langt tid

Anbefales ikke

Har for mange pasienter til å være tilstede bare 2 ganger pr. uke, svært lang ventetid. Endrer dosering og uthenting av medisiner uten å informere pasienten. Lover gull og grønne skoger uten å innfri. Har ikke forstått alvoret av å være en fastlege.