Ina Nikoline Wille

St. Olav Legegruppe

2001

Ingen på venteliste

St. Olav Legegruppe Telefonnummer51 52 90 6051 52 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavsgate 13 4005 Stavanger
Ina Nikoline Wille er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ina Nikoline Wille

Oppriktig interessert og trygg

Gikk fra Turid Brekke Nordheim og over til Ina Wille. Jeg blir sett med en gang jeg går inn døren og hun utstråler en trygghet og interesse som for meg er det viktigste hos en lege. Ville aldri bytte Ina bort mot noen og er takknemlig for at nettopp hun er min fastlege.

Nei takk

Hun er gjerne god på å skape tillit, men hører ikke på hva du sier. Har skrevet ut resepter til både meg og min datter som viser seg at vi ikke har behov for. Det fant jeg selv ut når jeg var i tvil og sjekket nærmere. Hun misbruker sin tillit er min oppfatning.

Trygg og kunnskapsrik

Utrolig dyktig, behagelig og vennlig fastlege. Oppleves som tillitsfull, kunnskapsrik og gir gode råd.

Veldig tålmodig og dyktig lege.

Evig takknemlig for at jeg har hun som fastlege.
Føler meg 100% trygg under hennes behandling.
Tar seg alltid god tid.
Endelig en lege jeg føler meg hørt og sett av.

Fornøyd med legen, men...

Legen får topp score fra meg. Det som ikke fungerer er telefon og sms. Får ikke prøvesvar via telefon som jeg alltid har fått hos andre leger, selv når det ikke kan være tvil om det er jeg som ringer utfra det jeg spør om og sier. Fikk beskjed fra laboratoriet om at jeg ville få svar via sms hvis jeg sendte spørsmål til 2097 (mot betaling!), men det ville ikke damen på sentralbordet. Hun sa ja til det mens jeg hadde henne på telefonen, men hun sendte melding etterpå om at jeg ville få svarene I POSTEN! I dagenes digitale verden er dette helt bak mål. Her bør noe gjøres hvis de vil unngå å irritere alle kundene.