Ina Nikoline Wille

St. Olavsgate 13 4005 Stavanger
Ina Nikoline Wille er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ina Nikoline Wille

Hyggelig og dyktig

Flink lege som gir velbegrunnede råd og sjekker siste oppdaterte forskning. Alltid hyggelig og imøtekommende.

Kjempefornøyd med min nye lege

Jeg har gått til T.Norheim siden 1980 og ønsket slett ikke å bytte til ny lege. Men, jeg er kjempefornøyd med hennes etterfølger Dr I.Wille . Rolig og behagelig,og gir deg en følelse av at hun har tid til deg. Jeg har også fått utrolig god oppfølging av alt som skal og burde sjekkes.

Utrolig bra fastlege

Tar pasienten på alvor, og følger opp på en seriøs møte. Hun er imøtekommende og hyggelig. Er veldig fornøyd med legen.

En lege med lite forståelse

Hun overtok etter Turid Nordheim som har vært min fastlege siden 1978. Bestilte en time for å høre hvordan hun stilte seg til min kroniske sykdom sånn at jeg kunne være trygg på å bli ivaretatt. Var ingen problem og ble et kjekt møte. Men da jeg kom igjen etter 3 mnd, så var det akkurat som om første time ikke hadde funnet sted og sa stikk motsatt av det hun sa sist. Følte hun snakket på en nedlatende, arrogant og hånlig måte og ingen forståelse. Synes hun kunne vært ærlig første gangen vis hun ikke kunne hjelpe/hadde et annet syn på ting.