Ina Nikoline Wille

St. Olav Legegruppe

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

St. Olav Legegruppe
St. Olavsgate 13 4005 Stavanger
Tlf: 51 52 90 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ina Nikoline Wille er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ina Nikoline Wille

Fornøyd med legen, men...

Legen får topp score fra meg. Det som ikke fungerer er telefon og sms. Får ikke prøvesvar via telefon som jeg alltid har fått hos andre leger, selv når det ikke kan være tvil om det er jeg som ringer utfra det jeg spør om og sier. Fikk beskjed fra laboratoriet om at jeg ville få svar via sms hvis jeg sendte spørsmål til 2097 (mot betaling!), men det ville ikke damen på sentralbordet. Hun sa ja til det mens jeg hadde henne på telefonen, men hun sendte melding etterpå om at jeg ville få svarene I POSTEN! I dagenes digitale verden er dette helt bak mål. Her bør noe gjøres hvis de vil unngå å irritere alle kundene.

Strålende lege som virkelig tar deg på alvor

Ingen tvil om at Ina vet hva hun snakker om. Og er hun usikker, ja så er veien kort til utredning hos spesialist eller til røntgen hvis det er påkrevd.
Det som kan bli bedre er hvordan kontoret kan nås pr. telefon eller sms.

Veldig hyggelig og flink lege

Jeg vil også få skryte av min nye fastlege. Var veldig lei meg når Turid B. Norheim (min lege gjennom mange, mange år) skulle slutte. Men hun har funnet en fantastisk etterkommer:) Smilende og imøtekommende- og veldig nøye! Er svært fornøyd!

Fantastisk bra

Saklig og gode begrunnelser, veldig nøye. Bruker tid på å både undersøke og forklarer grundig. Jeg setter stor pris på hennes kunnskapsnivå.

Den beste Legen eg har hatt,,,kjempefornøyd,,,

Ina er bestandig smilende,hyggelig,imøtekommende,lyttefull,rådfull og med andre ord ei som tar meg på alvor opplever eg.Har ikke noe å føye til når det gjelder Hva som kan bli bedre.Henne som Lege gir alltid en god klem og ønsker god bedring og ha en god dag.Takk Ina,,,

Hyggelig og dyktig

Flink lege som gir velbegrunnede råd og sjekker siste oppdaterte forskning. Alltid hyggelig og imøtekommende.

Kjempefornøyd med min nye lege

Jeg har gått til T.Norheim siden 1980 og ønsket slett ikke å bytte til ny lege. Men, jeg er kjempefornøyd med hennes etterfølger Dr I.Wille . Rolig og behagelig,og gir deg en følelse av at hun har tid til deg. Jeg har også fått utrolig god oppfølging av alt som skal og burde sjekkes.

Utrolig bra fastlege

Tar pasienten på alvor, og følger opp på en seriøs møte. Hun er imøtekommende og hyggelig. Er veldig fornøyd med legen.

En lege med lite forståelse

Hun overtok etter Turid Nordheim som har vært min fastlege siden 1978. Bestilte en time for å høre hvordan hun stilte seg til min kroniske sykdom sånn at jeg kunne være trygg på å bli ivaretatt. Var ingen problem og ble et kjekt møte. Men da jeg kom igjen etter 3 mnd, så var det akkurat som om første time ikke hadde funnet sted og sa stikk motsatt av det hun sa sist. Følte hun snakket på en nedlatende, arrogant og hånlig måte og ingen forståelse. Synes hun kunne vært ærlig første gangen vis hun ikke kunne hjelpe/hadde et annet syn på ting.