Tone Cecilie Grimstad

Kvelde Legekontor

1979

Kvelde Legekontor Telefonnummer33 11 34 7033 11 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kveldevn 246 3282 Kvelde
Tone Cecilie Grimstad er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Tone Cecilie Grimstad

Trygg, hyggelig og flink lege

Har gått til Grimstad siden jeg var liten. Blir alltid hørt og får hjelpen jeg trenger. Alltid hyggelig å dra til Kvelde Legekontor.

Super bra

Har hatt Tone Cecilie Grimstad som min lege siden jeg var liten gutt. Super lege . Har aldri opplevd noe negativt . Hun er som en favoritt tante med utdanning som lege. Hun er topp . Må si at alle på Kvelde Lege Kontor er super hyggelige flinke mennesker .

Gjør en god jobb

Tone C. Grimstad er pålitelig og seriøs. Hun gjør en god jobb. Men det er vanskelig å få noe hjelp til enkelte fagområder som er utenom det som er A4 kunnskap hos allmennpraktikere.

tillit

kjempelege. ha det du skal spørre om gjerne på lapp. hun er rask. viser tillit. vil ikke bytte. får snakke m legen når du ringer. har hun ikke tid ringer hun opp igjen senere på dagen.

Den beste fastlegen du kan tenke deg

Faglig dyktig, tålmodig og lyttende, man føler seg trygg med henne som sin lege!! Kontoret svarer raskt og alltid hyggelig i tlf. Meget tilgjengelig kontor og stor kompetanse hos lege og kontoret ellers. Man får raskt time hvis behov for det. Dette er en fastlege man er glad man er pasient hos.