Navdeep Kaur

Bygdelegene DA

2014

Bygdelegene DA Telefonnummer69 22 40 7069 22 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad
Navdeep Kaur er en av 8 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Navdeep Kaur

Kjempeflink!

Navdeep Kaur har vært min fastlege i 3 år. I den tiden har hun sett meg og barna mine en rekke ganger. Hun har alltid vært nøye med å lytte skikkelig, spørre og henvise der det er nødvendig. Hun virker dyktig og er godt forberedt til timene. Når vi flytter i Juli vil jeg savne å ha en såpass trygg og dyktig fastlege. Eneste negative er at det er vanskelig å komme gjennom på telefonen etter at sms tjenesten ble borte. Men det speiler ikke tilbake på legen, det er hele legesenterets utfordring.

Vennlig, lyttende og tilstede

Vennlig og gir inntrykk av å ha tid og interesse for pasienten. Virker trygg på sitt fag. Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt

Navdeep Kaur er den beste lege. Hun hjelper til og finner løsninger. Veldig koselig lege som oppmuntre og man kan stole på.
ANBEFALES !

forferdelig lege

Lytter ikke,og viser null medmenneskelighet.
veldig fornøyd med legekontoret hun er knyttet til men totalt misfornøyd med denne legen!og skal aldri dit igjen.

Jeg anbefaler Kaur !

Har hatt Kaur som lege i et halvt år.
Grei tilgjengelighet, lite problemer med ventetid.
Full tillit til denne legen. Hun er alltid hyggelig og forstår problemene.
Alltid et smil på lur. Det er godt å komme til denne legen. Hun finner løsningen!

Jeg er en gubbe på snart 80 som ofte benytter legen.

Kaur setter meg som pasient i første rekke og har tid til å høre på mine problemer. Bygdelegene er forøvrig et serviceinstilt legekontor hvor Kaur blir en viktig del.