Navdeep Kaur

Autorisasjon (2014)

Navdeep Kaur er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navdeep Kaur

Flink og omtenksom

Utrolig flink lege. Lytter godt og bruker god tid. En ung lege med mye kunnskap. En av de beste legene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste

Trygg og omsorgsfull

Hun bryr seg om pasientene sine og er flink til å lytte. Tar seg god tid. Man føler seg ivaretatt. Jeg er i allefall veldig fornøyd med valget mitt av fastlege!

Flink

Lyttende lege som er flink og tar dine plager på alvor. Jeg har hatt henne siden etter fødsel. Jeg om min liten vesla koser oss når vi er hos henne. Hun har små lek til barna og tar sin tid med å bli kjent me de. Informativ, tar alle nødvendige prøver og ser deg som en person.

Beste legen

Har hatt Navdeep siden hun begynte som fastlege hos bygdelegene, og flyttet med henne til østensjø. Forståelsesfull, empatisk, god på å lytte og kunnskapsrik. Er det noe hun er usikker på, sjekker hun opp umiddelbart. Anbefales absolutt!

Kjempeflink!

Navdeep Kaur har vært min fastlege i 3 år. I den tiden har hun sett meg og barna mine en rekke ganger. Hun har alltid vært nøye med å lytte skikkelig, spørre og henvise der det er nødvendig. Hun virker dyktig og er godt forberedt til timene. Når vi flytter i Juli vil jeg savne å ha en såpass trygg og dyktig fastlege. Eneste negative er at det er vanskelig å komme gjennom på telefonen etter at sms tjenesten ble borte. Men det speiler ikke tilbake på legen, det er hele legesenterets utfordring.