Knut Christian Lundekvam

2011

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Knut Christian Lundekvam

Trygg og kunnskapsrik

Han hører og er veldig behagelig å prate med.
skjønner problemer og løser dette på en
fin måte.
setter seg fort inn i problemet.
tar seg tid til å prate.
slik at pasienten føler seg sikker.

Flotteste legen jeg har hatt! Anbefaler han på det sterkeste!

Lundekvam er den fineste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid til å høre på meg, viser at han bryr seg, forsiktig når han tar prøver og forsikrer seg om at jeg har det bra under undersøkelsene.

Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for at han finnes! Hvis du ønsker noen som lytter, viser omsorg, og som er rolig anbefaler jeg han på det sterkeste!

Nøye

Hjelpsom og nøye. Tar alle problemer seriøst, og er veldig imøtekommende. Glad jeg har han som fastlege. Eneste negative er at han bytter annenhver uke mellom nydalen og sentrum. Enklere om han hadde vært kun et sted, men legemessig har jeg bare positiv opplevelse av han!

Håpløs

Jeg har vært hos ham med flere forskjellige anledninger, og dessverre følte jeg meg ikke godt ivaretatt. Han mangler kunnskap som jeg føler en fastlege burde hatt, både ang. mer intime problemer og andre mer vanlige ting. Anbefales ikke for kvinner.

Omtenksom, faglig forberdt, inngir tillit

Jeg har vært hos ham ved forskjellige anledninger. Dette er en lege som tar seg tid til å lytte, foreslår løsninger eller fremgangsmåter. Han har empaty, han en den type lege som man hadde før i tiden, han ser ikke på klokka mens man snakker. Han bryr seg om sine pasienter og viser det. Han har alle de egenskaper som en lege burde ha.