Thusetha Thanabalasengam

Sauheradveien 5 3683 Notodden
Thusetha Thanabalasengam er en av 11 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Thusetha Thanabalasengam

Meget skuffet

Her får du ingen hjelp. frekk, og useriøs i mine øyne, virker som om hun bare vil ha deg ut av døren så fort som mulig, spør du ett spm så hakker hun nesten med en gang, hun er også veeldig kontrollsyk .. anbefalles IKKE !!

Trygg og god, men dårlig tid..

Hun er trygg, faglig dyktig og kan sitt. Flink å legge fram tankene sine på en forståelig måte, og forklarer hva hun gjør eller hvorfor hun spør slik hun gjør. Dog virker det som hun har kronisk dårlig tid, og du får ikke snakket ferdig før hun har konkludert og sender deg ut. Ellers er jeg svært fornøyd!

For mye vikarer

Når man kommer til fastlegen sin forventer man å bli møtt av sin fast lege å ikke ny lege anden ver gang .

Man bli ikke riktig behandlet ver gang da ingen lege har tilnermet lik behandlig.Med et så høgt blodtrykk som jeg ofte har foventer man målinger når man er til behandling for å vurdere vidre medisinering. Ved konsultering dd/mm/åå ble verken blodtrykk eller utvidet blod prøve tatt. Jeg er likke klok

Kunnskapsrik, tilgjengelig og flink med barn

Thusetha har vært min og min sønns (3 år) fastlege i ett år, og jeg kan varmt anbefale henne videre. Hun er kunnskapsrik, oppriktig interessert og god til å lytte. En time hos Thusetha er alltid en fryd, og hun tar seg alltid tid til deg. Hun er grundig i sine undersøkelser, og usedvanlig flink med barn. Hun er flink til å stille kontroll- og oppfølgingsspørsmål som jeg ikke nødvendigvis har tenkt over selv.

Flott oppfølging, god lege

Er meget fornøyd, god oppfølging og passe streng med en litt slækk pASIENT SOM BLIR KLART OPPFORDRET TIL Å ta sine prøver og fulgt opp på en god måte. Håper hun blir på senteret lenge.