Thusetha Thanabalasengam

Tinneberget Legesenter

2015

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tinneberget Legesenter
Sauheradveien 5 3683 Notodden
Thusetha Thanabalasengam er en av 10 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Thusetha Thanabalasengam

Vennlig, dyktig og rett på sak!

Thusetha er for meg en av de få legene som er en god balanse mellom vennlighet og dyktighet da hun tar seg tid til å spørre om hvordan du har det, men som ikke går i dybden på irrelevant småprat. Dette gjør at hun virker faglig og profesjonell, men med avtalens beste i tankene.

Om en ønsker en fullstendig klinisk lege eller alternativt, en koselig ettermiddagsprat er hun kanskje ikke det beste valget. Ønsker en litt av begge, da er hun legen for deg.

Arrogant

Mest opptatt av å please systemet Liten tid til hver pas Økonomien er viktigere enn pasienter Anbefales ikke

Meget skuffet

Her får du ingen hjelp. frekk, og useriøs i mine øyne, virker som om hun bare vil ha deg ut av døren så fort som mulig, spør du ett spm så hakker hun nesten med en gang, hun er også veeldig kontrollsyk .. anbefalles IKKE !!

Trygg og god, men dårlig tid..

Hun er trygg, faglig dyktig og kan sitt. Flink å legge fram tankene sine på en forståelig måte, og forklarer hva hun gjør eller hvorfor hun spør slik hun gjør. Dog virker det som hun har kronisk dårlig tid, og du får ikke snakket ferdig før hun har konkludert og sender deg ut. Ellers er jeg svært fornøyd!

For mye vikarer

Når man kommer til fastlegen sin forventer man å bli møtt av sin fast lege å ikke ny lege anden ver gang .

Man bli ikke riktig behandlet ver gang da ingen lege har tilnermet lik behandlig.Med et så høgt blodtrykk som jeg ofte har foventer man målinger når man er til behandling for å vurdere vidre medisinering. Ved konsultering dd/mm/åå ble verken blodtrykk eller utvidet blod prøve tatt. Jeg er likke klok