Thusetha Thanabalasengam

Tinnegrendvegen 5 3683 Notodden
Thusetha Thanabalasengam er en av 14 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Thusetha Thanabalasengam

Blid, men belærende

Etter 1. konsultasjon var jeg skuffet. Trodde hun vllle vite litt om meg,som ny pasient, men brukte tiden til å belære meg om ting jeg ikke spurte om,. Hørte ikke etter hva jeg sa, eller ,ihvertfall så virket det sånn.
Hun blir nok en god fastlege,når hun blir litt erfaren med den sosiale siden, som er litt av det å være fastlege. Skulle ha målt blodtrykket,men mistet lysten til å spørre

Bør ikke jobbe med mennesker

Opplever denne legen som svært arrogant, nedlatende, frekk og uinteressert. Har som oftest ikke tid til å lytte til relevant informasjon jeg har å gi henne ifht mitt besøk der, og avbryter i ett sett. Ignorerer tidligere undersøkelser eller diagnoser fra andre leger. Går alltid ut fra legekontoret med en dårlig følelse om å verken ha blitt tatt seriøst eller å ha fått hjelp med problemet!

Vennlig, dyktig og rett på sak!

Thusetha er for meg en av de få legene som er en god balanse mellom vennlighet og dyktighet da hun tar seg tid til å spørre om hvordan du har det, men som ikke går i dybden på irrelevant småprat. Dette gjør at hun virker faglig og profesjonell, men med avtalens beste i tankene.

Om en ønsker en fullstendig klinisk lege eller alternativt, en koselig ettermiddagsprat er hun kanskje ikke det beste valget. Ønsker en litt av begge, da er hun legen for deg.

Meget skuffet

Her får du ingen hjelp. frekk, og useriøs i mine øyne, virker som om hun bare vil ha deg ut av døren så fort som mulig, spør du ett spm så hakker hun nesten med en gang, hun er også veeldig kontrollsyk .. anbefalles IKKE !!

Trygg og god, men dårlig tid..

Hun er trygg, faglig dyktig og kan sitt. Flink å legge fram tankene sine på en forståelig måte, og forklarer hva hun gjør eller hvorfor hun spør slik hun gjør. Dog virker det som hun har kronisk dårlig tid, og du får ikke snakket ferdig før hun har konkludert og sender deg ut. Ellers er jeg svært fornøyd!