Gina Guttu

Brygga legekontor Tønsberg

1999

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Gina Guttu er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Gina Guttu

Håpløst lite tilgjengelig og dårlig på informasjon

Dette kontoret er det dårligste jeg har vært borti når det gjelder kommunikasjon, elendig oppfølging av resultater som man må purre på selv og også stille oppfølgingspørsmål til for å få klarhet i nødvendig videre oppfølging. Telefontjenesten er elendig og ved akutt behov kan dette være helt kritisk.

Fantastisk lege!

Veldig kunnskapsrik og effektiv lege, tar ordentlig tak i ting og gjør det som må gjøres hvor hun samtidig lytter til det man har på hjertet. Tar tak i bekymringene man har.

Trygg, sikker, handlingskraft, veldig

Gina er en trygg og sikker lege som tar pasienten alvorlig. Hun tar ansvar og sender pasient videre for ytterligere utredning når nødvendig. Selv om jeg ikke har hatt bruk for lege til alle tider, så er jeg veldig glad for å være innenfor hennes portefølje.

Den beste legen jeg har hatt.

Gina er først og fremst en dyktig lege. Har god innsikt, er empatisk og tar ting på alvor. Føler trygghet. Hvis behov, sender hun henvisning til spesialister. Håper å få beholde Gina som fastlege lenge.

Meget godt fornøyd

Flink til å lytte, flink til å stille spørsmål, grundig undersøkelse, med prøvetaking, forklarer tydelig. flink til å følge opp.
Trygg på henne.
Fin mottakelse i både telefonen og resepsjonen.