Gina Guttu

Brygga legekontor Tønsberg

1999

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Gina Guttu er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Gina Guttu

Fantastisk lege!

Veldig kunnskapsrik og effektiv lege, tar ordentlig tak i ting og gjør det som må gjøres hvor hun samtidig lytter til det man har på hjertet. Tar tak i bekymringene man har.

Trygg, sikker, handlingskraft, veldig

Gina er en trygg og sikker lege som tar pasienten alvorlig. Hun tar ansvar og sender pasient videre for ytterligere utredning når nødvendig. Selv om jeg ikke har hatt bruk for lege til alle tider, så er jeg veldig glad for å være innenfor hennes portefølje.

Den beste legen jeg har hatt.

Gina er først og fremst en dyktig lege. Har god innsikt, er empatisk og tar ting på alvor. Føler trygghet. Hvis behov, sender hun henvisning til spesialister. Håper å få beholde Gina som fastlege lenge.

Meget godt fornøyd

Flink til å lytte, flink til å stille spørsmål, grundig undersøkelse, med prøvetaking, forklarer tydelig. flink til å følge opp.
Trygg på henne.
Fin mottakelse i både telefonen og resepsjonen.

Flink lege, dårlig legekontor

Jeg byttet til Gina etter flere år med diskusjon om diagnose med min forrige lege. Etter én time hos Gina, ga hun meg diagnosen jeg var hundre prosent sikker på at jeg hadde, og det har gjort livet så mye enklere. Hun er dyktig i faget og profesjonell, til tider kan hun virke litt for profesjonell - litt lite personlig og kan virke litt overfladisk. Men hun tar deg på alvor og løser alle problemer fort. Legekontoret går det ikke an å skrive hvor dårlig det er engang, man er nødt til å dra inn til legekontoret for å få bestilt time, med mindre du vil sitte i tlf i 3 timer og vente på svar. Fungerer bra å bestille time på mobilen, men det gjelder ikke hastetime og det er som regel 2 mnd ventetid. Du må også velge mellom sms eller brev når du skal ha svar på prøver etc, mye av den informasjonen hadde vært fint å fått høre i en telefonsamtale i stedet.