Gina Guttu

Brygga legekontor Tønsberg

1999

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Brygga legekontor Tønsberg
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tlf: 33 31 94 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gina Guttu er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Gina Guttu

Den beste legen jeg har hatt.

Gina er først og fremst en dyktig lege. Har god innsikt, er empatisk og tar ting på alvor. Føler trygghet. Hvis behov, sender hun henvisning til spesialister. Håper å få beholde Gina som fastlege lenge.

Meget godt fornøyd

Flink til å lytte, flink til å stille spørsmål, grundig undersøkelse, med prøvetaking, forklarer tydelig. flink til å følge opp.
Trygg på henne.
Fin mottakelse i både telefonen og resepsjonen.

Flink lege, dårlig legekontor

Jeg byttet til Gina etter flere år med diskusjon om diagnose med min forrige lege. Etter én time hos Gina, ga hun meg diagnosen jeg var hundre prosent sikker på at jeg hadde, og det har gjort livet så mye enklere. Hun er dyktig i faget og profesjonell, til tider kan hun virke litt for profesjonell - litt lite personlig og kan virke litt overfladisk. Men hun tar deg på alvor og løser alle problemer fort. Legekontoret går det ikke an å skrive hvor dårlig det er engang, man er nødt til å dra inn til legekontoret for å få bestilt time, med mindre du vil sitte i tlf i 3 timer og vente på svar. Fungerer bra å bestille time på mobilen, men det gjelder ikke hastetime og det er som regel 2 mnd ventetid. Du må også velge mellom sms eller brev når du skal ha svar på prøver etc, mye av den informasjonen hadde vært fint å fått høre i en telefonsamtale i stedet.

Dyktig lege, men umulig å få tak i.

Jeg er veldig fornøyd med legen Gina, men hun er nesten komplett umulig å få tak i, selv om det bare gjelder en legetime. De som jobber med helserespons og tar telefonene er direkte uhøflige og rigide. Jeg har flere ganger opplevd å få informasjon på sms som burde vært kommunisert gjennom en telefon ikke sms. Eksempelvis: truende spontanabort. Tøft å få dette på en sms. Vurderer å bytte fastlege hvis ikke de får et bedre system.

Flink lege, elendig resepsjon

Legen er flink og flink med mine barn. Men det er vanskelig å få time og lang ventetid.
Det største problemet er resepsjonen. Det er umulig å komme gjennom på telefonen. De har ikke noe kø-system eller mulighet for å legge inn beskjed så de kan ta kontakt med deg. Man må bare ringe, ringe, ringe til de svarer. Får alltid opptattsignal, selv når jeg ringer på slaget 8.30 når de åpner telefonen. Kan ringe 50 ganger og det kan ta opptill en time å komme gjennom. Ikke noe særlig når du har sykt barn.
Få dere køordning på telefonen, få dere telefonsvarer på telefonen.
Har prøvd å si fra i resepsjonen men de hadde ingen forståelse for problemet og var direkte frekke og nedlatne i måten de svarte på.
Det er like før jeg bytter lege på grunn av dette

Utilgjengelig og lite hyggelige resepsjonister

Gina er en dyktig lege, og fremstår profesjonell. Å få tak i henne er derimot noe helt annet. Ingen kø-system på telefon, du må ringe og ringe til opptattsignalet gir seg, men det betyr ikke at noen svarer. Resepsjonistene skjønte ikke at dette var et problem da jeg tilslutt måtte reise inn til kontoret for å bestille time i skranken da jeg grunnet type timen jeg skulle ha ikke kunne bestille via sms.

Etter å ha kommet forbi opptattsignalene (ringt 22 ganger) så har jeg nå ventet i over 60min (!!) på at noen skal telefonen.. La tilslutt på, igjen. Bytter lege bare pga mangel på tilgjengelighet og resepsjonisten.

Dyktig og imøtekommende

Jeg byttet fra min tidligere fastlege til Gina, og jeg synes hun er en veldig hyggelig, profosjonell lege. Jeg føler jeg alltid blir tatt på alvor og får god hjelp. Hun er blid og hyggelig og har god kunnskap. Beste legen jeg har hatt!

Ikke fornøyd

Tok kontakt med kontoret fordi noe føltes galt med kroppen. Fikk time 6 uker etter at jeg ringte. Etter konsultasjon sendte hun sms med bekreftelse på sykdom som krever ro, uten å ta kontakt og uten å informere om forhåndsregler. Har aldri følt meg oversett og "bagatellisert" som pasient før jeg havnet på hennes liste, heller ikke etter at jeg fant ny lege. Det gjorde jeg imidlertid med denne legen. Hun framsto som overfladisk og lite orientert om sykdommen jeg nå sitter med mye kunnskap om, takket være andre leger. Styr unna om du trenger hjelp ift somatisk sykdom.

Flik lege, dårlig legekontor

En svært flink lege. Mitt problem er legekontoret. De er umulig å nå på telefon og har ikke noe køsystem eller ringe-tilbake-system. Hat prøvd nå i over en time å få hastetime til syk baby, kommer ikke gjennom og de nekter å ta bestillinger på akuttimer på sms. Synd å måtte bytte lege når legen er flink på grunn av dette men det er like før

Vennlig, imøtekommende og dyktig

Jeg byttet til Guttu etter å ha vært misfornøyd med min tidligere fastlege og er glad for det. Jeg er selv helsepersonell, og hun viser respekt for mine kunnskapsbaserte vurderinger av egen helse og er veldig grei å snakke med. Med henne har jeg aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor. Jeg er fornøyd.

En av de beste legene jeg har hatt

En lege som lytter, viser empati og forståelse. Alltid tid til akkurat DEG når du er inne, selv om det sitter flere og venter.Kombinert med å være profesjonell, kunnskapsrik og å vise en trygg og tydelig faglighet, gir det god hjelp når en trenger en lege.

Stesset lege!

Vanskelig å få timer, alltid forsinket - og når en først kommer til presser hun på tiden slik at en forlater kontoret med dårlig følelse.

De som jobber på kontoret er lite imøtekommende og direkte frekke i måten de svarer på til tider!

Hyggelig lege

Hun virker flink og lytter til deg. Fornøyd med legen, men sure resepsjonister så du føler deg til bry!

Tommel opp!

Guttu er en engasjert og imøtekommende. Hun er forståelsesfull og har absolutt kunnskapen på plass.

Virkelig interessert i DITT problem

Gina er en super lege som alltid får meg til å føle at mitt problem er viktig og vi skal komme i bunns i det! En god lytter og veldig løsningsorientert kontra henvisning på henvisning! Tommel opp for GINA!

Flink og effektiv

Lett å snakke med, løsningsorientert, kunnskapsrik, direkte, effektiv, profesjonell! Med en vanskelig diagnose har jeg fått masse god hjelp. Gruer meg ikke til å gå til legen lenger.