Gina Guttu

Gina Guttu er en av 53 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Gina Guttu

Varm og proff

Kjære Gina,

Nå har du sluttet som fastlege og det er trist. Jeg kommer til å savne deg! Du har vært legen min siden 2014 og alltid tatt vare på meg. Du er varm og dyktig! Ønsker deg alt godt, og håper politikerne ordner arbeidsforholdene deres slik at leger orker å være fastleger. Du fortjener en bedre (og kortere) arbeidshverdag. Lykke til videre i ny jobb.

Anbefales

Guttu har vært min fastlege i over 10 år. Den desidert beste legen jeg har hatt. Har bare positivt å si om henne både på den faglige biten og hvordan hun fremstår som person. Samt hvordan hun har fremstått i møte med meg. Empatisk, rolig, høflig, respektfull og snill. En god sparrings partner. Hun holder også det hun lover.
Skulle du lese dette G.Gina Guttu, så takk for all hjelp jeg har fått av deg.

Flink lege, men håpløst å få svar på telefon

Gina Guttu er en veldig dyktig lege. Tar seg tid og setter seg inn i problemstillinger. Den store utfordringen med kontoret er telefonresponsen. Det går fint å bestille normale timer på sms/nett, men timer samme dag må bestilles pr. telefon og svartiden er gjerne over 30 minutter. Noen ganger virker det også som at telefontiden bare "går ut" og man blir brutt uten å oppnå kontakt. Det er lite greit når man selv eller barn er syke og trenger legetime eller råd!

Kunnskaps rik, trygg. God kommunikasjon og omsorgsfull

Gina Er en fantastisk lege.. Ho har empati, omsorgsfull og det viktigste er kommunikasjon,som henne har, prøver og hjelpe pasienten på alle mulige måter, sier ting man har krav på og ho vet mye innen helse og omsorgsapparatet som man har krav på.. Ho ser deg i øynene når du kommer inn på kontoret, og når ho prater til deg.. Veldig super med unger og når de skal testes på noe. Beste legen jeg har hatt 👍 virkelig inntrisert i pasienten

Trygg og flink lege

Gina Guttu er en god lege. Hun har forståelse og respekt for sykdom. Gina er rask og løsningsorientert. Hun er en lege som er oppmerksom og god mot barna når de er syke.