Gina Guttu

Brygga legekontor Tønsberg Kvinne, 54 år

Autorisert1999
Ledige plasser 10 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Gina Guttu er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Gina Guttu

Meget godt fornøyd

Flink til å lytte, flink til å stille spørsmål, grundig undersøkelse, med prøvetaking, forklarer tydelig. flink til å følge opp.
Trygg på henne.
Fin mottakelse i både telefonen og resepsjonen.

Flink lege, dårlig legekontor

Jeg byttet til Gina etter flere år med diskusjon om diagnose med min forrige lege. Etter én time hos Gina, ga hun meg diagnosen jeg var hundre prosent sikker på at jeg hadde, og det har gjort livet så mye enklere. Hun er dyktig i faget og profesjonell, til tider kan hun virke litt for profesjonell - litt lite personlig og kan virke litt overfladisk. Men hun tar deg på alvor og løser alle problemer fort. Legekontoret går det ikke an å skrive hvor dårlig det er engang, man er nødt til å dra inn til legekontoret for å få bestilt time, med mindre du vil sitte i tlf i 3 timer og vente på svar. Fungerer bra å bestille time på mobilen, men det gjelder ikke hastetime og det er som regel 2 mnd ventetid. Du må også velge mellom sms eller brev når du skal ha svar på prøver etc, mye av den informasjonen hadde vært fint å fått høre i en telefonsamtale i stedet.

Dyktig lege, men umulig å få tak i.

Jeg er veldig fornøyd med legen Gina, men hun er nesten komplett umulig å få tak i, selv om det bare gjelder en legetime. De som jobber med helserespons og tar telefonene er direkte uhøflige og rigide. Jeg har flere ganger opplevd å få informasjon på sms som burde vært kommunisert gjennom en telefon ikke sms. Eksempelvis: truende spontanabort. Tøft å få dette på en sms. Vurderer å bytte fastlege hvis ikke de får et bedre system.

Flink lege, elendig resepsjon

Legen er flink og flink med mine barn. Men det er vanskelig å få time og lang ventetid.
Det største problemet er resepsjonen. Det er umulig å komme gjennom på telefonen. De har ikke noe kø-system eller mulighet for å legge inn beskjed så de kan ta kontakt med deg. Man må bare ringe, ringe, ringe til de svarer. Får alltid opptattsignal, selv når jeg ringer på slaget 8.30 når de åpner telefonen. Kan ringe 50 ganger og det kan ta opptill en time å komme gjennom. Ikke noe særlig når du har sykt barn.
Få dere køordning på telefonen, få dere telefonsvarer på telefonen.
Har prøvd å si fra i resepsjonen men de hadde ingen forståelse for problemet og var direkte frekke og nedlatne i måten de svarte på.
Det er like før jeg bytter lege på grunn av dette

Utilgjengelig og lite hyggelige resepsjonister

Gina er en dyktig lege, og fremstår profesjonell. Å få tak i henne er derimot noe helt annet. Ingen kø-system på telefon, du må ringe og ringe til opptattsignalet gir seg, men det betyr ikke at noen svarer. Resepsjonistene skjønte ikke at dette var et problem da jeg tilslutt måtte reise inn til kontoret for å bestille time i skranken da jeg grunnet type timen jeg skulle ha ikke kunne bestille via sms.

Etter å ha kommet forbi opptattsignalene (ringt 22 ganger) så har jeg nå ventet i over 60min (!!) på at noen skal telefonen.. La tilslutt på, igjen. Bytter lege bare pga mangel på tilgjengelighet og resepsjonisten.