Orbal Laho

Sundet Legesenter Kvinne, 32 år

Autorisert2014
Ledige plasser 12 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sundet Legesenter

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll
Orbal Laho er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Orbal Laho

Lege med potential

Mitt barn føler seg trygg med henne. Hun lytter og prøver å finne løsninger.
Derimot er det alt for vanskelig å få tak i henne. Tar flere uker å få time. ventetid på telefon er omtrent 30 - 75 minuttet. I tillegg er det heller ikke mulig å få akuttime på dagen.

Bytter!

Opplevde legen som frekk,klaget over at hun hadde mye å gjøre,og fikk ved en anledning rett ut kjeft fordi jeg spurte et tilleggsspørsmål ang min situasjon med muskel/leddsykdom. Hun oppleves som uprofesjonell pga dette,hun virker uinteressert i "kjedelige" diagnoser som omhandler muskellidelser og frustrert over at verken dvitaminer eller smertestillende fungerer. Hun forklarte min sykdom med mangel på dvitaminer,og at kostholdsråd som er vanlige i Norge om å spise fet fisk ikke var logiske fordi fisken ikke oppholder seg i solen,faktisk! Følte meg uønsket og brysom da hun sitat:" kunne ha brukt tiden mens jeg var der på andre,viktige pasienter". Jeg opplever språket som noe som skaper misforståelser og det virket ikke som hun hadde kontroll på min journal. Uforberedt. Etter at hun rett ut fortalte at jeg misbrukte hennes tid (går sjelden til legen...) forlot jeg kontoret i sinne. Beklager,men uansett hva så kjefter man ikke på pasientene sine..forsinket hver gang,alt fra 30 min til over en time. Lang ventetid på time.

En dyktig og kompetent lege

Jeg har hatt samme lege i nesten 10 år og veldig spent på Orbal. Det var en positiv opplevelse. Hun er profesjonell, dyktig, strukturert, humoristisk og medmenneskelig. Hun lyttet, spurte og var informativ rundt undersøkelsene som måtte foretas. Anbefaler henne så absolutt. Ser det er noen som opplever språkproblemer, og jeg opplevde ikke det. Hun har noe markert dansk over uttalen sin, men det opplevdes som uproblematisk.

Dyktig og empatisk

Snakker utmerket Norsk. Ingen kommunikasjonsproblemer. Lytter oppmerksomt og tar seg godt tid. Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Og får den hjelp jeg trenger.

Byttet lege

Var hos henne ett par ganger. Byttet lege etter de to møtene. Språkproblemer er en ting, men kan oppleves litt frekk.