Orbal Laho

Tlf: 63 96 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Orbal Laho er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Orbal Laho

Skremmende Uprofesjonel.

Min datter som driver med idrett ble plutselig sengeliggende i over en måned etter en vaksine hpv og eg selfølgelig var bekymret og ønsket at ho tar blodprøver og sjekker om noke annet var gale. Jenta e så svak at ho besvimte av blodprøver og legen foran jenta sier at ho er sikkert glad å se Netflix og vil være heime, at ho e kanskje mobbet på skolen eller deprimert og at var min skyld at ho besvimte fordi eg var bekymret. Eg ble helt i sjokk og sa at dette stemmer ikkje svaret var 'sorry men hun ser ikkje akkurat psykisk sterk ut der hun ligger. Jenta låg bleik og tårene rant Slik snakker en ikkje foran barna. Bytter!

Tar seg tid til deg

Flott lege som virkelig lytter til deg som pasient. Har fått kjempemessig oppfølging av henne. Eneste minuset er at det ofte er litt ventetid på sundet legesenter.

Nøyaktig og omsorgsfull

En dyktig og flott lege på alle måter. Du blir varmt tatt imot, hørt, nøyaktig vurdert og videresendt ved behov. En lege som bryr seg om pasienten. Hun har blitt vår familielege og anbefales på det varmeste.

Empatisk

Orbal er så hyggelig, så flink, så forståelsesfull, alle burde hatt en lege som henne. Hun har hjulpet meg masse og tok meg alvorlig når jeg sa jeg hadde dårlig immunsforsvar og tok alle nødvendige prøver på meg for å finne grunnen til det. Hun er veldig dyktig. Flink i norsk.

Fantastisk fastlege. God tid til deg, lytter, tar deg på alvor og finner løsninger.
Alle skulle hatt en lege som henne :)