Orbal Laho

Sundet Legesenter AS
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Orbal Laho er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Orbal Laho

Hyggelig men bruker min tid på sine problemer

Var fornøyd i begynnelsen. .men føler ikke jeg får den hjelpen jeg bør ha.blandt annet prøvesvar mm. virker stressa og snakker mye om sine private problemer...
Jeg bytter..for familien.dette går ikke desverre.

Oppriktig engasjert lege

Jeg har aldri hatt en så bra lege. Hun bryr seg oppriktig om pasientene og gjør alltid alt hun kan for å hjelpe uansett hva det er.

Kjempefornøyd!

Dyktig og hyggelig lege som lytter til pasientene, ser deg som enkeltperson og som ønsker ditt beste.

Skremmende Uprofesjonel.

Min datter som driver med idrett ble plutselig sengeliggende i over en måned etter en vaksine hpv og eg selfølgelig var bekymret og ønsket at ho tar blodprøver og sjekker om noke annet var gale. Jenta e så svak at ho besvimte av blodprøver og legen foran jenta sier at ho er sikkert glad å se Netflix og vil være heime, at ho e kanskje mobbet på skolen eller deprimert og at var min skyld at ho besvimte fordi eg var bekymret. Eg ble helt i sjokk og sa at dette stemmer ikkje svaret var 'sorry men hun ser ikkje akkurat psykisk sterk ut der hun ligger. Jenta låg bleik og tårene rant Slik snakker en ikkje foran barna. Bytter!

Tar seg tid til deg

Flott lege som virkelig lytter til deg som pasient. Har fått kjempemessig oppfølging av henne. Eneste minuset er at det ofte er litt ventetid på sundet legesenter.