Marianne Natvik

Markveien Legesenter

Grünersgata 8 0552 Oslo
Marianne Natvik er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Natvik

Faglig oppdatert og god på det mellommenneskelige

Marianne tar seg god tid, lytter og kommer med gode innspill.

Hun fremstår som faglig dyktig både når det gjelder fysisk og psykisk helse og nøler ikke med å henvise videre hvis behovet er der.

Etter negative opplevelser hos forrige fastlege er det en lykke å ha funnet Marianne. Her føler jeg meg trygg og tatt på alvor og det gir meg rom for å ta opp ting som jeg kviet meg for å drøfte med min forrige fastlege.

Dyktig og empatisk

Hun hører på deg, tar deg på alvor, men er heller ikke redd for å si sin mening. Flink på mor/barn helse. Tar seg tid til deg. Følger deg opp. Anbefales på det sterkeste!

Hva gjelder selve senteret og timebestilling er jeg ikke enig med den andre vurderingen- timebestillingssystemet er lite brukervennlig, lite fleksibelt og dyrt. Forstår ikke hvordan et senter kan benytte seg av et så dårlig system i 2016!
Og når jeg ringer inn har jeg flere ganger blitt møtt av en nebbete dame som virker irritert ovet at jeg ringer og viser til dere fantastiske sms-system fra 1990.
1 uke etter fødsel ringte jeg inn for å informere at jeg ikke kunne møte til timen. Da fikk jeg beskjed fra resepsjonen at «jeg bare hadde godt av å gå en tur» uten at dama visste noe som helst om min situasjon...

Så: fantastisk lege! Men en sur og nebbete resepsjonist og et utdatert sms-system.

Meget bra lege og ett godt menneske

Når du snakker med Marianne merker du at hun virkelig bryr seg. Tvers igjennom dyktig og med ett vesen du føler deg trygg hos. Tommel opp:)

Grundig og empatisk

Natvik er ny som fastlege, men har vikariert ved legesenteret en stund allerede. Hun er dyktig på kommunikasjon, tar seg god tid og er tydelig på hva hun vet og ikke vet. Det hun ikke vet finner hun ut og følger opp. Hun oppleves tillitvekkende, ryddig og dyktig.

Markveien er også et fint legesenter, med blidere ansatte enn mange andre steder, et hendig sms-system for timebestilling og lyse, trivelige lokaler.