Marianne Natvik

Markveien Legesenter

2009

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Marianne Natvik er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Natvik

Oslos beste fastlege?

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun gjør meg som pasient trygg, har tid til å lytte og kommer med gode råd.

Dyktig, tilitsfull, ser deg

Absolutt den beste legen jeg noen gang har hatt, og slik kommer det nok til å forbli. Jeg var så heldig å få Marinne som fastlege når jeg ble gravid og hennes oppfølging var fenomenal. Hun tok seg alltid god tid, og selv om venterommet var overfylt av ventende pasienter stresset hun deg aldri ut døra.

En absolutt helt fantastisk lege.

Marianne Natvik er tillitvekkende, engasjert, ryddig, dyktig, omsorgsfull og støttende. Hun har et godt vesen. Hvis det er noe hun ikke vet/kan er hun åpen på dette og undersøker. Jeg føler meg særs sett og ivaretatt. Måtte alle ha en fastlege som henne.

Markveien legesenter er sentralt, rent og ryddig. De har hyggelige resepsjonister og ansatte på laben. Et gjennomført godt senter som det er trygt og fint å tilhøre.

Ivaretakande og personleg.

Har opplevd særs høg grad av engasjement og støtte. God kjemi og fine samtalar. Helsa mi hadde vore mykje verre utan så stødige oppfølgarar som dr. Natvik. Eg er takksam.

Oslos beste kvinnelege

Omsorgsfull, tar seg god tid til pasienten, rådfører og beroliger. Varm og hjertelig. Kan anbefale Natvik til alle!