Marianne Natvik

Markveien Legesenter

2009

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Marianne Natvik er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Natvik

Dessverre...

Jeg hadde inntrykk av at hun ønsket å være flinkis og effektiv på tastaturet, men at hun egentlig ikke så pasienten hun hadde framfor seg. Her opplevde jeg både slurv, og at jeg og mine sykdommer ikke ble tatt på alvor. Det merkelige er at hun spurte hva jeg syntes om henne, og jeg lurte på om hun fisket etter kommentarer, og om det var meningen at jeg skulle si noe pent om henne. Dessverre, så følte jeg meg ikke godt nok ivaretatt og trygg på henne, og har ingen tillit til denne fastlegen.

Det var stort sett opp til en times ventetid på venterommet.

Dyktig og omsorgsfull men....

Kanskje den beste legen jeg har vært hos. Tar seg tid til pasientene sine og er dyktig. Hun forsøker å finne ut av problemene og lar deg ikke gå ut døra utrygg. Som pasient er det viktig å føle at legen hører etter og ikke bare insinuerer.
Eneste utfordringen er at man må vente opp til nesten en time. Det er mye forsinkelser men Natvik er så snill at man glemmer fort at man var sur.

Utrulig dyktig!

Marianne er utrulig dyktig og faglig sterk samtidig som hun er varm og omsorgsfull. Hun er engasjert, motiverende og følger deg godt opp! Kunne ikke bedt om en bedre fastlege:-)

Oslos beste fastlege?

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun gjør meg som pasient trygg, har tid til å lytte og kommer med gode råd.

Dyktig, tilitsfull, ser deg

Absolutt den beste legen jeg noen gang har hatt, og slik kommer det nok til å forbli. Jeg var så heldig å få Marinne som fastlege når jeg ble gravid og hennes oppfølging var fenomenal. Hun tok seg alltid god tid, og selv om venterommet var overfylt av ventende pasienter stresset hun deg aldri ut døra.