Fredrik Hanson

Tlf: 33 18 05 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fredrik Hanson er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Fredrik Hanson

Faglig dyktig og erfaren

Fredrik er en tålmodig og lyttende lege som jeg reiser langt for å komme til. Tar pasienten på alvor og har mye erfaring og god kompetanse. Har ringt meg så sent som klokken 18.00 for å avklare situasjonen. Sender detaljert oversikt over alle blodprøver. Kontoret har særs hyggelige ansatte.

bra

altid blid og hjelper meg når trenger det:)

er veldig for nøyd

Veldig tillitsvekkende

Fredrikk er meget god og erfaren lege. Han lytter til deg og er flink til å sende deg videre til en spesailist når han er usikker. Har alltid kommet raskt til undersøkelse når jeg har ringt og bestilt time. Hyggelige mennesker i resepsjonen og sykepleier som tar prøver. Anbefales som den best legen i Larvik, og derfor er det vanskelig å få ny plass. Fredrik er behagelig mot sine pasienter. Fordi han tar seg god tid med pasientene kan det være nødvendig å vente litt, men dette betyr at også jeg får den tiden jeg trenger hos legen.

Super Legen

Hanson er en travel lege med mange pasienter men han tar deg på alvor, veldig dyktig, har tid til å prate med deg, får fort svar på prøver da ringer han deg med en gang uansett om det er kvelden. En som er lett å snakke med, så jeg er beldig fornøyd med Dr. Hanson

Norges beste

Dr Hanson er en Dr som faktisk lytter til hva du har og si og tar deg
På alvor . Har du vondt i feks nakke så undersøker han området
Hvis det er utenfor hans viten henviser han til spesialist istedenfor
Og gi ut medisiner som alle andre gjør .

litt dårlig på kommunikasjon

For meg kan han virke noe tiltaksløs og ikke den beste på kommunikasjon med pasient, mildt sagt. Savner litt den "legen som bryr seg". Har faktisk bedre forhold til leger jeg har møtt på diverse sykehus opphold, (inn og utland) enn fastlegen jeg har hatt siste 25 år.
Positivt er nok at han ikke er en av dem med reseptblokka i lomma til enhver tid (og til enhver pasient). Det skal sies at jeg er en noe krevende pasient derfor blir ikke karakteren bånn i bøtta, men midt på treet.