Laila Jung Five

Dalen Legesenter

2012

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Ikke fornøyd, bytter fastlege

Dårlig lege, tar seg ikke tid, men allikevel så er hun ofte forsinket. Hver gang jeg er hos henne, føler jeg at hun vil få meg ut av kontoret så fort som mulig, tar meg ikke seriøst. Anbefales ikke.

Føler meg ivaretatt

For meg har Laila vært en veldig god fastlege og har inntrykk av at hun vil mitt beste og gjør en grundig jobb. Føler meg veldig trygg, føler meg alltid velkommen inn på kontoret og får alltid tatt opp det jeg ønsker uten å føle preg av dårlig tid. Mitt hovedproblem har vært angstproblematikk, og Laila har tatt meg på alvor og lyttet til og tatt hensyn til mine behandlingsbehov.

Nå har jeg nettopp byttet fastlege grunnet flytting, men gir Laila mine varmeste anbefalinger.

Byttet lege etter 2 legebesøk

Ser det er flere som har byttet lege etter kun et par besøk. Jeg føler hun ikke tar meg på alvor og at jeg gjør det galt i å oppsøke henne.

Hun virker iskald og likegyldig, og er ikke særlig imøtekommende. Det kan godt tenkes at vi bare har en dårlig kjemi, at det vil "løsne" etter flere legebesøk, men jeg hadde håpet på et bedre førsteinntrykk og det er dessverre nok til at jeg velger å bytte.

Byttet fastlege etter to legetimer hos henne

Upersonlig. Fryktelig vanskelig å forholde seg til. Tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Virker likegyldig.

Fantastisk lege!!

Hun er en veldig forståelsesfull, ryddig og ikke minst grundig lege. Har bare gode ord å si om henne. Er hun usikker på noe konfererer hun med andre leger.

Flink med barn

vært der med sønnene mine, han yngste hater leger. Hun tar seg god tid og er veldig flink med begge.

Har bare vært der en gang selv. Kom til samme dag, selv om det ikke var akutt. Kom raskt inn, ble vurdert og sendte henvisningen jeg trengte. Alt i alt fornøyd.

Faglig dyktig og tar pasienten på alvor

Datteren min ble akutt syk i helgen. Vi dro to ganger til legevakten i løpet av helgen, men ble bare sendt hjem igjen. Da vi kom til vår denne legen på mandagen gjorde hun er rask og grundig vurdering av datteren min. Hun skjønte med en gang hva som feilet henne og sendte oss rett opp på sykehuset. Min datter ble operert samme dag. Etter den gang har hele familien vært hos denne legen, vi er alltid like fornøyd etter å ha vært der. Vi føler endelig at vi blir hørt og at vi har kommet til en lege som virkelig bryr seg. Dessuten kommer vi inn på time samme dag eller dagen etter. Vi kommer aldri til å bytte fastlege igjen.

Vanskelig å forstå seg på

Jeg syns det er vanskelig å forholde seg til vedkommende. Hun er vanskelig å forstå seg på, og gir upresise og forvirrende tilbakemeldinger. Hun kan med fordel bli flinkere til å informere sine pasienter, samt være mer tydelig i måten hun kommuniserer på. Føler heller ikke at hun klarer å svare godt på faglige spørsmål. Jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk.

Hyggelig og flink

Veldig hyggelig og flink lege. Hun forklarer hva hun tenker på en forståelig måte. Tar seg god tid, noe som gjør at tiden på venterommet kan bli litt lenge, men hun virker alltid rolig og ikke stresset. Kommer frem som en som virkelig vil hjelpe.

Helt ok

Følte ikke at hun tok meg seriøst med plagene jeg hadde. Jeg følte meg til slutt ganske dum, og valgte heller å gå til volvat.