Laila Jung Five

Dalen Legesenter Kvinne, 37 år

Autorisert2012
Ledige plasser 118 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dalen Legesenter

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Laila Jung Five er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Byttet fastlege etter to legetimer hos henne

Upersonlig. Fryktelig vanskelig å forholde seg til. Tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Virker likegyldig.

Fantastisk lege!!

Hun er en veldig forståelsesfull, ryddig og ikke minst grundig lege. Har bare gode ord å si om henne. Er hun usikker på noe konfererer hun med andre leger.

Flink med barn

vært der med sønnene mine, han yngste hater leger. Hun tar seg god tid og er veldig flink med begge.

Har bare vært der en gang selv. Kom til samme dag, selv om det ikke var akutt. Kom raskt inn, ble vurdert og sendte henvisningen jeg trengte. Alt i alt fornøyd.

Faglig dyktig og tar pasienten på alvor

Datteren min ble akutt syk i helgen. Vi dro to ganger til legevakten i løpet av helgen, men ble bare sendt hjem igjen. Da vi kom til vår denne legen på mandagen gjorde hun er rask og grundig vurdering av datteren min. Hun skjønte med en gang hva som feilet henne og sendte oss rett opp på sykehuset. Min datter ble operert samme dag. Etter den gang har hele familien vært hos denne legen, vi er alltid like fornøyd etter å ha vært der. Vi føler endelig at vi blir hørt og at vi har kommet til en lege som virkelig bryr seg. Dessuten kommer vi inn på time samme dag eller dagen etter. Vi kommer aldri til å bytte fastlege igjen.

Vanskelig å forstå seg på

Jeg syns det er vanskelig å forholde seg til vedkommende. Hun er vanskelig å forstå seg på, og gir upresise og forvirrende tilbakemeldinger. Hun kan med fordel bli flinkere til å informere sine pasienter, samt være mer tydelig i måten hun kommuniserer på. Føler heller ikke at hun klarer å svare godt på faglige spørsmål. Jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk.