Laila Jung Five

Dalen Legesenter

Autorisasjon (2012)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Laila Jung Five er en av 255 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Nedlatende

Fremstår som veldig nedlatende i væremåten. Jeg følte jeg fikk dårlig behandling. Jeg byttet fastlege.

Veldig ubehagelig

Denne legen har god kunnskap, men kommer frem som ganske overlegen og nedlatende til tider. Timene kan derfor bli ukomfortable, men med svar.
Gir konkret informasjon.

Den beste legen jeg har hatt.

Har hatt henne som lege noen år nå. Hun gir meg trygghet når oppsøker henne.
Hun tar seg alltid god tid, lytter og tar det jeg sier alvorlig. Hun er dyktig i jobben hun gjør. Er nøye og nøler ikke med å henvise deg til spesialister for å finne årsakene til dine problemer. Og det er betryggende. Hun er blid, positiv og tar meg alltid godt imot når jeg kommer. Det er lett for meg å åpne opp å snakke med henne.
Jeg har tenkt mange ganger at jeg er utrolig heldig som har henne som fastlege.

kunnskapsrik og grei

alltid velkommer, nært forhold, svarer raskt på meldinger, henviser og følger opp. Husker fra gang til gang

Uinteressert, vil ikke gi noen råd eller hjelp

Før i fjor hadde jeg heldigvis ikke mange muligheter til å besøke Laila Jung på Dalen legesenter. De fire-fem ganger jeg har vært hos henne i fjor og i år har jeg merket at hun har null interesse i det jeg sa men alltid lovde at hun kunne satt opp en time for å følge opp eller sjekke senere. Hver gang jeg har vært hos Laila har jeg ventet en svært lang tid bare for å høre løsninger mann kan enkelt finner på nett.

Kalenderen hennes er alltid opptat 2-3 uker fram i tiden. Jeg har sjelden vært i legesenteret mindre enn en time, men aldri i hennes kontor mer enn 5-10 minutter. For første gang i livet mitt opplevde jeg en lege som sett på klokken 3 ganger mens hun var med meg og det var på en planlagt besøk i bare 7 minutter...

Desverre Laila er en av de legene som vil bare hoppe gjennom så mange pasienter i en dag som de klarer. Jeg har aldri skrevet en negativt vurdering om noen fordi jeg synes vi alle har gode og dårlig dager, men å være hos Laila Jung Five har vært en skuffelse hver eneste gang.