Laila Jung Five

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Laila Jung Five er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Føler meg ivaretatt

For meg har Laila vært en veldig god fastlege og har inntrykk av at hun vil mitt beste og gjør en grundig jobb. Føler meg veldig trygg, føler meg alltid velkommen inn på kontoret og får alltid tatt opp det jeg ønsker uten å føle preg av dårlig tid. Mitt hovedproblem har vært angstproblematikk, og Laila har tatt meg på alvor og lyttet til og tatt hensyn til mine behandlingsbehov.

Nå har jeg nettopp byttet fastlege grunnet flytting, men gir Laila mine varmeste anbefalinger.

Byttet lege etter 2 legebesøk

Ser det er flere som har byttet lege etter kun et par besøk. Jeg føler hun ikke tar meg på alvor og at jeg gjør det galt i å oppsøke henne.

Hun virker iskald og likegyldig, og er ikke særlig imøtekommende. Det kan godt tenkes at vi bare har en dårlig kjemi, at det vil "løsne" etter flere legebesøk, men jeg hadde håpet på et bedre førsteinntrykk og det er dessverre nok til at jeg velger å bytte.

Byttet fastlege etter to legetimer hos henne

Upersonlig. Fryktelig vanskelig å forholde seg til. Tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Virker likegyldig.

Fantastisk lege!!

Hun er en veldig forståelsesfull, ryddig og ikke minst grundig lege. Har bare gode ord å si om henne. Er hun usikker på noe konfererer hun med andre leger.

Flink med barn

vært der med sønnene mine, han yngste hater leger. Hun tar seg god tid og er veldig flink med begge.

Har bare vært der en gang selv. Kom til samme dag, selv om det ikke var akutt. Kom raskt inn, ble vurdert og sendte henvisningen jeg trengte. Alt i alt fornøyd.