Laila Jung Five

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Laila Jung Five er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Byttet lege etter 2 legebesøk

Ser det er flere som har byttet lege etter kun et par besøk. Jeg føler hun ikke tar meg på alvor og at jeg gjør det galt i å oppsøke henne.

Hun virker iskald og likegyldig, og er ikke særlig imøtekommende. Det kan godt tenkes at vi bare har en dårlig kjemi, at det vil "løsne" etter flere legebesøk, men jeg hadde håpet på et bedre førsteinntrykk og det er dessverre nok til at jeg velger å bytte.

Byttet fastlege etter to legetimer hos henne

Upersonlig. Fryktelig vanskelig å forholde seg til. Tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Virker likegyldig.

Fantastisk lege!!

Hun er en veldig forståelsesfull, ryddig og ikke minst grundig lege. Har bare gode ord å si om henne. Er hun usikker på noe konfererer hun med andre leger.

Flink med barn

vært der med sønnene mine, han yngste hater leger. Hun tar seg god tid og er veldig flink med begge.

Har bare vært der en gang selv. Kom til samme dag, selv om det ikke var akutt. Kom raskt inn, ble vurdert og sendte henvisningen jeg trengte. Alt i alt fornøyd.

Faglig dyktig og tar pasienten på alvor

Datteren min ble akutt syk i helgen. Vi dro to ganger til legevakten i løpet av helgen, men ble bare sendt hjem igjen. Da vi kom til vår denne legen på mandagen gjorde hun er rask og grundig vurdering av datteren min. Hun skjønte med en gang hva som feilet henne og sendte oss rett opp på sykehuset. Min datter ble operert samme dag. Etter den gang har hele familien vært hos denne legen, vi er alltid like fornøyd etter å ha vært der. Vi føler endelig at vi blir hørt og at vi har kommet til en lege som virkelig bryr seg. Dessuten kommer vi inn på time samme dag eller dagen etter. Vi kommer aldri til å bytte fastlege igjen.