Laila Jung Five

Dalen Legesenter

2012

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Laila Jung Five er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Laila Jung Five

Verste legen jeg noensinne har vært hos

Jeg har gjennom et langt liv vært innom flere leger enn de fleste pga sykdom og alvorlige skader.

Første besøk hos henne var bare helt forferdelig, fullstendig uinteressert og ville bare ha meg ut snarest. Null empati eller interesse, og som andre skriver, svært nedlatende. Neste gang akkurat det samme.
Som sagt, jeg har vært borti mange leger, jeg mener hun absolutt ikke egner seg som lege. Mulig hun er flink på det teoretiske, men kommunikasjon, empati og det å lytte er totalt fraværende. For ikke snakke om så nedlatende hun er. Styr unna!!!

Lyttende lege

Flink å lytte. Tar seg godt tid og bryr seg. Kan bli flinkere til å lese seg opp før timen slik at hun vet hva pasienten kommer for og husker litt historikk. Virker litt usikker. Kunne gjerne vært litt tydeligere og gitt mer informasjon men alt i alt en flink og godhjertet lege som tar deg på alvor.

Ikke fornøyd, bytter fastlege

Dårlig lege, tar seg ikke tid, men allikevel så er hun ofte forsinket. Hver gang jeg er hos henne, føler jeg at hun vil få meg ut av kontoret så fort som mulig, tar meg ikke seriøst. Anbefales ikke.

Føler meg ivaretatt

For meg har Laila vært en veldig god fastlege og har inntrykk av at hun vil mitt beste og gjør en grundig jobb. Føler meg veldig trygg, føler meg alltid velkommen inn på kontoret og får alltid tatt opp det jeg ønsker uten å føle preg av dårlig tid. Mitt hovedproblem har vært angstproblematikk, og Laila har tatt meg på alvor og lyttet til og tatt hensyn til mine behandlingsbehov.

Nå har jeg nettopp byttet fastlege grunnet flytting, men gir Laila mine varmeste anbefalinger.

Byttet lege etter 2 legebesøk

Ser det er flere som har byttet lege etter kun et par besøk. Jeg føler hun ikke tar meg på alvor og at jeg gjør det galt i å oppsøke henne.

Hun virker iskald og likegyldig, og er ikke særlig imøtekommende. Det kan godt tenkes at vi bare har en dårlig kjemi, at det vil "løsne" etter flere legebesøk, men jeg hadde håpet på et bedre førsteinntrykk og det er dessverre nok til at jeg velger å bytte.